Specijalistica

29.01.2007., ponedjeljak

.....Love is in the air.....

Moram vam reći da sam zaljubljena..ili možda samo zaluđena..ma kako god bilo ne mogu jesti, spavati, ni razmišljati o bilo čemu osim o Njemu...shvatila sam da kad smo On i ja skupa meni ništa ne treba ni nitko.. Kad sam ga vidjela u subotu srce mi je počelo tako brzo kucati da mi je skoro iskočilo van iz prsa ..zadnje vrijeme sam pokušavala nešto sa jednim dečkom (već sam o tome pisala ali nikako da krene, to je sad gotovo)..tako bih htjela cijelom svijetu reći šta osjećam..samo bojim se da On ne osjeća šta i ja..ali vidjet ćemo šta će biti..
Bila sam vani u subotu s best frendom i frendicom..ne znam ali večer je bila onako obična..pili smo zafrkavali se, ništa posebno, kao svaku drugu subotu..ali kad sam se vratila iz wc-a i vidjela da moj frend priča s Njime poludjela sam od sreće..došla sam do Njega kako bih ga pozdravila, ja i On se znamo od 6. mjeseca i bili smo jedanput skupa prije dosta vremena, ali je On bio pijan kad smo taj put bili skupa..ali u subotu samo sam Mu prišla i poljubili smo se..bio je to jedan od najljepših poljupca u mom životu, nije me bilo briga šta je oko nas 200 ljudi, nije me bilo briga za ništa ni nikog, kao da smo sami na svijetu..
Od 3 do 5 On i ja se nismo ni na tren odvojili..nije bilo te stvari zbog koje bih ga ispustila iz ruke..ne nakon toliko vremena šta sam ga provela razmišljajući da ćemo jedan dan biti skupa...
Svo to vrijeme šta sam bila s Njime nije mi ni na pamet palo da pijem nešto, nije mi palo na pamet da zapalim, sve šta mi je padalo na pamet jeste to da će se ta bajka brzo završitit...pitala sam se dali sanjam, dali ja mogu imati toliko sreće..
Da ta bajka je završila u 5 ujutro..rekao je da mora ići doma jer ga frendovi čekaju...dobro ali samo sam razmišljala o tome zar me neće pitati broj, zar mu ono nije ništa značilo, da naravno da me nije pitao broj..ali ja imam Njegov broj već dugo vremena samo se nikad nisam usudila poslat Mu poruku..e sad ja vas pitam šta da radim?? Da čekam pa da vidim šta će biti?? Da se jednostavno nadam da će on skupiti hrabrosti i poduzeti nešto (on je sramežljiv )?? Da mu ja pošaljem sms???
Šta da radim???


- 22:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

26.01.2007., petak

One day in my life!!

Osjećam se nekako umorno zadnjih dana..a niš mi ne ide od ruke...hehe jučer je snjeg padao, baš je bilo lijepo...pravi zimski ugođaj..ali nije mi bilo lijepo jutros ići šetat po snjegu..mama me nagovorila da odem s njom u grad kupiti cipele..ja naravno kako u 8 ujutro ne funkcioniram najbolje sam stavila na noge patike, ok nebi niš rekla ali izvukla sam ispod kreveta moje ljetne patike i njih stavila, stvarno ne znam šta sam mislila..i nisam ja to ni skužila dok nisam u gradu izašla iz auta, onu zimu ne mogu niopisati..kao da sam išla bosa šetati po snjegu..i tako..
Jučer navečer smo tata i ja gledali rukomet..hehe kao uvijek tata je napravio brdo kokica kojih je na kraju više bilo na podu nego u našim ustima, jer naravno morali smo mi gađati suce sa kokicama, pa onda smo ih malo bcali u Mađare..tako da je na kraju mama popizdila J..ali ne može nam ona upropastiti večer još kad su naši rasturili na utakmici J..i tako pozdravljam svih..i nemojte se čuditi sliki jer mi je to najdraži lik iz crtića :))

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ciao

- 11:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

22.01.2007., ponedjeljak

The new post ;)

Evo mene vratila se ja...pa bi bilo vrijeme i za novi post..ne znam o čemu da pišem..
Totalno sam bez inspiracije, ništa mi se neda zadnjih dana..ne znam o čemu bih pisala..
Mogu reći da mi je za vikend bilo odlično...odavno nisam ovako zalomila sa sestrom..obožavam tu ženu..ne znam kako je to kod vas ali nitko od mojih frendova se ne slaže sa svojom braćom i sestrama.. Ja svoju sestru obožavam, ne ogu zamisliti život bez nje.. Ne znam dali je to stvar odgoja ili šta, ali ona i ja se rijetko svađamo iako ne volimo iste stvari... Ona voli izlaziti van na jedno mjesto, ja na sasvim drugčije i tako sve, ali jednostavno ja se ne sjećam kad smo se zadnji put posvađale, a još sad se i ne viđamo previše..
Joj stvarno ne znam šta da pišem, pa ću vas sada svih pozdraviti...

- 19:22 - Komentari (13) - Isprintaj - #

19.01.2007., petak

Coffee, coffee, coffee!!!

Da da jakoooo sam živčana, neispavana i poludjet ću od svega toga... Zašto sam živčana, pa eto sad ću vam reći...pijem previše j***** kave, i navečer nemogu zaspati a drugi dan se probudim sva sjebana ko da me je netko mlatio svo vrijeme kad sam spavala i to spavam bar do 13.00h na što moji doma polude...
Da sad ćete vi meni reći nek ja prestanem piti kavu, ali ja NE MOGU!!! A zašto ne mogu. Pa zato jer sam ovisnik o kavi!!!
Da ovisnik sam o kavi, ali moram se pohvaliti da sam cijelu svoju srednju pušila 2-3 kutije cigara na tjedan, ono 2 kroz tjedan i 1 preko vikenda...a sada pa ja preko tjedna niti ne pomislim zapaliti (iako prije bez cigare kava nije bila kava), tek kad u sub odem van pa popijem koje pivo pa mi dođe želja pa pušim malo više, al inače baš i ne..i ponosna sam na sebe zbog toga, ali kako sam prestala pušiti tako sam počela piti previše kave..i nemogu prestat, i mislim da ću sada opet počet pušiti normalno jer NE ŽELIM stalno biti ljuta na cijeli svijet!!!!

p.s. Pozdravljam vas do drugog tjedna jer pakiram stvari i idem u posjet sestri (kad ona neće meni)!!

- 13:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

15.01.2007., ponedjeljak

SHOW MUST GO ON!!!

Evo nije me bilo par dana pa zato nisam još napisala novi post..jednostavno nisam imala vremena!
Pa da podjelim sa vama 5 stvari o meni koje znaju samo meni jako bliski ljudi:

1. Ljubomorna sam...
Nisam ljubomorna samo na dečka s kojim sam, ja sam ljubomorna na sve oko mene, ljubomorna sam kada moja mama posvećuje više pažnje mojoj sestri (koja rijetko dolazi doma), ljubomorna sam na vrijeme koje moja best frendica provodi s dečkom a ne samnom...ljubomorna sam ako moj pas otrči mom tati a ne meni (tata ga hrani)...jednostavno sam ljubomorna na sve kada JA nisam na prvom mjestu...ZNAM DA JE TO BOLESNO...

2. Umišljena sam...
Mislim da sam bolja od drugih, mislim da nitko nije tako šarmantan kao ja ;), kada idemo van mislim da svi žele biti oko mene, da svi pate za mojim društvom, i da svima treba nešto od mene...ZNAM DA JE TO BOLESNO..

3. Nikad ne govorim ljudima da ih volim...
Moja mama kaže volim te, frendica, dečko ako bilo tko na ovom svijetu meni kaže da me voli ja ću ga samo gledati..mogu napisati VOLIM TE na papirić i dat to bilo kome ali ja te dvije riječi na glas ne mogu izreći...

4. Nisam škrta i ne razumijem škrte ljude (mislim da su oni bolesni)
Mene su uvijek učili da sve djelim s drugima, ako jedem nešto da to ponudim svima, ako imam nešto da to podjelim sa svima...kada vidim nekog tko ne bi dao recimo žvaku nikome jer će njemu ostati manje najrađe bi ga ubila...

5. Volim filmove
Nekada sam voljela čitati knjige ali danas sam prije spremna pogledati film nego pročitati dobru knjigu...volim sve žanrove od komedija do horora...evo danas sam pogledala Borata i Jackass 2...nasmijala sam se do suza ali nisam zadovoljna sa Boratom, mislila sam da će film biti bolji s obzirom na to koliko su ga nahvalili...

TO BI BILO 5 STVARI O MENI, VEĆINA ME OPISUJU KAO GLUPU OSOBU ALI JA SAM U DUBINI DUŠE JAKOOOOO DOBRA :))))

- 17:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

10.01.2007., srijeda

Ej živote....

Jeste li ikad sjeli i razmišljali...o svome životu...o svim stvarima koje ste učinili...o odlukama koje ste donjeli???? Ja imam takav dan danas...ne znam šta me je uhvatilo ali jednostavno sjela sam i počela razmišljati.
Razmišljam o tome koliko ljudi sam povrijedila u životu...neke namjerno jer sam mislila da to zaslužuju a neki su se samo našli tu...bili su tu kad ja nisam imala dobar dan, kad su mi svi jednostavno išli na živce i povrijedila sam ih...toliko prijatelja sam izgubila kroz sve ove godine jer su mi htjeli reći nešto šta meni nije u tom trenutku odgovaralo...a jesu li bili u pravu, ne znam..ja sam uvijek htjela da nisu i ti ljudi su se jednostavno udaljili od mene...ponekad želim opet stupiti u kontakt s njima ali mislim da to ne zaslužujem... Ja sam jedna od onih osoba koja uvijek želi da je u pravu, stvari moraju biti onakvim kakvima sam ih ja zamislila i ako nisu takve onda poludim....
Stvarno ne znam šta mi je danas...toliko od mene...

P.S. Odlučila sam između ona tri dečka, vjerovatno nisam dobro odlučila, jer moje odluke uvijek ispadnu krive...ali izabrala sam onog starijeg dečka..mislim da mi on trenutno najviše odgovara...a i tako slatki je...

poooozdrav

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 17:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #

06.01.2007., subota

Ljubaaaaaaaaaaaav

Ne znam o čemu da pišem, a već nekoliko dana sam bila uvjerena kako ću sao sjesti i pisati. Kako će riječi samo izlaziti iz mene, ali sad kad ovdje sjedim i tipkam, ne znam. Želim reći da sam se odlično provela za novu godinu. Upoznala sam nekog dečka na dočeku. stariji je par godina od mene, ima 24..mislim ja imam 19 pa neznam. Imala sam ja dečka koji je bio 7 godina stariji i bili smo skupa godinu i pol dok nisam shvatila da se razlikujemo previše...pa sad sam nesigurna...treba li meni opet to da se idem upuštati u neke vezice sa starijima...možda je ovaj drukčiji al neznam. Ja se ipak još uvijek bojim upuštati u bilo kakve vezice s dečkima, i još je ovaj malo stariji..a neznam jednostavno šta da radim. Šta da riskiram s ovim ili šta???
Ah da sve bi bilo dobro da sam u takvoj nedoumici i da postoji samo jedan dečko trenutno u mom životu, ali ne postoje još 2. Jedan od te dvojice je Ivan u kojeg sam bila zaljubljena još od ljeta i za Božić mi je konačno uspjelo nešto kod njega, ali sam subotu prije toga bila sa Petrom koji je stvaaaaaaaarno zgodan (visok,crn)!!! I sad meni sva trojica šalju poruke, sve nešto slatko blabla...a ja se nemogu odlučiti...kako se odlučiti između troje ljudi koji ti se sviđaju!!!????? Ja neznam dali sam sretna zato što mi je toliko dečki u životu ili sam nesretna jer neznam izabrati???? Ma šta vi mislite o svemu tome!!!!

p.s. Nisam pisala niš tolko vremena jer mi je sestra došla kući s faksa, pa je stalno na kompu..piše neke seminare..pa je meni zabranjen pristup kompu...


pozdraaaaaaav

- 19:17 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o Specijalistici


- imam 19 godina
- trenutno razmišljam šta želim
u životu jer još ni sama neznam
-volim svoje frendove iako me znaju
jakooooo razljutiti svejedno ih OBOŽAVAM sve
- imam samo jednu frendicu, nikad se nisam
dobro slagala sa curama tako da sam većinom
u muškom društvu
- nemam sreće u ljubavi a nikad ni nisam imala
- jakoooooo se dobro slažem sa sestrom i
stvarno neznam šta bi bez nje,
ona me najbolje razumije
i pruža mi veliku podršku u životu

Muzika:
- volim svu vrstu glazbe i trenutno slušam
RHCP-a i Rolling Stonse
- jako mi je posebna pjesma od Roxette
It Must Have Been Love
- kada sam tužna volim slušati stare strane hitove
kao što su: Every Breath You Take, Heaven Is A Place On Earth,
Girls Just Wanna Have Fun, There Must Be Angel...
- od domaće muzike obožavam Parni Valjak, a moram
reći da sam u zadnje vrijeme puno slušala Tošu Proetskog
i Dražena Zečića
- kada su neka prvenstva bila rukometna, nogometna
obavezno slušam navijačke pjesme
- a dok vozim auto slušam hitove koji se
trenutno vrte a trnutno su to London Bridge, Pump It,
Can I Have It Like That, Bossy, itd...

Filmovi:
- obožavam gledati filmove, od komedija
do horora
- jedan od naljepših filmova koje sam pogledala
je Pearl Harbor, a tu je i neizostavni Titanic
- pogledala sam 9 puta Doručak kod Tiffanya
ali neznam zašto
- od filmova koje sam pogledala u
zadnje vrijeme su mi dobri Vrag nosi Pradu-komedija,
Hard Corps-akcija, See No Evil-triler,
Stay Alive-horor, Clerks 2-komedija i naravno Jackass 2

Hrana:
- volim jako začinjenu hranu
- mora biti puno soli, i papra da bi ja pojela nešto
- jakooo volim meso i ja uvijek kažem kako ručak
nije ručak bez mesa na stolu
- ne volim hranu iz mora, šta je problem u mojoj
kući jer su svi ludi za ribom pa sam
ja crna ovca
- volim svo voće osim ananasa


Moje mane:
- jako lako me je razljutiti
- previše psujem
- volim zapaliti kada idem van a i popiti

Moje vrline:
- ne kasnim, uvijek dođem 5 min ranije
- volim se puno smijati (ponekad previše)
- vesela sam osoba i uvijek svih raspoložim
- ah to je to nemogu se ničega više sjetiti


To je sve zasada....pa ću dopisati još nešto s vremenom..

Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cviću
sa usana pila i ljubav i sriću
a ja bi tija pismom ti prići
jos ljubavi ima ka ulja u svići

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva život cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vraćaš se više u pisme i riči
i nema te sa mnom u nijednoj priči
a ja bi tija pismom ti priči
jos ljubavi ima ka ulja u svići