smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

srijeda, 02.09.2009.

Nastavljen niz . . . :)

Nakon pegulastog dana – Nedjelja – dan za odmor. I moj Pegula je malo prilegao, odmorio, a ja sam, koristeći njegovu nepažnju, s Mladenom započeo dugo najavljivane pregrađivačke radove u njihovoj kući.
Osim njega i mene nesretan je bio i Pegula jer on, nedjeljom, ne radi. Ivana je zračila od zadovoljstva iako, sumnjičavo nas gledajući i razmišljajući kako će to izgledati. Nismo odrezali previše laminata, zid nije previše na koso (ono malo odstupanja pravdamo aerodinamikom) wink i to ćemo „izvući“ sa naslagama nečega... jedino, jedino sam i sam skoro ostao sa zidom kao njegov sastavni dio. Moj veliki prijatelj nije podnosio moje „ispade“ i „provokacije“ i svesrdno se trudio ugraditi me u zid kao novi modni krik (dobro, bez onoga modni) – no, na moju sreću a njegovu žalost, nije mu uspjelo.
Ponedjeljak – ludi dan – osim što je početak tjedna kraj je i mjeseca. Na poslu ludilo, virus PMS (ne, ne, mislio sam na Pomahnitale Monstruozne Skupine) se širi a moj se Pegula lagano budi. Osim što sam „letio“ preko vlastite ladice na poslu, što sam proklizao do špage na hodniku – ne znam da li je uzrok bila prolivena voda ili moje ćelave tenesice, osim što sam mail kojeg je guzda hitno čekao poslao na krivu adresu i čudom se čudio što ovaj vrišti, osim što me stranka, ni krivog ni dužnog, poslala u moj svemir sjetivši se pri tom moje drage majke (uh, kako sam bio bijesan), osim što su se neki probudili nakon desetak dana i negativno odgovorili na jedan upit, kojeg sam ja, na sveopće zadovoljstvo i uz guzdine pohvale već odavno riješio...osim još nekih čudnih stvari – ponedjeljak je prošao. nut
Jučer sam ozbiljno shvatio problem sa mašinom i odlučio potražiti pomoć stručnjaka. Naime, već kod „utvrđivanja“ kvara i višekratnog mijenjanja osigurača, shvatio sam da kvar nadilazi neke moje spoznaje o grijaču, programatoru... Kako za sve, obično, treba čekati u nedogled, odlučio sam nazvati meštra i provjeriti njegov buking. Vjerojatno se smilovao muškarcu bez veš mašine ( a i bez brkova hi hi) i odlučio doći „možda već sutra“. eek Ajme majko moja! Jest da sam na pranje nekoliko majica potrošio i vrijeme i vodu, jest da je moja kičma zavijala nad kadom, ali, meštre, nemam love!?! Nazvao sam frendicu, kak je i red, koja i u ovo doba recesije, još uvijek, plaću prima prvog u mjesecu. Naravno da je odmah prebacila na moj račun malog somića. kiss Bilo je oko pola dva. Čekao sam do kraja radnog vremena – ali lovu još nisam ugledao.. dakle, ove naše Banke su monstrumi. Samo jedan dan okretanja naše love donosi prestrašnu dobit – stavio sam računicu na papir i pomislio kako bi bilo lijepo raditi u tom „međuprostoru“ gdje je ničija lova. Njoj su skinuli, meni nisu dali...blabla
Popodne sam zakiselio paprike i patlidžane od vikend berbe. Malo za promjenu, patlidžane sam smjestio u teglice... ove će godine u špajzi doista izgledati kao da tu neko živi...thumbup
Predvečer je nazvao meštar i potvrdio svoj dolazak u prijepodnevnim satima, što me sjetilo na problem s lovom. Upalio sam komp za provjeriti je li sjela – ništa...headbang
Danas sam, jutarnjim buđenjem, odmah upalio komp – OK – lova je tu! Jutarnja higijena i bris do bankomata – razgibavanje, šetnja i slurp – lova je u džepu – usput sam obavio kupnju osnovnih namirnica i češnjaka kojeg moram dodati u patlidžane. Kako se „niz“ i dalje nastavlja, prvi unfal je češnjak koji je izgledao sasvim dobro...no, kad sam ga očistio i moj nos, koji inače ne registrira sve, osjetio je neku kiselinu – to nije ni Č od češnjaka...!
Niz...bang
Uzeo sam vreću za smeće i istresao u nju pepeljare – okrenem se , a ono, čikovi i pepel na sred kuhinje. Gledam i ne vjerujem...poderana vreća – uzimam drugu, treću.... cijeli kolut vreća za smeće nema dno! Ja bum poludil! I dok sam se svađao sam sa sobom i molio proizvođača da sam proba nagurati smeće u ove vreće došao je meštar od makine.
Ljudi moji – pa jesam li ja kriv što su kupaone male? Što se nemaš di okrenuti? Nisam! Iako sam element ispod lavaboa maknuo teško je bilo meštru boriti se s makinom... ali, nisam ja kriv što i njega ima. Kako sam i pretpostavio stvar je u grijaču – raspao se. Iako me zbunilo izbacivanje osigurača pokazalo se to kao dobra zaštitna mjera... Nakon što je išao kupiti novi meštar se vratio za oko pola sata, brzo ubacivanje u ležište, spajanje, postavljanje zaštitne ploče...i hop, stvar je riješena prije podneva. Jurio sam na posao – čekali su me ko ozebli sunce – sa rujnom, počele su, opet, nove promjene... najavljena je i nova „jesenska“ shema – bit će tu svega. Kao da se neki strah, nespokoj i nemir uvlači među nas...a ja, kao da se to mene ne tiče – dolazim u podne ko guzda nad guzdama.smokin
No, moj „niz“ se nastavlja – htio sam uzeti kavu a ono – nemam „ključ“ sa oko 200 kn na njemu – super, neko se lijepo časti na moj račun a ja sam se ogrebao kod cura....

To je mali dio niza..ima toga još – nakon što mi je nedugo procurila voda u kupaoni, sad se već neko vrijeme borim sa curenjem u wc-u, no – niz..... od milih sam susjeda dobio i curenje u dnevnom boravku – ne, ne pitajte me kako – imam teoriju ali mi niko ne vjeruje, pa ni predstavnik stanara dok nije ušao u isti. Stajao je u nevjerici i gledao u plafon...fleka nasred sobe!! Kako stalno govorim „ ne dirajte mi moj mali dio svemira“ tako je i on rekao „ne bi se štel mešati“ – ni on, ni bilo ko .... enigma je tu, izvid, kako bi stručnjaci rekli, je napravljen a od činjenica samo je jedna utvrđena – curi! Sve ostalo – „bumo videli“ a ja dok to gledam samo čekam kada ću ugledati susedu kako mi, popreko, uletava u boravak...naughty

A ne.... niz nije prekinut! Na povratku s posla svratio sam do dućana i, između ostalog, kupio i jaja – baš mi se jedu.... ali, vrećica „izvrsne“ kvalitete nije izdržala – na sred užarenog asfalta pripremao sam kajganu – a tako sam htio jaje na oko ... šmrc....
Ali, ni to nije sve....
Stigavši kući odmah sam stavio prati mašinu veša – za provjeru da li je sve ok i da se brdo počne smanjivati. Po završetku pranja, kako i priliči, išao sam objesiti veš na sušilo u boravku jer, naravno, još nisam u kupaoni popravio kuku i đenjeeeee.... kako bi rekla moja kumica, mašina je prazna!?!?!? – veš i dalje viri iz kante – u žurbi sam se svega sjetio – od praška, calgona, do omekšivača – jedino – veš – on je ostao u kanti zaboravljen....
Izgleda da me krenulo .....žarulja u kuhinji je napravila jedan veliki big bum –

vrijeme je da obustavim sve aktivnosti ........lud

wink




- 19:45 - Komentari (34) - Isprintaj - #

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....