...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

nedjelja, 27.04.2008.

....nista mi nece ovi dan pokvarit.... =)



E da,da.....naslov sve govori...i ovaj dan mi nije nista pokvarilo..
Dosa je napokon i taj dan,Monikina krizma...Bilo je dosta ekipe.Bakula,Pavic,Želja,Insy,
Martina,Sike,Duje,Ivona,Cana,Nike,Sumy,Lea i KATA... da to moram naglasit...
Dosa je i taj dan koji smo toliko cekale...NAPOKON.... eto ljudi moji Sole napokon upoznala Katu...a bilo je i vrime vise...
Ja stvarno neznam sto rec....prije sam se s njom dopisivala preko mobitela i preko msn-a...zenska mi je zakon bila...i napokon je dosa taj dan da je upoznam...
Ja nju jednostavno obozavam..zenska je zakon...imamo jako puno zajednickih stvari...ma jednostavno smo iste...i eto da se odma pohvalim cak smo i seke postale =) =)
Ma nemam rijeci za nju...jednostavno,Kate obozavam te..ti si jedna cura koja mi je odma jako prirasla srcu i tako si mi draga...
Bilo mi se jako tesko odvojit od nje,isto kao i njoj...mislila sam da cu plakat kako mi je bilo super..
Krizma je super prosla..ma bilo je zakon..
Nike me stalno gnjavija sa slikavanjem hehe...e Nike,Nike...vidimo se mi brzo =)
Pavic me za usi vuka hahahahahaha...o Boze...a lud si moj Pavicu...kako te obozavam...
Sike zaj**ava cilo vrime hehe..a ipak je to moj kum..
i tako...Bakula ko Bakula =) =) =)
Vidila sa i Dully,Renatu,Buby,Gilju,Sikinu dragu hihi =) ,Batka,Ninija,e da nesmin zaboravit Veronika spomenit =)
Ma meni je jednostavno bilo zakon...ma super...

Evo malo slikica...hehe

Photobucket
E da,da ipak Bakulina slika prva...znat ce on zasto hehe
Josipe ne me ubit,ne XD =)


Photobucket
Moja ceka i ja =) VTP

Photobucket
opet moja ceka i ja =) hihi

Photobucket
Moj Pavic i ja =) VTP

Photobucket
Seka moja i ja opet hehe =)

Photobucket
Dully i ja =) VTP

Photobucket
Martina i ja weeeeeee =) VTP

Photobucket
Kata i Martina =)

Photobucket
Pavic i Kata =)

Photobucket
Josip i Mony =) VVP ((volim vas puno XD))

Photobucket
Mony ((moja druga seka heh)) i ja =) VTP

Photobucket
Mony i Buby =)

Photobucket
Mia i ja =)

Photobucket
Blizankice moje =)

Photobucket
Lea,Mony,Matea,Kate,Sumy,Insy,Pavic,Ja,Mia =)

Photobucket
Sike i Pavic =)

Photobucket
Nike i Insy =)

Photobucket
Mony =)

Photobucket
I secer na kraju,Moj Nike....e Nike,Nike =) hehe VTP

Eto to bi bilo sve od slika...ima ih stvarno jakooooo puno,al ko ce ih sve stavit,mislim da ih i ode ima puno al eto nisam mogla manje heehe
a ipak sam to ja


I eto da jos spomenem da je sutra 28.04... cetri miseca da smo se moj buraz i ja OSOBNO upoznali....da,da tek toliko...a ko bi reka...izgleda kao cijela vijecnost da se znamo koliko ga volim,koliko on mene voli i to..
A eto..
A nekako mi to sve sporo prolazi...a stvarno izgleda kao cijela vijecnost..
Al eto...
Trebala sam njega danas vidit...al eto bilo je sta je bilo...a jbga...nema veze..

I eto to bi bilo to od mene za ovaj put..
Pozdravljam sve,sve ljude koje sam danas vidila i nisam vidila...
Katu,Pavica,Mony,Insy,Nike-a,Dully,Martinu,Anku,Renatu,Buby,Batka,Ninija,Marinu,
Leu,Sumy,Sikinu dragu i Siku,Duju,Zelju...
Monikine starce...sve ljude koje sam zaboravila napisat...
E da naravno i Bakulu =)

I SEKO....VIDIT CEMO SE MI BRZO..... =) VTP =)



| End of... (50) | all hope | # |

četvrtak, 24.04.2008.

Samo za Misevu dusu... a ipak je to moj najdrazi rođo pa sam morala =)


Zeljko Samardzic
Ne daj da te rade

Ref.
Ne, ne, ne daj da te rade
biraj najbolje komade
poljubi ih pa ih baci igraj se sa svima
sto su tebi sad ti radi njima

Ne, ne, ne daj da te rade
za ljubav uvek ima nade
nemoj da te bije maler za malerom
vrati mala, vrati istom merom

Zaljubila se mala, bila zavedena
htela da mu bude verna, da mu bude zena
pomislila nije da on ima mane
da on voli pice, zene, drustvo i kafane

stani mala nemoj da si luda
losi momci nalaze se svuda

Ref.

Poklonila mu mala prsten od dzeparca
mislila je da je nasla pravoga muskarca
pomislila nije da on ima mane
da on voli pice, zene, drustvo i kafane
stani mala nemoj da si luda
losi momci nalaze se svuda

Ne, ne, ne daj da te rade
biraj najbolje komade
poljubi ih pa ih baci igraj se sa svima
sto su tebi sad ti radi njima


Svake noci mala spavas sama
ne daj nikom srce da ti slama
nemoj da te bije maler za malerom
vrati mala, vrati istom merom

Ref.
Photobucket

Evo kako me Miš nagovorio da napisem post iako neznam sta da pisem...al zelja najdrazem rođi se mora ispunit..hehehe

Pa malo skola...kao i uvijek sto spomenem,jedva cekam da zavrsi..
Pjero nam je izbacen iz skole...a jbga...neznam sta bi rekla...al mislim on je sam to trazija...nije dolazija na nastavu...biza i to...a jbga..
Jos malo pa ce kraj,ima jos nekih misec radnih dana..
Ma samo da to prodje i da ne moram gledat one neke u razredu..eh..a jesam i ja povarena al sta cu jbga...

Ostalo....
Bila sam u subotu na svadbi...ma bilo je jednostavno zakoooon...Da,ja u stiklicama i haljini ..hehe...nisam mislila da ce se to ikad dogodit al eto je...i nisam znala da mogu toliko skakat i plesat u stiklama...hehe XD

U nedilju Mony krizma...a jedva cekam...napokon da i Katu upoznam...a vec znam da ce bit ludoooo...bit ce cila ekipa...ono zakon.. hehe =)

U subotu se nadam da cu vidit bracu...eee kako on meni fali..a tako ga volim..
ono ko nikoga...reka bi on..to je ljubav =)
a sta cu ja kad sam se toliko vezala za njega..da mi fali za po****it...
Nekad se zakacimo...al ne potraje dugo..hehe...
a kad ne mozemo jedno bez drugog..

Volim te buraz =)
Photobucket

I eto neznam sta bi pisala...Misu eto ti neki post...
e i da pozdravim redom....
Buraza,Misa,Anteu,Zemu,Mony,Pavica,
Dully,Katu,Nike-a,Martinu,Renatu,Buby....
neznam ni ja vise koga...eto to bi bilo sve za sada od mene,
novi post u nedilju il ponediljak...hehe bit ce slika...eto ga...

I pjesma za Misevu dusu...heee

Dragana Mirkovic
Jaci nego ikad (duet Sinan, Semsa, Kemal i Mile)


Na hiljadu strana po svetu belom
svako ode na svoj put
mora da je Bog kad je tako hteo
na nas bio ljut

Ali nije, nije tako, sreca i nas nadje
ono sto se ceka dugo bude najsladje
za nas uvijek ima jedno mjesto ispod neba
a za srecu nama vise nista ne treba

Ref. 2x
Sada smo k'o jedno opet
sad smo jaci nego ikad
mali je svijet, ne moze nas
rastaviti niko nikad

Sporo nam se okrece kolo srece
nasa sudbina je to
k'o da neka nam sila nije dala
da smo zajedno

Ali nije, nije tako, sreca i nas nadje
ono sto se ceka dugo bude najsladje
za nas uvijek ima jedno mjesto ispod neba
a za srecu nama vise nista ne treba

Ref. 2x

Ref. 2x

Photobucket



| End of... (107) | all hope | # |

nedjelja, 13.04.2008.

...a kada me dotakne ja protrnem i Bogove i vragove zovem ako mogu vrijeme da zaustave...


Photobucket

hm...e neznam ni ja kako da pocnem al vec sam pocela XD
Jucer mi je bio Mis,Carlo i naravno moj Buraz =)
Ajme napokon ...
Nisam se tila odvojit od njega...kad je on samnom bas se ono lipo osjecam,toplo mi oko srca..i kad me on zagrli..osjecam se sigurno...a to je moj buraz =)
A covik ga moze samo volit nista drugo..a kad je tako drag,tako dobar...ameeee sve najbolje...Ame kako ga vojim...najvise na cvitu...
((ljudi nisam pukla,ja samo govorim istinu ))

Photobucket

u mene nema posebno nekih novi stvari...mislim...khm...
u skoli kao i obicno dosadno..Pola moj razreda ce past..ma nece niko da nista uci,a skola je stvarno laka..ma eto im tamo,sta im ja mogu...jedva cekam da zavrsi joooooj...
I onda lito...sta ce bit ludooooooo...
E da pozdravim....naravno mog Buraza =)
Najdrazeg rođu Misa...
Anteu
Pavica
Zemu
iiiiiiiiii sve ostale,ne da mi se nabrajat sorry ljudi

evo jedna slika za mog Buraza i Misa....hehehehehe =)
Photobucket

E i pjesma za mog Buraza :

Oliver Dragojević - Moj lipi anđele


Negdje jos cuvam nesto za tebe
Kad dodju jutra puna nevoje
I kad nam nista ne ide

Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene

To moze dati
samo onaj koji te
kad podje po zlu
voli vise od sebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude

Ja cuvam osmijeh za tebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh samo za tebe

Ako nas tuzne jutrom probude
i srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene

To moze dati
samo onaj koji te
kad podje po zlu
voli vise od sebe

Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh samo za tebe
Ja cuvam osmjeh samo za tebe

Photobucket

eeeeeeeeeee Buraz volim te =)



| End of... (99) | all hope | # |

ponedjeljak, 07.04.2008.

..na kraju svijeta,negdje daleko na vjetru gori jos moja svijeca samo za mene pali je neko ko me voli,ko me se sjeca...


Photobucket


Blizina (duet Saban Bajramovic & Nevena Paripovic)

Blizina je ime na usnama
kad tijela ne mogu blize
i slike u mojim rukama
kada me sjecanje stize

Blizina je kad nisi tu
a zivis u meni
i lice ti ne vidim
al' srcem zemlju okreni

Ref.
Na kraju svjeta, negdje daleko
na vjetru gori jos moja svijeca
samo za mene pali je neko
ko me voli, ko me se sjeca

Daleko negdje, tamo daleko
i moja zvijezda sija u nizu
tamo mi je ostao neko
da mi bude zauvijek blizu

Blizina je kad nekog izgubis
a duse se pronadju same
i sjaj u mojim ocima
kad mi spustis glavu na rame

Blizina je kad nisi tu
a zivis u meni
i lice ti ne vidim
al' srcem zemlju okreni

Photobucket

Evo da i ja napisem post iako neznam o cemu bi pisala...
Uglavnom hvala Buraz na pozadini,prezakon je..
Volim te puno...jedva cekam da te vidim..
Photobucket


“...beskrajnu ljepotu oko nas,kojom nas je obdario dragi Bog,čuvajmo,kako bi i oni iza nas uživali u tom istom...”
Svatko ima pravo na slobodu,na govor,pisanje,oglašavanje...ne živimo u ropstvu,to vrijeme je prošlo,zašto se nebi okrenuli budućnosti,nego koda i dalje želimo ponoviti greške iz prošlosti što smo ih sto puta ponovili,a ništa nismo dobili...Jednom se živi,samo jednom se dogodio ovaj trenutak i više nikada bez obzira na to što jednu stvar možemo mnogo puta napraviti,ali uzalud je sve to,vrijeme se nemože vratiti,toga smo valjda svijesni,mada smo ga svi jednom htjeli vratiti....Ovim stihovima želim u vama probuditi duh koji će nešto čuvati,graditi,stvarati za poboljšanje svijeta,da bi naši sinovi,kćeri,unuci ili ostali potomci mogli iskoristiti.....nije vrijedno stvarati oružje kad od njega sigurno nikome neće biti bolje u budućnosti,a da se naprimjer više radi na otkrivanju novih lijekova protiv teških i neizlječivih bolesti,da se milijuni dolara troše na očuvanje prirode....svijet je samo jedan,više se ponoviti neće,sljedeće odredište nam je pakao ili raj...a naši postupci će nam krojiti mrežu budućnosti.......

Da pozdravim Pavica,Misa,Anteu posebno..
I sve ostale koje znam,sorry ljudi ne da mi se sada nabrajat..
I eto to bi bilo sve od mene,razmislite malo o ovome sta sam napisala..
Evo malo slika od jucer,malo Marko,Josipa i ja izvodili gluposti..
Iako su oni rekli da ih ne stavljam,a morala sam bar neke XD

Photobucket
Josipa i ja

Photobucket
Marko i ja ...khm... XD

Photobucket
Ja glumatam XD

Photobucket
Sad Marko i ja glumatamo zajedno haha

Photobucket
ja

Photobucket
i opet ja XD

Photobucket
Josipa i ja

Photobucket
Ja XD

Photobucket
Josipa i ja

Photobucket
I opet mi XD

Photobucket
Josipa




| End of... (104) | all hope | # |