subota, 25.03.2006.

ajme čoviče!

pisala san jedno 15 min i nešto san klikla i sve mi se pogubilo. neman blage šta se dogodiloo,al očito da moran sve iznova :(

dakle,bila san oko 8 uri večeras malo pogledat šta ima na blogovima i, naravno, najprvo san klikla na svoj. i ostadoh zatečena, začuđena, uplašena... čime,pitate se vi,cijenjeni i velepoštovani blogoljupci i blogoljupke? količinom vaših komentara,odgovara novopečena blogopisteljica!

daklem,kad san počela pisat ovaj blogich,učinila san to zbog sebe i nikad nikome nisan rekla da ga pišen. mislin (nadam se) da do sada nitko i nije prokužija tko san... i tako jednoga dana došetan ja ovdi i pogledan i ... ono...paf! komentar! mislim se,pa koga li uopće zanimaju moja trabunjanja? kako god,lipo je bilo to vidit,premda neočekivano. al dobro,krenem tada i ja malo dalje od vlastitog dvorišta. pogledam i ja neke blogove, ok mi se čine, pa ostavih i ja nekakav tragić,pa ljudi dođu opet kod mene,pogledaju...napišu... majko mila! skupila se ovdje moćna gomilica! sve neki dragi,pametni, elokventni ljudi koji imaju šta za reć i znaju kako to lipo sročit. ali to nije sve! ako nazovete odmah... ajme,falila san,to radin u fušu! cool he he...dakle,učini se meni da te ljude baš i zanima šta ja iman za kazat. nisu valjda svi tek pristojni?

al ovo u zadnju, opet san se iznenadila. ovaj put količinom komentara. znam,sve ja to moran zafalit mojoj seki po blogu koja me je lipo na svome blogu priporučila,pa sad svi njeni vjerni čitači, da ne velim obožavatelji, hrle vamo vidit koja je sad to. neka nova uh... još jedna... začuđeni eek ...ostanu, pročitaju i tako...

a uplašena jesam zato jer svi ti vaši komentari nose i breme odgovornosti (ajme kako pametno zvučin!) jerbo, lako je bilo pisat kad nitko nije čita,al sad kad iman čitatelje, moran malo pripazit. nut he he

ovo ja sad guštan ka malo prase. je da mi nije bila namjera,ali vas rado iman. i svih vas kiss pa-paaaaa

- 22:45 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>