spookie dizajn

petak, 27.05.2005.










... mamice..
postoji li negdje klub...alergičara..izliječenih..
hitno trebam nekog da mu se jadam na ramenu..suze su već tu, teku potocima već nekoliko dana...
o kako sam ubananjena..
ljudi moji, kako mi je...
jako mi je....
curim, slinim, kišem-brišem, škripim, suzim, razlijevam se...
oko mi je naotečeno.
divota.
i to samo lijevo.
desno štrajka. srećom.
boli me nos.
mrzim clever maramice! NISU NJEŽNE!
mrzim dane utrina.
mrzim priučene repere ( edo oprosti, ovo se tebe ne tiče), posebno kad binu zamijene garažom, pa revu ko magarci cijelo popodne i eto već do desetke...

znam zašto se ovo zove humanitarni koncert...toliko će nas ispilit u mozak, da ćemo MI skupljati priloge, ne bismo li platili da ih netko konačno odvede odavde i ostavi na pustom otoku....

neka mi oproste štovaoci, ali NE MOGU NE MOGU NE MOGU slušati ovo njakanje cijelo popodne!!!
eto, krvare mi desni!
od bola!!!

kakav šugavi početak vikenda...i još radim sutra..neeeeeee..
i još na fluksonazolu piše da najbolje djeluje tek za tri dana...a meni treba jučeeer....

uf, da barem mogu prespavati.