at APRiLiLiLiLiLi!!! ili TAVaNJaNJaNJaNJ!!! - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

01.04.2006., subota

APRiLiLiLiLiLi!!! ili TAVaNJaNJaNJaNJ!!!

Ljudi moji počeo je april mjesec,a s njime i lijepo vrijeme (nadam se da neće više bit snijega). Iza nas je jedan ultra težak tjedan, ali koliko znam svi smo živi ili barem tako izgledamo. Čak je prošao i prvi praktikum kod profesorice The Devil HiMseLf aka
Lucifer burninmad Na neke je ostavio veće posljedice, a ne neke manje. Tako je Britni nakon
srijede imala tikove, tako da je malo malo vadila digitron iz torbe i nešto računala
ili vadila papir i olovku i crtala grafove kako bi ustavovila da li je sve
napisala (ne)točno. Dok je druga krajnost u ovom slučaju bila
naša smiješna Ana (jedina sa kratkom kosom), koja je nakon što je izašla
iz kabineta sa praktikumom u ruci i kada su je počeli napadat ljudi da ima kaže
koliko je dobila, počela je govoriti zanimljivo visokim tonom za nju
(mogli bismo to nazvati deranjem): Ljudi jeste vi normalni ovo je samo
praktikum i nije mi to najbitnije u životu. Boli me dupe za praktikum!!!!

(ako sam je krivo citirala unaprijed joj se ispričavam, ali bilo je to u ovom tonu).
To Ana! That`s the spirit!thumbup
Ne sjećam se kada sam zadnji put bila izmorena kao nakon ovog tjedna eek.
Jednostavno legnem u krevet i od umora ne mogu zaspati. Pa si tražim pozu
za spavanje: prvo na trbuh, pa na leđa, sa jastukom, sa dva jastuka,
i na kraju završim u mom omiljenom fetus položaju. Zaspim i kao da sam
tek zatvorila oči, kad ono zvoni sat (ustaj ženo, novi radni dan je!!!!).
Gledam sat da vidim da nije zajebancija, kad ono nije moram se ustat! headbang
To mi se događalo svih dana ovog tjedna (da popizdiš!!!). Potpuna premorenost,
zajedno sa bolovima u dupetu (zbog prekovremenog sjedenja na
tvrdim površinama), u ruci (zbog pisanja bilježaka i pogotovo 4-satnog
pisanja praktikuma -> ČovjeČe kvrga mi odskoČila na prostom prstu!)
i u vratu (zbog buljenja u tekstove raznoraznih sadržaja),
te osjećajem na kraju dana da mi je mozak u kašastom obliku dead
(ako vam ovaj dio o mozgu i kaši nije jasan pitajte Rernu i Krli Su
one će vam objasnit).
Izlet u četvrtak mi je bio osvježenje iz snova iako sam dobila malu upalu
mišića i grlobolju nakon njega. To nam je bilo prvo grupno putovanje
i meni se sviđa kako je prošlo (samo šteta što svi nismo bili). O tome da je izlet
bio od povijesne važnost govori i to da je bio popračen kamerama HRT-a
(da, da bit ćemo na Teveju!). El Presidente je pričala, a mi smo hodali,
a kamera nas je snimala iz svih kutova i kuteva (dobro da nam se u dupe
nisu uvukli smradovi jedni, ne mogu pustit ljude da uživaju u svježem zraku
i mogućnosti zaraze ptičjom gripom mad). Bilo nam je stvarno lijepo -
bila je to duhovna, mentalna i fizička obnova! Za neke individualna,
a za neke grupa (pozdrav ekipi koja je močila noge u RukavCu DunavCu!wave)
Za vam dočaram atmosferu sa izleta stavila sam vam ovu sliku:
Image hosting by Photobucket
U ČovjeČe, pa ja se raspisala i previše! Neću vas više gnjaviti,
odmorite se preko vikenda i uživajte koliko možete i ako možete
(ja već jesam: bila sam na vikendici, pa sam na suncu dobila
laganu bojicu cool)! Ako već niste, zeznite nekoga, jer danas
je ipak dan za šale. Aprilililililiiiiii!!!!
pozdrav od Bacha
- 21:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>