< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

13.07.2005., srijeda

...Pjesma...uvijek mirise na uspomene...

"Necu jedan, necu dva, tri poljupca hocu ja...", bila je prva na koju sam krestala kao derle.
Onda je u repertoar usla i "Dirlija"... uz nju vezem i plasticnu gitaru koju sam dobila za slijedeci rodjendan od tetke... i svoje izivljavanje na njoj. Da se razumijemo, najvise od mog muzickog djelovanja svodi se na izmenjivanje CD-a u playeru. O pjevanju da i ne govorim. Nakon sto sam dobila prvu 'pohvalu' moje interpretacije odustala sam od daljnjih pokusaja... tata me fino zamolio da ga postedim izbijanja njegovih glavobolja... cemu je uzrok bio moje pjevacko umijec i velelepni glasic.

Uvodna pjesma, spica za djeciju emisiju "Zike vam prica" bacala je moju mladju rodjaku u histeriju, kojoj je Zike bio njena "Babaroga".

"Sarajevo, ti i ja" od Divljih Jagoda koja je meni jedna od omiljenih pjesama... podsjeca me na pocetak rata. Sjecam se da sam slusajuci je obecala samoj sebi da nikada, ali bas nikada ljude necu suditi po imenu.

Od 1992. zaredale su one patriotke, prkosne i ne mogu ih se svih sjetiti... ali evo nekih...
"Moja lijepa BiH", "Pismo prijatelju", "Sarajevo ce biti, sve drugo ce proci", "Grbavica", "Dragane Vikicu", "Vojnik srece", "Papovka", "Moj Mostar", "Ja sin sam tvoj"...
Djecije emisije.. ona Trokina DTV, potom i DTV Čičak... Gertruda Munitic i njen 'Mali Princ'... i legendarni "Rat Art" koji su vodile Segmedina Srna i jos jedna voditeljka cije ime sam zaboravila.
Na neki nacin i prepucacine Senada Hadzifejzovica sa 'nase' televizije i Riste Djoge (ili Dzoke ne sjecam se) sa 'njihove' televizije.
U2-ova "Miss Sarajevo"...

Sjecam se svog prvog poslijeratnog koncerta... bio je to nastup Zabranjenog Pusenja u sali CDA.
Sjecam se da je kasnije Mata Hari bio medju prvima koji su prihode svojih koncerata proslijedili Srebrenici.
Onda i Discoteque i U2-ova turneja 'POP MART' i njihov nastup na Kosevu 1997. godine.

Nikada necu prezaliti sto mi je mrsko bilo otici na koncert Jinxa koji su nastupali u mjestu gdje ljetujem... nikada... jer po svemu sudeci necu vise ni imati prilike otici im na koncert.

"Ey, say hey.... Babe I've got ur money, dont u worry... say Hey!"... "Maljciki", "Loards of the boards" me podsjecaju na pjancenja u tadasnjem Maxu... koji mi je bio jedno vrijeme omiljeno mjesto.

Crush od Garbage-a me podsjeca na Teu...
Romantika od Elementala na Jackie...

A za sva moja jadikovanja su u biti vezane moje najdraze pjesme...

S kim cekas dan od Osvajaca
Kao ptica na mom dlanu od Pilota
Neka me zaborave od Billy the Kida
Jedna pjesma, ne mogu se sjetiti naziva... od Regine
Cerge od Pejakovica...


A mozda i 'moja' pjesma je ona od U2-a... "I still havent found what I'm lookin for"