prosinac, 2005 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
Evo malo i o motorima.Yamaha je sa izvrsnim R1 modelom krajem prošlog tisućljeća na prepad osvojila sve što se moglo u klasi supersport 1000 kubika, nastavljajući na taj način svijetlu tradiciju započetu sa FZR 1000 modelom. Sada stiže nasljednik, snažniji nego ikada.Krajem prošle godine prisustvovali smo prezentaciji nove Yamahe u prostorijama tvrtke Delta Team iz susjednog Krškog. Iako novi R1 očekuje velika borba za naslov najboljeg, jednu bitku unaprijed je odlučila u svoju korist: R1 je prema mišljenju mnogih najljepša prinova klase. Autor ovih redaka potpisuje tu tvrdnju...
Pogonski agregat dodatno je nagnut unaprijed u cilju daljnjeg sniženja težišta, a snagom znatno nadmašuje prethodnika: čak 172 KS (182 sa RAM-AIR sustavom) zvuči zastrašujuće kada se uzme u obzir ukupna masa motocikla. Podsjetimo se principa rada RAM-AIR sustava – zračni tlak nastao kod velikih brzina koristi se kao neka vrsta (istina, vrlo slabog) kompresora. Više zraka u cilindrima omogućava izgaranje veće količine goriva, a time i veću snagu pogonskog agregata – u ovom slučaju dodatnih 10 KS što je izvrstan rezultat.
Da bi postigli snagu od 172 (182) KS, Yamahini inženjeri detaljno su preradili pogonski agregat prethodnika: povećanje provrta i smanjenje hoda klipova uz ostale preinake, omogućuje veći broj obrtaja a samim time i višu izlaznu snagu. Bit će vrlo zanimljivo vidjeti kako će se motocikl ponašati u vožnji, ali proklizavanje stražnjeg kotača u četvrtoj brzini uopće me ne bi iznenadilo. Zadržan je i legendarni Exup ventil izrađen od Titana u ispuhu, koji poboljšava elastičnost kod nižih obrtaja i snagu kod visokih promjenom presjeka ispušne grane. Prigušivači ispuha trendovski su postavljeni ispod sjedala motocikla, a čistoću ispušnih plinova garantira elektronsko ubrizgavanje goriva te dvostazni katalizator. Ispuh je izrađen od legure Titana, što mu garantira iznimno malenu masu i dobru trajnost.
Završna obrada na vrlo je visokoj razini na što nas je Yamaha odavno naučila, a što je još uvijek boljka nekih konkurenata. Ukupan dojam, jest upravo izvrstan. Jedva čekamo da dobijemo ovu ljepoticu na test. Novu R1 možete odabrati u tri boje: tradicionalnoj plaoj, srebrnoj te bordo, a cijena će joj se kretati (prema neslužbenim informacijama) oko 105.000 kuna.