< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

05.01.2005., srijeda

Novogodisnja noc

Zabrijala sam s Denijem, svojim prilično najboljim prijeteljem (joj kroatizama!). Dani je peder, gay, oduvijek je i bio. Tu i tamo, povremeno sto bi se reklo, nas dvoje malo se cmacemo. Ne znam za njega, ali ja nikada u tim cmokinzima nisam uzivala. Bilo bi to cisto iz zajebancije... odradjeno.
To za novogodisnju noc... ne znam... pokusala sam se opustiti.. ali mi nikako nije polazilo za rukom. Taman sto bih se priblizila pocetku opustanja (pri tom ipak zamislivsi da je to neka zena, da specifikujem, Ona ili neka druga...) osvijestilo bi me grebanje njegove brade. Covjece kako grebe!
Do sada nisam ljubila brkate zene... ali i da na takvu kojim slucajem naletim dovela bih je u red... valjda... ili se ne bih petljala s njom... ijuuuu... da li ja ovo diskriminiram? Ne, ne zelim... samo ne volim brkove niti bradu.
Od silnog grebanja su mi usne utrnule... Kada sam vec prestala ih osjecati (i grebanje s tim, ne...) on mi je poceo traziti krajnike i istrazivati grlo....

Ijooooooj!
Zakljucak svega... Zene se ipak mnogo mnogo mnogo bolje ljube!
Senzualnije... njeznije... ljepse...ugodnije...mmmmmm...
--- ne zelim vise ikada ponoviti TO nesto, sto je ogledalo osjecaja... sa frajerom.---

K!SS