Prvi seksualni odnos kod zena - Pravi datiranje

nedjelja , 23.12.2018.

Seksualni odnosi posle porođaja










Click here: Prvi seksualni odnos kod zena






Pa da, i među životinjama ponekad na svet dođe tele sa dve glave. Sve sto treba da znas gore je navedeno,mada sam ja ta kojoj TI uopste nisi jasan.. Dobro je imati muškarca na raspolaganju koji je uvijek na vašoj strani!



prvi seksualni odnos kod zena

A ti nebi trebala pristati ni na što manje od onoga što želiš i zaslužuješ. Svaki sljedeći put ćete biti sve bolji. Stisnite zube, izdržite dok partnerov vršnjak ne probije put do vaše oaze zadovoljstva, ubrzo će bol minuti, a vi ćete uživati.



prvi seksualni odnos kod zena

Ispovest devojke koja je bila nevina do tridesetih ostaviće vas bez teksta - Naime, prije 2 tj. Iako ti se to možda čini kao horor priča, vjeruj nam da nije; jer uz želju i strast malo boli i pokoja kapljica krvi neće predstavljati problem.



prvi seksualni odnos kod zena

Evo da budem iskren. Spavao sam sa devojkom prvi put ali nisam osetio ono probijanje himena i krv o kome svi pricaju. Posumnjao sam da je mozda vec spavala sa nekim ali ona kaze je nevina i da krvi ne mora da bude uvek i da to zavisi od devojke do devojke. Neiskusan sam tako da mogu samo da pretpostavljam pa bi mi bilo korisno da mi neko stvarno objasni sta se to desava prilikom prvog odnosa. Hvala svima i budite ozbiljni. Evo da budem iskren. Spavao sam sa devojkom prvi put ali nisam osetio ono probijanje himena i krv o kome svi pricaju. Posumnjao sam da je mozda vec spavala sa nekim ali ona kaze je nevina i da krvi ne mora da bude uvek i da to zavisi od devojke do devojke. Neiskusan sam tako da mogu samo da pretpostavljam pa bi mi bilo korisno da mi neko stvarno objasni sta se to desava prilikom prvog odnosa. Hvala svima i budite ozbiljni. I onako ce te 99,7% sigurno biti zajedno jos neko vrijeme i onda svak svojim putem. Drugo: kod nas je jos uvijek u opticaju defektni sistem po kojem sve zene trebaju biti nevine, a svi muskarci trebaju biti jeba či. Tako da je moguce da zenska laze. Postoje devojke koje imaju zavuceniji himen. Nastavi da se trudis, ako je nevina mora da prokrvari. Pa to uopste nije istina! Nekim devojkama himen pukne i od sporta, i tu tek nema niti krvi, niti bola, niti bilo cega. Okjreni malo bilo koju anatomiju, pa ces videti. Nekim zenama himen pukne tek prilikom porodjaja, tako da u svakom slucaju prilikom porodjaja krvi mora da bude Evo da budem iskren. Spavao sam sa devojkom prvi put ali nisam osetio ono probijanje himena i krv o kome svi pricaju. Posumnjao sam da je mozda vec spavala sa nekim ali ona kaze je nevina i da krvi ne mora da bude uvek i da to zavisi od devojke do devojke. Neiskusan sam tako da mogu samo da pretpostavljam pa bi mi bilo korisno da mi neko stvarno objasni sta se to desava prilikom prvog odnosa. Hvala svima i budite ozbiljni. I onako ce te 99,7% sigurno biti zajedno jos neko vrijeme i onda svak svojim putem. Tako da je moguce da zenska laze. Treba li uopste posle ovoga nesto dodati?... Sve sto treba da znas gore je navedeno,mada sam ja ta kojoj TI uopste nisi jasan.. Da sam ti devojka,i da si MENI poceo da se iscudjavas sto nisam prokrvarila,ne bih se trudila da ti objasnim,UDARILA bih te tom istom GORENAVEDENOM ciglom u glavu,pa ti posle sedi i razmisljaj... I onako ce te 99,7% sigurno biti zajedno jos neko vrijeme i onda svak svojim putem. Tako da je moguce da zenska laze. Treba li uopste posle ovoga nesto dodati?... Sve sto treba da znas gore je navedeno,mada sam ja ta kojoj TI uopste nisi jasan.. Da sam ti devojka,i da si MENI poceo da se iscudjavas sto nisam prokrvarila,ne bih se trudila da ti objasnim,UDARILA bih te tom istom GORENAVEDENOM ciglom u glavu,pa ti posle sedi i razmisljaj... Da si MOJA devojka uopste ne bi stigla da me udaris... Pa veoma je bitno jer je upitanju mnogo ozbiljnija stvar od obicnog sexa. Mladi smo, sve je to u redu, ali malo iskrenosti nije na odmet. Nije to kao kod vas starijih - vidimo se dva puta i odmah sex i sve u redu. Mi smo jos iz malog grada tako da su tamo delikatne situacije. U svakom slucaju, vec neko vreme smo zajedno i lepo nam je tako da sam hteo da znam da li me laze ili joj mogu verovati. Nije bas svejedno kada saznas da ti je preko devojke od 16 god, u koju si ludo zaljubljen, preslo pola grada, zar ne? Kada budem stariji verovatno mi to nece biti toliko bitno ali sada je to druga stvar. Znaci, rezime svega ovoga je da joj mogu verovati.



Ami G Show S09 - Koje su prave godine za gubljenje nevinosti?
Stoga, ukoliko ste u ozbiljnoj emotivnoj vezi, nemojte kriti svoje probleme nego zatražite ljubav i razumevanje. To je onda kada se nalazi u psihičkom stanju tzv. Uvek pokušajte da se zabavljate dok radite ove vežbe i prilagodite ih svom vremenskom rasporedu. Može, ali i ne mora. Iskreno,ne znam ni sama kako sam to dopustila... Foto: Ben Thomson Oduvek sam znao čime se bavi moja majka. Hvala svima i budite ozbiljni.

[Srodne duse film|Liveseks|Najposjećeniji portali u bih]






Oznake: ISPOVEST:, devojke, koja, je, bila, Nevina, do, tridesetih, ostaviće, vas, bez, teksta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.