< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

24.08.2005., srijeda

Hocu - neces, hoces - necu

Zasto ja hocu nekoga tko ne zeli mene a onaj tko zeli mene ja ne zelim njega?"
Naletih na jednu raspravu... i ono bas se razmisljam... o tome.

U biti kako kome grah padne...


Malo mi je blesavo trcati za nekim ko te ne benda ni 2%... pa se onda zivcirati zbog toga... pitati se sta si kriv... a onda ti se istovremeno desava da tako ni ti nekog ne bendas... pa sve dodje u neki balans... a niko nije zadovoljan, svi nesto pizde.
Pun mi je qurac popizditisa za ovim ili onim... ili me je jednostavno spucao neki period totalne nezainteresiranosti.

Nikada si nisam razbijala glavu tim stvarima 'zasto ja hocu nekoga tko ne zeli mene a onaj tko zeli mene ja ne zelim njega', odnosno, nikada mi nije bilo stalo...
Kada mi je bilo stalo tada mi je i bilo uzvraceno... a da li je to zaljubljivanje u 'prave' osobe... ne mora znaciti da jeste.