spacemonkey

ponedjeljak, 19.10.2009.

North rider

Stiskala si njegovo meko salo dok je jurio tisućama kilometara od sjevera ka jugu, na svom moćnom chopperu. I ti si letjela s njime kraj raznih marijanskih svetišta, rudnika soli i romskih naselja dok je hladan vjetar šibao tvoje porculansko lice.

S vremena na vrijeme širila bi ruke i vjerovala da si slobodna, onako kako si uvijek mislila da ćeš biti kad odrasteš. U malom mjestu sred ničeg, došli ste na cilj. Kiša i gusta magla, dopuštale su da oko sebe vidiš samo travnata brdašca, skrivajući u daljini moćne planine.

- Što ćemo sad - upitala si svog vozača dječjeg lica.

- Obavimo to - rekao je i pružio ti ruku. Primila si je, nježno privijajuć bokove njegovima. Lagani ples u toj vlažnoj dolini odjednom je postao pijano vrtloženje. Svojom masom okretao te je kao planet svoj mjesec i onda brže.. sve brže.
Pobjegla si i sjela da se barem na kratko izgubiš. Alkohol je bio tvoj prijatelj iz djetinjstva. Upoznala si ga rano, iako ne svojom voljom.
- Mi sjevernjaci znamo piti - govorila si, svjesna da to samo još jedna izlika da pobjegneš od sebe i svog zatočeništva.
- A, ti! Ne sviđa mi se kako mi se obraćaš - kazala si i natočila nam još jednu čašicu lokalne rakije i dodala - ti si isto ružan.
- Ponudi mi da sjednem, reci mi nešto lijepo - preklinjala si dok je tvoj sjevernjački rider mahnito vrtio svoj torzo u noći.

- Oprosti, evo, sjedi - rekoh.
- Bilo mi je drago, i oprezno na povratku - nagnuo sam se, namignuo i otišao.

Kada si stigla na hladni sjever, danima si plakala. Jesenji vjetar prehladio je tvoje plave oči, mislila si, a onda sjela za kompjutor i napisala - samo želim znati da sam ti se svidjela.

- Ti si kao zima - odgovorih - a, ja ne volim hladnoću.

19.10.2009. u 16:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Slijedom nepoznatih okolnosti na zemlji se paralelno uz ljudsku rasu razvila i rasa spacemonkeysa potpuno identičnih ljudima u svakom pogledu, ali svjesnih činjenice da ih nije stvorio bog i da nisu s ove planete. I'm a celebrity, get me out of here!

Linkovi

Blog.hr

I'll be watching

stats for wordpress