![]() |
prosinac, 2005 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
Nakon iznimno uspješnog modela Z3, prodanog u više od 300 000 primjeraka, u proljeće 2003. godine stiže nova generacija s novim imenom. Brojka 4 ne označava novu generaciju modela, već BMW-ov novi sustav numeriranja prema kojem će neparni brojevi biti rezervirani samo za limuzine dok će ekskluzivniji modeli – Z4, Z8 i skorašnja 6-ica coupe imati parne oznake. Z4 je premijerno predstavljen na Pariškom auto salonu, a prvi će ga imati priliku voziti Amerikanci dok je početak prodaje u Europi predviđen za proljeće iduće godine.
Ležanje i stabilnost trebali bi biti “genuine BMW”, dakle vrhunski. Z3 je koristio modificirani ovjes sa serije 3 (E36) dok je za Z4 razvijena potpuno nova konstrukcija s BMW-ovom Z stražnjom osovinom. Raspored težine je idealan (50:50), trag kotača izuzetno je širok, a anti-roll stabilizatori na obje su osovine. Za prave sportske vozače opcija je M Technic sportski ovjes koji ionako nisku karoseriju dodatno spušta za 15 mm. Obje verzije već serijski nude elektronska pomagala poput DSC-dinamička kontrola stabilnosti, DTC-dinamička kontrola trakcije, ABS+EBD itd. Uz doplatu moguće je dobiti novorazvijeni sistem DDC-Dynamic Drive Control koji se aktivira prekidačem “sport” na centralnoj konzoli čime automobil ima još izravniju papučicu gasa, a volan se dodatno ukrućuje.
U početku će Z4 biti dostupan s dva dobro poznata, vrhunska redna šesterocilindraša. 2.5 litreni sa 192 KS i 245 Nm već nudi odlične performase – 0-100=7 s, 235 km/h. Vrhunski trolitreni motor pak izvlači 231 KS i 300 Nm što osigurava izuzetne performanse – 5.9 s, 250 km/h. Moguće je naručiti ili manualni ili automatski mjenjač, a kasnije stiže i poznati SMG. Na M verziju s 350 KS valja pričekati do 2004. godine. "Freude am Fahren" (užitak u vožnji), slogan Bavarskog proizvođača, još jednom je dobio punu potvrdu u novom roadsteru. Odličan sexy styling, vrhunski motori i mjenjači te izvanredan ovjes učinit će novi Z4 ponovno jednim od najtraženijih roadstera na tržištu. Jedini koji sigurno neće moći uživati u novom Z4 biti će tajni agent James Bond, koji je «odustao» od BMW-a i ponovno vozi Aston Martin. Loš timing Mr. Bond