smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 04.09.2011.

u nove izazove...

250

Iako je mirišalo da ovaj petak prestaju moji „vikend radosni dani“, neki inat se javio u meni i, odlučio sam, ma koliko me to koštalo... ovaj je još moj...i tak slijedećih mjesec do dva ne bum imal pojma di mi je dupe a gdje glava..pa bar da se, za to vrijeme, časno oprostim od toplih vikenda.... od dana u tjednu sam se odavno oprostio.... i, naravno, ravno s posla pobjegao sam na ranč.....yes
Nekako mi je petak bio dan u kojem sam štošta morao prelomiti, u kojem je uskipio cijeli tjedan ali i prethodni mjeseci i, iskreno, bojao sam se da ne puknem ko kokica...ali, inat – jedna nova osobina koju sam upoznao u sebi – nije dozvolila izbaciti me iz tračnica.... a one su taman ko one gradske – za nsikopodne trajvane .... tak ak i opadnem ne bum daleko..... wink
I, krenem ja.... na benzinskim parama... jer, usput ću natočiti.... kad brus – pumpa u rekonstrukciji.....ma super...mogli su najaviti.... srećom, pare su na ovoj temperaturi pod velikim pritiskom pa sam uspješno obavio i taj zadatak na drugoj, prastaroj pumpi, i krenuo u svoj nespokoj.
Putem me ispratilo par kapi kiše, nebo je bilo čudne boje.... kako sam se približavao kući ugledao sam dugu – doduše, u daljini, ali ipak.... no, dok sam se dokoturao do ranča polako je nestajala tuzan

450

A s druge je strane nebo bilo neobične boje

450


I sve je naslućivalo nevrijeme.....

Imao sam puno planova, ali, kao da me neko maljem opalio.... osim kaj celu noć s petka na subotu nisam spal nakon grmljavinskog nevremena, otkril sam da i krov negdje propušta pod ovakvim uvjetima ( iskreno, nije bilo ni čudo ... dobro da ga nije i otpuhalo), opet sam otkrio čari naših baka i djedova kada su uz petroleju ( doduše ja uz malo moderniju lampu) provodili noći .... da, nestalo je i na neko vrijeme struje .... sve u svemu, vrlo bučna i romantična noć...puna vremena za posvetiti se sebi i svojim mislima.....
Ujutro sam odmah krenuo provjeriti kako moje ružice i ostale biljke...

450


najviše su nadrapale noćne frajlice, ali, šarmer im je namignuo, malo ih ojačao, i nadam se da će i dalje, još neko vrijeme, krasiti moju okućnicu.... biljke su se dobro othrvale noćnom vihoru, jedino je dunja, koju nisam ni vidio da raste, vjetrovitim prstima skinuta sa drveta..... a ruža, u neposrednoj blizini, kao da je pustila suzu za njen naprasno prekinut život....

450


Provjerio sam oluke, počistio ono što je kiša sprala s krova a vjetar u svom hodu nanio .... istina, dobrodošlo je ovo malo kiše da u cjelini natopi, barem malo, suhu i žednu zemlju.....ali i moje cisterne koje su već opasno se približile „posljednjim kapima“eek

Naravno da sam tražio svog Juniora, ostavio hranu, ali.... uzalud.... sve do jučer popodne.... spremao sam klopu i bacio pogled na drugu livadu....srećom da sam je ovako lijepo sredio inače ne bi vidio......sretan

450


...mamu malih maca koja se, ko neki puran, šetala livadom..... izašao sam van, dozivao ju...ali, lagano i lijeno otišla je u susjedovu visoku travu.... iako sam čuo neki „dječji žamor“, mališane nisam vidio...ali, vidio sam da je „nestala“ klopa što mi je izmamilo osmijeh....

Današnji dan protekao je u kratkotrajnom druženju sa susedom koji je ostao pomalo iznenađen što sam, napokon, počeo polako realizirati svoju ideju o malom parku.... doduše, sve je tek u povojima, polako pripremam teren, skupljam dijelove, borim se s krticama, pripremam ogradu za preostali dio ranča( što je izazvalo čuđenje nekih susjeda jer ću im prekinuti „kraću rutu“) ali i izrađujem potrebne „elemente“....i, uživam – slika je u glavi gotova samo da zdravlje posluži i da uspijem taj svoj dugogodišnji san sanjan više od desetljeća, ostvariti.... imao je neke savjete, prijedloge...koje ću, kao i sve, sa punim uvažavanjem, razmotriti..... ali i prenio mi „zabrinute“ upite susjeda koji više neće moći preko moje livade već će morati putićem koji je poprilično zaraso .... a što bi ja sad trebao reći? bang Kad sam im nudio taj dio zemlje da ga koriste i održavaju jer sam bio u nekoj fazi koje je bolje ne sjetiti se.... tada su svi rekli „ a kaj bi mi z tim, ne treba to nama,“ ... a kada sam konačno sve doveo u red, raskrčio, doveo u izgled livade, tada su počeli i traktorima i kravama preko nje, stvarajući mi kanale, rupe...e pa... ja bi, dragi moji, posadio koju voćku, napravio svoj parkić, stavio koju klupicu...a siguran sam, ne bi mi bilo drago vidjeti kravicu, ma koliko ju volim, da odmara na mojoj klupici, ili da mi traktor svojim tutnjanjem preko livade napravi neku pritoku zamišljenom potočiću... pa jedva uspijevam zatrpati kanale koje ste do sada napravili.... i tako sam sa susjedom razmijenio seoske priče ali i neke savjete koje daske upotrijebiti za mostić, koje ciglice za puteljke....... thumbup

Spremio sam stvari i neposredno prije odlaska ubrao jednu ružicu

180

Iako to rijetko činim danas sam osjetio želju uzeti ovaj predivan pupoljak i odnijeti kumici.... za sretan početak škole.....
..oprostio sam se od ranča za neko vrijeme.... obveze uzimaju danak i teško će biti u naredna mjesec - dva uhvatiti koji vikend....ali, izdržat ću još to baš kako sam i sam sebi obećao s proljeća kada me upregnulo u ovaj zadatak ..... a onda, onda i sam vjerujem u neko smirenje... sretan

Uručio sam ružicu i vidio da je moja ljubimica spremna za školu... sve je pripremljeno, samo da zazvoni..... a ona... ona je u zaletu dobacila jedan zagrljaj i požurila iskoristiti još koji sat svog „ljetnog odmora“....i igre sa prijateljima koji su se, jučer konačno, svi, vratili s ljetovanja.....

krećemo u nove izazove.... školarci školske, mi neizvjesne radničke...i tako redom..... ali, ojačani kratkim vikend predahom smokin





- 20:05 - Komentari (19) - Isprintaj - #

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....