at Perverzarije jedne Rerne - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

29.01.2006., nedjelja

Perverzarije jedne Rerne

Pišem teti Multipraktičarki ovaj shit i toliko me to "zaokuplja" da mi preostalih 2,5% mozga luta bespućima perverznosti. Isprintat ću to na debljem papiru pa nek se zadovolji. Započelo je to pojavom riječi monouralno...automatski su mi misli krenule u mono oralno, pa na mononukleozu koja se oralno prenosi i završih na našoj Moni i oralnom (pusa srećo!). Skulirah se, otvorih rječnik i pojavi se riječ okidanje - nastanak akcijskog potencijala...do I need to say more? Slovo F je umjesto fluktuacije poslužilo fobijama. zanima me seksualni život algofobičara (strah od boli), antropofobičara (od ljudi...iako imam animalnu predodžbu, ali o tom po tom), haptofobičara (od dodira) I NUDOFOBIČARA...ah da, i ništa od grupnjaka ako ste demofobičar (koga zanima to vam je na 123.str). Nije ni tu bio kraj...penologija me zaintrigirala...iz čisto znanstvenog pristupa ofkors... Nadovezah i percepciju dubine i Hurvich-Jamesov model nije bitno čega, Švabca kakva jesam, pročitah kao Hurvišov model... SVRŠIH!
pusa najveća...ja. d Ivl van
- 19:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>