The show must go on...........

„ Ne gledaj unatrag i ne žali za nečim što je prošlo i nemoj se brinuti o budućnosti koja će tek doći. Živi u sadašnjosti i učini ju tako predivnom da će biti vrijedna sjećanja.“
Ida S. Taylor

„ Vrijeme sve briše. Htio to čovjek ili ne. Vrijeme sve briše, sve odnosi. Na kraju ostaje samo mrak. Katkad u tome mraku nađemo druge, a katkad ih ondje ponovno izgubimo.“
Steven King



Evo mene nazad….. Ono što kažu da ti se život u trenutku promijeni je živa istina…. Od jutros se opet osjećam kao i pred tri godine, a mislila sam da sam to sve zaboravila…. Čudno kako neki ljudi u našim srcima ostaju zauvijek…. Baš sam sad gledala One tree hill i to me baš uzrujalo jer ona koza Peyton opet izmišlja…. Ide mi na živce, al nije to sad važno… Hoću reći da ju na neki način razumijem jer ni sama trenutno ne znam što osjećam….

Prisjećam se nekih gluposti koje samo meni nešto znače… Sjećam se kad mi je jednom rekao da se od njega ne moram skrivati jer mi sve može pročitati iz očiju i to me preplašilo…. Mislim da sam se tada do kraja zaljubila u njega i sad mi je glupo što on poteže neke stvari iz prošlosti koje sam rekla dok sam bila ljuta i povrijeđena…. Znam da sam kriva, ali….

Rekao je da me pozna, no to je bila i ostala laž…. Ne znam više šta da radim jer se želim osloboditi njega jednom zauvijek…. Želim zaboraviti, a ne mogu…. Ne volim ga više, ne onako kao prije…. Mislim da ga neću nikada zaboraviti jer prve ljubavi se nikada ne zaboravljaju, no život teće dalje… Samo želim da neki to shvate, da puste to na miru, mislim njega i mene….

Nije ovo ni depresivan ni gnjevan post, već samo želja da sve bude bolje….

Da se ostavim gluposti….. NASTAVA POČINJE U PONEDJELJAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZAAAAŠTO??????? A baš sam se navikla na ove praznike…. Nekak me i strah ponovno ić u školu…. Mislim, svo to gradivo, pa nacionalni ispiti….. Ajoj, šta je meni ovo trebalo???? A ništa, valjda moramo nazad…. Nažalost….

Zadnji vikend bez nastave…. Do idućih praznika, naravno…. Nadam se da će ga svi provest uz ljude koje vole, pošteno se napit i spavat do ponedjeljka…. Mislim da će mi ovo bit zadnji post… Nekak mi je ovo sve postalo glupo…. Al ne znam, vidjet ću…….

11.01.2007. u 18:25 | Komentiraj (9) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@


Free Music

Free Music



Free Music

Msn: adriana.2902@hotmail.com


Ovoliko vas je tu bilo od 24.1.2007.
Free Counters
Free Counters