smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 10.03.2013.

"poluvikend" po mjeri ...;)

Neki dan je pao dogovor... odvest će me na ranč...ali, samo za vikend.... za sada još nema boemštine.... još sam pod „povećalom“ bang.. a kako je signal loš punica nemre podnijeti da je u „strahu“ i da, ako zatreba, ne mogu nazvati... ni teorija.. ali mogu ( uglavnom) poslat SMS nije pomogla „ma gle mulca... ne daj Bože da ti nekaj je ne buš se setil ni kaj popiti, kak si pomoći a kamoli pisati SMS..“ (nastavak bum zbog moje finoće preskočil...). ekipa snova... Ivana, Tihana... čak nam se i Mladen pridružio.... kao... možda mi zatreba kakva pomoć..je, baš bum se prijatelju s tobom pomogel nut...ali, nemaš pojma koliko mi je drago da si išao.... (sam ne bi mogo s njima na kraj) nono

Krenuli smo... vrijeme nije bilo obećavajuće pa su pojedinci navijali za ostanak...ali, di ćete me sada iznevjeriti?? Pa ne može to tako... ma padale i sjekire.... doduše, samo su one i nedostajale....

Čim smo došli oduševila me transformacija prirode... kako posljednjih mjeseci sa mnom bivaju čudnovate transformatorske zgode i nezgode od onih „milih jezika“ pa čak do onih... životnih transformacija...doista, prave borbe između života i .... , i priroda je, u odnosu na par tjedana, doživjela svoje buđenje.... predivno buđenje.. .snijeg je još u tragovima vidljiv kao posljedica „zaštićene“, sjeverne strane, trava polako poprima pravu proljetnu boju, ponegdje koji listić i tek jedna mala visibaba.... ali.... nije ni čudo...sve je ko natopljeno vodom i treba još koji dan da sve „propupa“.... samo da ovu kišu zamijeni sunce...yes

Radne aktivnosti su počele... svako svojim poslom, iako, priznajem...niti sam očekivao pomoć niti mi je namjera bila „upregnuti“ ih...ali, da je dobrodošlo..o je.... sretan
Zbog izvanrednog stanja (opet sitni problemi s vodom – što unutra što vani) unutarnji „radovi“ su imali neku svoju „skraćenu verziju“... bilo je nemoguće čistiti za dva blatonosca ( Mladen i ja) koji smo nemilice, ulazeći i izlazeći iz kuće, ostavljali poprilične lokvice... badave i brisanje cipela, badave i krpa.... ripne, prave zimske, imaju strahovitu moć pljuckanja di ne treba........miris drva koji se širio kućom dao je jednu posebnu čaroliju kišnom danu.... sve je bilo, bez obzira na male nedaće, čarobno.....no, namjera „ostati prespavati“ dovedena je u pitanje zbog malo otežanih uvjeta...iako, ne i nemogućih....no, prevagnula je kiša.... dok smo malo sjeli za stol, koji, iako nije okrugli odavao je neko posebno, viteško ozračje ..sjeli smo odmoriti, prezalogajiti.... moram priznati da me sve nekako podsjećalo na mušketire i onu poznatu „svi za jednog jedan za sve“, ali i na vitezove.......... kada se samo prisjetim scene kako je Mladen lamatao motorkom ne bi li „usitnio“ poveću granu ( da granu...pola drva) koja se, uslijed zimskih neprilika srušila...izgledao je kao da na nekom puteljku mačem brani čast svoje drage... no, to je bilo toliko komično da sam morao malo intervenirati... ne bi li spasio pilu koja mu je, čini mi se, poslužila kao mač....a mislim...mislim da je zamislio da je u nekoj prašumi i mlatarao je njom.... doista, postojala je opasnost da se povrijedi...... preuzeo sam tu njegovu „mačetu“... polako, sa ponekim odmorom...što za kašalj, što za mene.... odradio, čini mi se, dobar posao .. drvo smo maknuli .... tulipane, odnosno lukovice, uspješno sam ubacio u, čini mi se, poprilično blato.... zamišljao sam kad ( ako) procvatu šarenilo boja.... trebalo bi izgledati... a tak nekak....thumbup

350
Narcise su, kao i svake godine, poprilično započele svoj put u ovogodišnju cvatnju... njima doista ni miševi ništa ne mogu.... očito im lukovice ovog cvijeta nisu na jelovniku što mi daje sigurnost da će proljeće uvijek osvanuti, makar u njihovim bojama.... proljetnice.... tek jedna visibaba koja je borbu vodila s kapima kiše, svijala se pod teretom a tek se malo uspravila.. ali, čini mi se...da njihovo vrijeme, barem ovdje, tek dolazi...zajedno sa predivnim šafranima ..ali i tratinčicama, maslačcima koji svojim šarenilom boja najavljuju dane prirode.... dane u kojima uživam punim plućima....a čini mi se, ove godine kao da imam i rezervna .... bit će više mjesta za lijepe udisaje....samo da još sunce grane i probudi sve iz zimskog sna....
Iako skraćeni vikend.... pluća su udahnula prirodu i osjećam se puno snažnije..... osim mog malog nezadovoljstva zbog neplaniranog povratka... isto je izrazila i punica...jer se konačno mislila odmoriti bar jednu noć od mog kašlja...bed lak.... punice...sori rofl... no, čini mi se da od muke za namjestiti se u krevetu s malo jačim muskulfiberom nisam stigao ni kašljati...ili...ili je priroda ipak „uzela danak“ yes
Kako god...kratko ali slatko zadovoljstvo i osjećaj povratka životu kojeg volim.... samo.. nekako smo razmišljali...slijedeći put mogli bi napraviti samo muški bijeg..... još mi odzvanja.... pa daj se stresi vani, a zakaj ne skineš cokule ( pa nemrem stalno skidat ih i navlačiti), isuse... nemoj takav sest na stolicu.... , jesi ti popio tabletu?,... ah...žene...s njima teško a bez njih još teže...jedino.... nekako mi je sjela ona S.W.Hawkinga „Žene imaju problem za svako rješenje“.... srećom da smo mi bili tu da im damo priliku za mnogobrojna rješenja......srećom, po nas... da su samo njih dvije bile... i najveća sreća je.... imati ih pored sebe.... uvijek kiss





- 11:58 - Komentari (23) - Isprintaj - #

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....