Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/speediman

Marketing

BMW Z4


Nakon iznimno uspješnog modela Z3, prodanog u više od 300 000 primjeraka, u proljeće 2003. godine stiže nova generacija s novim imenom. Brojka 4 ne označava novu generaciju modela, već BMW-ov novi sustav numeriranja prema kojem će neparni brojevi biti rezervirani samo za limuzine dok će ekskluzivniji modeli – Z4, Z8 i skorašnja 6-ica coupe imati parne oznake. Z4 je premijerno predstavljen na Pariškom auto salonu, a prvi će ga imati priliku voziti Amerikanci dok je početak prodaje u Europi predviđen za proljeće iduće godine.

Ležanje i stabilnost trebali bi biti “genuine BMW”, dakle vrhunski. Z3 je koristio modificirani ovjes sa serije 3 (E36) dok je za Z4 razvijena potpuno nova konstrukcija s BMW-ovom Z stražnjom osovinom. Raspored težine je idealan (50:50), trag kotača izuzetno je širok, a anti-roll stabilizatori na obje su osovine. Za prave sportske vozače opcija je M Technic sportski ovjes koji ionako nisku karoseriju dodatno spušta za 15 mm. Obje verzije već serijski nude elektronska pomagala poput DSC-dinamička kontrola stabilnosti, DTC-dinamička kontrola trakcije, ABS+EBD itd. Uz doplatu moguće je dobiti novorazvijeni sistem DDC-Dynamic Drive Control koji se aktivira prekidačem “sport” na centralnoj konzoli čime automobil ima još izravniju papučicu gasa, a volan se dodatno ukrućuje.

U početku će Z4 biti dostupan s dva dobro poznata, vrhunska redna šesterocilindraša. 2.5 litreni sa 192 KS i 245 Nm već nudi odlične performase – 0-100=7 s, 235 km/h. Vrhunski trolitreni motor pak izvlači 231 KS i 300 Nm što osigurava izuzetne performanse – 5.9 s, 250 km/h. Moguće je naručiti ili manualni ili automatski mjenjač, a kasnije stiže i poznati SMG. Na M verziju s 350 KS valja pričekati do 2004. godine. "Freude am Fahren" (užitak u vožnji), slogan Bavarskog proizvođača, još jednom je dobio punu potvrdu u novom roadsteru. Odličan sexy styling, vrhunski motori i mjenjači te izvanredan ovjes učinit će novi Z4 ponovno jednim od najtraženijih roadstera na tržištu. Jedini koji sigurno neće moći uživati u novom Z4 biti će tajni agent James Bond, koji je «odustao» od BMW-a i ponovno vozi Aston Martin. Loš timing Mr. Bond

Post je objavljen 27.12.2005. u 19:20 sati.