prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Auti,motori,cure sve što dečkima treba.


Counters

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog







Auti iz ankete

Nissan Skyline
Image Hosted by ImageShack.us

Porsche Cayman
Image Hosted by ImageShack.us

Ferrari Enzo
Image Hosted by ImageShack.us

Toyota Supra
Image Hosted by ImageShack.us

VW Jetta
Image Hosted by ImageShack.us

Honda S2000
Image Hosted by ImageShack.us

Mitsubischi Lancer Evo IX
Image Hosted by ImageShack.us

Bmw 1
Image Hosted by ImageShack.us

Novosti



Vicevi

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !

P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !

P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !


Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!

Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku

Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!

Kutak za užitak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 28.12.2005.

Jaguar XJR-15


XJR-15 je nesumnjivo jedan od najnepoznatijih najbržih automobila na svijetu. Zasjenio ga je puno poznatiji rođak XJ220, ovaj je Jaguar stvorio Tom Walkinshaw i tada njihov partner za utrke i tuning, TWR (Tom Walkinshaw Racing). Uz svoje trkaće naslijeđe, XJR-15 je stvoren kao tada najskuplji maloserijski automobil na svijetu, ali ipak je podlijegao teškom financijskom stanju koje je vladalo početkom 90-tih godina u automobilskoj industriji. U listopadu 1990. godine predstavljen je pod imenom R9R i opisan kao cestovno-legalna izvedba XJR-12, pobjednika Le Mansa.Ponovno su uzeli olovke u ruke nakon što je XJ220 finaliziran i kreirali prvi prototip iz kojeg je kasnije u ljeto '90. godine nastao model XJR-15. Početkom slijedeće godine, TWR je izradio 50 automobila s cijenom od oko 1.8 milijuna maraka. Svi su primjerci prodani. Iako nisu dobili odobrenje za cestovno korištenje, 16 sretnih (i hrabrih) vlasnika pokrenulo je specijalnu utrku, koja je obuhvaćala tri poznate Grand prix staze - onu u Monacu, Belgiji i Velikoj Britaniji. Utrke su bile izuzetno uzbudljive, ne samo zbog performansi Jaguara XJR-15, već i po nebrojenoj količini incidenata i mehaničkih problema koji su se događali... Kao cestovni automobil, XJR-15 je bio nešto neviđeno.

Motor koji se ugrađivao bio je Jaguarov šesterolitreni V12 agregat sa 24 ventila i dva bregasta vratila. Najveća snaga je iznosila 450 KS, iako ima razloga sumnjati da je ta brojka bila puno viša. Šesterobrzinska mjenjačka kutija nije omogućavala sekvencijalno mijenjanje, već samo ručno, ovjes je bio trkači, a ni kočnice ni upravljač nisu imali servo uređaj. Ovaj divlji bolid nastao je na osnovi monocoque šasije od kevlara i ugljičnih vlakana s modela XJR-9 koji je 1988. godine osvojio Le Mans. Coupeovska karoserija bila je izrađena od plastičnih masa i ugljičnih vlakana. Jedina elektronska pomagala bili su brisači vjetrobrana i žmigavci... Unutrašnjost, odnosno kokpit, bio je potpuno gol, bez ikakve izolacije od zvuka i topline, a nije bilo ni ručne kočnice. Izgledao je puno kompaktnije od velikog XJ220, ali ostao je razočaranje u mnogim pogledima. Maksimalna brzina bila je deklarirana kao 'viša od 298 km/h', ali nitko nije rekao koliko viša. Da biste je otkrili, bila vam je potrebna lavlja hrabrost i poduga avionska pista. XJR-15 bio je neuglađen i neoprostiv na isti način na koji je XJ220 bio udoban i 'user-friendly'. Šteta što nije dugo opstao.



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>