smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 04.10.2009.

A tjedna.....

Doista ludi tjedan....

Nakon pomalo bolesnog vikenda i muke sa iskrcanom vrećom novaca za popravak limenog ljubimca, koji uz sve to, još nije bio ispravan, tjedan je započeo vrlo burno. Od ponovnog odlaska na servis, ostajanja bez ljubimca na dva dana, dokapitalizacije vrijednosti istoga i neumornog peglanja već istrošene kartice, pa sve do spoznaje za putovanje koje je obavijeno nekom tajnovitosti. Nekada smo znali skupiti tim i krenuti izletom u nepoznato u skupljanje istrošene energije ili ispucavanje negativnog naboja.. .sada, sada nisam bio siguran što to putovanje znači. Nakon svih vratolomija na poslu proteklih godinu dana nisam shvatio što bi ja na takvom putovanju radio? No, nisam stigao misli trošiti na to jer bilo je puno posla za obaviti do polaska – gužva, neka stihija, na poslu, nervoza zbog ljubimca i svih izdvajanja dovela me pred zid kojem sam, kao onome u Jeruzalemu, rekao svoju želju – nakratko bi nestao dok se sve smiri .... ali, Smotani, pljucni u ruke i polako – jedno po jedno...
Ljubimac je konačno dobio zeleno svijetlo i kažu „sad ste nekoliko godina mirni“ – pitam se samo od čega? Možda sam se ipak trebao ohrabriti i krenuti u kupnju novoga? Sad nije niti bitno – moj škodilak ponosno jurca i pokazuje svoju pravu vrijednost. Taman prođe okupacija s njim a krene druga, redovna, na poslu – kraj mjeseca nosi svoj kaos i kao da sve više podliježemo njemu – no, nekako sam ovaj put u transu od drugih stvari preskočio onu kaotičnu stanicu i skočio do srijede kada je trebalo poć na put...put obavijen malom tajanstvenošću kako bi iznenađenje bilo veće.... osim što nismo cilj saznali do skoro pred sam dolazak u Zadar nismo ni znali što je sve «iskemijano» s njim. No, sukladno recesiji, put nije bio samo zabava već i odrađivanje nekih poslova – i, sretan sam na jedan poseban način što sam dugotrajne pregovore uspješno priveo kraju. Dok su neki u opuštenom razgovoru provodili ugodno večer, čak i zaplesali, ja sam sa važnom facom dovršavao zadnje zareze i upitnike iz ugovora – i, kada je tip oko četiri ujutro rekao – ajde, svrati ujutro do mene ( u Šibenik) po potpisane Ugovore niko nije vjerovao da će se malo nategnuta stvar konačno privesti kraju. I, dok su svi spavali, ja sam krenuo put Šibenika. Našli smo se u Solarisu gdje se održavao još jedan veliki međunarodni skup i, da bi izbjegli gužvu ali i stalno zaustavljanje znanaca, spustili smo se do Gusarskog broda


Image Hosted by ImageShack.us



Uživao sam ispijajuć kavicu s prekrasnim pogledom na pomalo valovito more, hrabre kupaće, ali i na Galije koje su, sada usidrene, čekale neku novu vožnju. Ne znam jesu li to one Galije kojima je prika Gavun nedugo plovio? Kako god, kavu sam brzinski ispio, pobrao potpisane Ugovore i jurnuo, natrag, do «baze». Prije dolaska sve sam ih, kako je i red, iznazivao fonom i požurio da siđu na kratku kavu, jer, ja sam imao daljnjih obveza. Niko se čudom nije mogao načuditi a još su mi manje vjerovali gdje sam već bio – sve dok nisam pokazao potpisane papire...... Osim luđaka, magarca i ostalih milih imenica dobio sam i jedan «zaušnjak» od mame jer je «procijenila» da sam brzo vozio – pih....

Cure su malo prošetale po Zadru a guzda i ja smo išli odraditi neke posliće. Polako sam bio umoran ali i nekako ....a ne znam kakav... očito sam se previše zavarao da na putu neće biti «službenog» dijela. No, kako bilo, sretan obavljenim poslom pobrao sam cure i krenuli smo doma – malo sam žurio – doduše ne znam kuda – ali, htio sam što prije doći doma... jer, kao da sam slutio što me čeka....

Image Hosted by ImageShack.us



Ugledavši aparate i ploče po kvartu već sam pomislio da imam prikeljenu čestitku parking kontrolora – ali, na sreću, nije je bilo. Uz svu pompoznu najavu našeg Gradonačelnika mislim da je prevladao onaj njegov smijeh – no, kako sam i rekao, ja poštujem zakone i odluke i pohitao sam još malo popeglati karticu ( kojoj se više ni boja ne vidi).... ima tata parking kartu za... sitnih 480,00 Kn – nema popusta na godišnju.....ali, iskreno, ne da mi se svaki mjesec po nju...

Jedino, Gradonačelniče, niste li nešto zaboravili????? Mjesta za invalide? Kako sam i rekao, imam pravo na to mjesto, ali, neću ga koristiti iz istog principa kao i uvijek – ima onih kojima je potrebnije, samo, na žalost, ni oni ga nemaju!

I dok sam imao nešto za gunđati cure su, da bi me malo nasmijale, poslale mi prijedlog novog grba Grada kao i proširenje parkirnih zona – e pa, nasmijao bi se ja na to – ali, pomalo mi zvuči tragično, istinito, a nadasve i moguće u ovom belom gradu......

Image Hosted by ImageShack.us


Jednostavno sam morao pobjeć od svega i pojurio sam na viksu.... vikend je bio predivan, prekrasno vrijeme koje sam iskoristio za paljenje granja, pobiranje plodova koji neumorno rastu i malog uživanja u predivnoj prirodi koja polako naslućuje dolazak jeseni.......

Image Hosted by ImageShack.us


I dok sam se lani borio sa pokušajem rasta gnjezda stršljena sada su mala leteća stvorenja pripremila građevinski materijal za svoje utočište

Image Hosted by ImageShack.us


A susjedovi stršljenovi obilato su, bez građevinske dozvole, dogradili svoju hacijendu – i sad nek budem imun na susjeda?

Image Hosted by ImageShack.us


Navečer je mjesec, nekim tajanstvenim korakom, koraknuo u dvorište, osvijetlio svaku travku – igrao sam se malo skrivača i zamicao za bor, brezu.... .

Image Hosted by ImageShack.us



Ali, on se nije dao smesti......


Danas, sav trom i totalno bezvoljno, spremio sam se doma – najrađe bi ostao neko vrijeme i spavao, sanjario, ne razmišljao.... ali, sutra je novi dan..... radni dan... a ja, ja sam ponosno parkirao popravljenog ljubimca na proširenoj zoni naplate - ima tata godišnju kartu wink burninmad headbang belj


Image Hosted by ImageShack.us



Došavši kući, upalio sam komp i zatekao predivnu vijest .......
„Malom“ Anti želim sretan i Blagoslovljen život okružen ljubavlju i pažnjom kojom je i sada obasipan... naravno, čestitke i sekama na malom braci ali i ponosnim roditeljima. party kiss




- 20:51 - Komentari (35) - Isprintaj - #

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....