smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 27.03.2011.

društveni vikend :)

Toliko čekam taj petak, vikend.. a onda ga potrošim brže nego je to dopustivo. Čak su se ovja vikend neki pobrinuli da mi ukradu i sat vremena...ali, nisu me uspjeli oneraspoložiti osim što su mi ujutro priredili zbunjolu sa utvrđivanjem točnog vremena – jer, neki su sinoć pomaknuli sat, neki su mislili da su to učinili...ali, ja...ja sam siguran da meni to nije niti potrebno...sad će konačno onaj sat u boravku ići točno
Ovaj je vikend bio prvi ovogodišnji zajedničkog „rančiranja“ – malo ranije nego inače – ali, kako se slabo viđam sa svima odlučili su: „kad neće Muhamed brdu oće brdo Muhamedu“. U petak sam pobjegao glavom bez obzira – ne čekajući službeno „raspuštanje“ sa radionice.... osjetio sam da su se svi počeli nešto meškoljiti, pitao „to je to?“ ... malo su me pogledali...“Žuriš nekud?“ ... „da, putujem“ „onda ti kreni..:“ ... koliko sam čuo – ostali su još nekih sat vremena „razjasniti neke stvari“ pih.... a ja sam, za to vrijeme, doputovao u svoj raj..... nakon raspremanja, prvo sam – a što bi drugo, prošetao i udahnuo punim plućima.... opet su krtice izmamile iz mene jedan ljuti pogled i upit „a ko bu to ravnao?“ mad i dok sam spremao odgovor oko mi je zapelo na magnoliji – ove ću se godine, s pravom, šepuriti s njom..... predivna je.... yes

350


Nakon brzinskog obilaska prihvatio sam se unutarnjih poslova, zapalio peć za malo temperirati, i, obzirom na najavljene goste ( ali i one nenajavljene) malo se potrudio za neke sitnice - zamijesio sam tjesto kako bi bilo spremno u frižideru za lepinjice ali i za picu koju ću, bio sam siguran, morati raditi za moju malu Gremlinicu (to je kumica, naravno). Uz pripremanje ostalih sitnica ( koje sam usput uzeo), tople večere – sendviča – toplih, dakako, brzo je prošla večer, ma kaj večer...bilo je iza jedan kad sam se nakon brda sendviča strmoglavio u krevet.......

350


i, pomalo umoran, zaspao sam nekoliko sati. No, život u prirodi nosi svoje anomalije.... pijetao susjeda... nekoliko kuća prije mene, kao da se bori sa dilemom da li treba ili ne „zvoniti“... kuku..... stane.... kuku..... stane... kukurikuuuuuuuu .....a miša mu.... stari moj, pa subota je.. ne, ne tako rano...pa tek su tri sata! i dok se on borio sa buđenjem suseljana, ja sam pokušavao uz cvrkut ptičica, zaspati.... pa rekli su mi da prije devet ne trebam iz kreveta.... kako god, u pola sedam sam se, pomalo „ljut“ ustao..... stavio kavu, prošetao u pidžami...i udahnuo jutarnjeg sunca.... rolleyes


350


350


nakon kavice, lagano sam se spremio, počeo malo prčkati oko kuće... kad hop...evo je na..... stiže „mama“ – naravno, prije svih jer „moram dešifrirati neke svoje čvrčkice“.... i dok smo nas dvoje imali zanimaciju s poslom tatek je nasjeko malo trešća za potpalu, uzeo škare i malo se igrao po voćnjaku. Pokušao sam mu uvaliti kreć ali – nije se dao smesti... on će što on hoće... namcor
Oko deset počeo je pristizati ostatak ekipe – za neke sam znao, za neke ne – ali, naravno, najviše se oduševim „gostima iznenađenja“..... no, kada sam ugledao buduću kumu, kuma i maloga Mrvička . . . raspametio sam se ... pa nisam još malome ni stigao reć kak bumo mi vikende provodili a on je već došao ispitati teren.... sretan odmah po izlasku iz auta, kao mali Tarzan, proderao se iz sveg glasa – na što je kumica prokomentirala „eto ga na, tako mali a tako glasan“. Skupilo nas se dvadesetak.... žamor, muving, smijeh ..... nakon kratkog zajedničkog druženja krenuo je svako svojim poslom – neki pripremati roštilj, neki farbati voćke, a neki, po dužnosti, za.... bavljati ostale rofl – uspio sam pofarbati preostale voćke, čak i pokoju granu odrezati... vatru, naravno zbog vjetra, nisam palio... ma, bit će prilike i za to.... nogomet, badminton, preskakanje štrika, pikado.... ludnica od gužve na svim borilištima ... klopali smo na rate... četiri paketa pečenog povrća koje sam izvadio iz leda uz sve ostale priloge, prvi su planuli... opet su me „davili“ da sam škrtac... ti vrapca, u jednom danu ste mi pojeli moju dvomjesečnu potrošnju bang... no, šalu na stranu, zrak iscrpljuje.... mala termitica je non stop nekaj grickala... i samo sam čekao neizostavno...“kume, kad ćemo peći picu?“ ne, nije pitanje da li....nego kada? Naravno da sam to očekivao i bio spreman za taj izazov...ali, kad je skužila tjesto... aaaa...kume... buš mi pekal one lepinjice? ...


350


popodne su neki otišli ali dio je ekipe ostao prespavati ...pa kako će otić kad je još klope, snage za zezanciju, igru, čovječe ne ljuti se, razgovore..... nema šanse! Dočekali smo dva sata po starom, tri po novom vremenu...i kada sam izrecitirao svoj monolog o krađi sata mog sna, nakon još runde pića, otišli smo malo prileć..... oko šest slušao sam razgovor kumice i njene mame „ mama, a zakaj one tak veselo ujutro pjevaju?“ (ptičice, naravno) „zato što je prošla noć, naspavale su se, sad će opet ići skupljati hranu, igrati se, družiti, savijati gnijezda...“ vrlo opširan odgovor kume za ovo doba dana belj.... no, nisam mogao ne reagirati kad je rekla...“a zato se kum svaki put tako rano diže ovdje, baš ih je lijepo slušati... a gle, danas spava ...valjda neće prvi da ne mora kuhat kavu ..:“ naravno da sam imao nekaj za dodati blabla..... no, ostali smo, tako dovikujuć se, u krevetu još nekih pola sata.... pa ko bi uz nas mogao spavati... nakon kavice primio sam se malo piljenja drva ( sve smo potrošili a nekak mi je loža pri kraju ..pa da se nađe za drugi vikend..) i kad sam pogledao u nebo koje kao da me dozivalo, ugledao sam predivan prizor – dva para očiju koja su pratila neko vrijeme svaki moj korak.....

350


polako smo se počeli spremati, dijeliti ostatak klope i, krenuli smo doma – naravno da sam morao u Dugave iskrcati kumicu...jer, imali smo neke „važne“ razgovore za obaviti pa da nam ne smetaju kumovi..... saznao sam tako i za novu simpatiju, za neke dogodovštine u školi koje mi je zaboravila reć, saznao sam kako napreduje u pripremama za Prvu pričest...i, naravno opet dobio „nemoj da bilo što planiraš tada!, valjda neće biti isto kad i krstitke malom Mrvičku?“ – to ju sad jako brine – jer kao kum morao bi biti na krstitkama a ona silno želi da budem i na Pričesti.... konačno sam uspio uvjeriti je da nema problema jer, krstitke će, definitivno, biti prije... i dok smo prolazili pored aerodroma upravo je slijetao jedan avion – kume, brzo, zamisli jednu želju! ... dobro, čuo sam za to kad prolaziš ispod vlaka...ali, generacije napreduju...sad je na redu avion a uskoro će biti....šatl.....wink







P.S. javio mi se gospodin Mark ....izgleda da je moje pismo za skrbnika urodilo plodom...dobio sam novu ponudu...ponudu za partnera rofl rofl bang

- 21:00 - Komentari (20) - Isprintaj - #

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....