Žao mi je...


Nadan se da ćete mi oprostit šta san ono napisala ako vas je uvridilo jer to Stvarno nisan tila. Jednostavno san se tako osjećala u tom trenu. Al neću više o tome. Ako me imate šta pitat pitajte kad me vidite.
A sada nešto bolje vijesti. Danas san izašla vani sa Vražićencerekcerekcerekcerek, weee weee weee weee wuhuu wuhuu wuhuu. Bilo mi je predobro. Šetali smo po cilon Šibeniku baren 1 sat i čak smo otišli na vidike a cilo vrime smo pričali o svemu i svačemu. O osobnin stvarima jako puno, i obećala san mu da neću nešto nikome reć i to mislin i održat. thumbup Nakon toga smo otišli u Maestra jer smo tili bit negdi di nema puno ljudi, al smo se privarili. Nije ih bilo puno (samo 2 žene) al ipak nismo bili samiheadbangheadbang. Opet smo stvarno pričali o svemu i jako jako jako mi se sviđa. Priča mi je šta je sve radija ko dite i virujte mi da ima jako puno toga. Pričali smo o hobijima, glazbi, filmovima sve dok nan jedna žena koja je tamo bila nije rekla da joj je drago šta ne pušimo (bla bla bla)... I poslje nan je nešto rekla ko 'posebno ako ste dugo zajedno' a ja i on smo se nasmijali na to. Joj, kako se lipo smije. Crkavali smo od smijanja dok smo pričali.roflroflzujo. Bili smo se uvalili za ruke nekolko puta i ima hladne ko i ja. Tako smo tu bili 2 sata i niko od nas nije tija otić ća al san ja morala na bus. Otpratija me je do kolodvora i sidili smo na zidiću do jedno 2 minute dok ja nisan tribala otić ća u bus. Vidila san da me oće poljubit a i on da ga oću ja, al je bilo previše ljudi pa nisamo. Otpratija me je do mog busa i reka: vidimo se u školi, i ja san ušla u bus.
Ajme bilo je mi je super. Mislin da bi moglo nešto čak i bit između nas, nadan se jer mi se stvarno sviđa i mi se baš dobro slažemo. U puno toga smo slični. Drago mi je šta smo stvarno o svemu pričalikiss
Iden ja sad ća. Doša je na msn i iden malčice pričat s njinpjevapjeva
Vidimo se brzo i još jednon: oprostite mi ako san vas uvridila al san se jednostavno tako osjećala a za ono šta ne želin pričat s vama ću van objasnit, nadan se da ćete razumit.
Volin vas jako punozubo

01.12.2007. u 19:18 | | Scream. (14) | P | !! | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Pieces Of My Life. Hope You'll Like It. Leave A Comment. Kissićbelj




O meni

Pa ovako. Zoven se Petra i iman 16 godina. Volim svakakvu glazbu ali ipak najviše pop i r'n'b (na žalost nekih mojih prijateljicabeljbelj)
Ugl., ovdje ću pisati o sebi i svojo okolini, ljudima koje volim gledati i slušati (film i glazba), zapravo što mi god padne na pamet. BYEroflrofl


Free Website Counters
Free Website Counters


PPure
EExquisite
TTempting
RRefreshing
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Gadura dizajn
Jedan zakon link, probaj
Koliko me dobro poznaješ?thumbup

Maja, Sandra, Mara i Tome = opsjednuti msn-om
Pampin blogić (weee)
Juliet (weee)
Mateica
Marin'ca, heh
Anjiiiić

Credits

Design: Simpaa. <3
Pic &&brushes: Deviantart.