smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

srijeda, 18.07.2012.

slika za sjećanje :)





O Paškom trokutu puno je toga rečeno i ne, ne mislim o
njemu....ali, kako imam neke svemirske note u sebi ovaj otok me opčinio svojom
ljepotom...ali i svojom goleti...istina, posljednjih petnaestak godina kojih
sam ( osim prošlog ljeta) provodio barem dosta vremena na njemu promijenio
se..... zazelenilo je dosta toga, izgradilo se poprilično...ali, dio kanala
prema kopnu i dalje me osvaja nekom čudnom privlačnošću....rolleyes                                                                                                                                           I, nakon maslinika u Lunu, nakon marine  u Šimunima, nakon nekoliko krasnih izleta po
otoku, nagovorio sam ekipu da krenemo put Paškog trokuta...ali, ne ne na
njega... već malo okolo.. jer, cijeli me taj dio podsjeća na neku drugu
planetu, na neko, novootkriveno, svemirsko tijelo....i doista, ovaj otok,
naročito „velebitska“ strana, u meni izaziva posebno strahopoštovanje ali i
neku fasciniranost.... ( ma definitivno sam ja tamo našao svoj „dio svemira“)

Pa gledajuć ove slike.... 
nisam puno „skrenuo“ ...



350





350



slika  za sjećanje thumbup





350





iako, ova bi bolje pristajala rofl





350





No, kako god – kao da sam osjetio neko bestežinsko stanje,
neke, do tada nepoznate šumove.... osim galeba, lastavica i još nekih
niskoletećih ptica osjetilo se... ono nešto..... malo sam se zamislio... ma
mogao bi to biti i „miris“ otpada....ili ... naughty

350











ali... kaj šumi....?.... pa more magarče jedan... čuje se...
bio ti na Paškoj planeti ili ne...ali, ono je tu...oko tebe... no... šum je
postajao sve neugodniji.... uz vjetar koji je, kao po narudžbi, klizio kanalom
dopirao je jedan... pomalo nepoznat zvuk.... ne, nismo se trebali dva puta
pogledati... kao magneti krenuli smo mirno i dostojanstveno prema autu....
da... bila je to puzajuća zvijer... ali, nekako mislim... ne onog kalibra kojeg
srećem na svom ranču.... tek tada nam je opet doprlo do mozga da su nas
mještani upozorili....ali.... i u strahu su velike oči.... možda je to bio samo
moj brat blizanac s Paške kugle? thumbup





200














 No, ipak, lijepo je vratiti se na poznati teren.... wink





350





 Nakon svega baciti koji zaveslaj rukama, sliniti nad
nedostižnim zaveslajima tuzan



350





 I s predivnim mislima i slikama, baš kao i sunce umorno od
cjelodnevnog sjaja pjeva



350






350





 Poć na počinak i sanjati..... rolleyes





350



 



 ideš.... 400-ti post cool



 


zakaj su mi toliki "proredi"? ne kužim ovaj novi editor headbang




- 20:41 - Komentari (38) - Isprintaj - #

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....