nedjelja, 24.06.2007.

Jedan razgovor. S osobom koju nikada više ne želim vidjeti iz razloga zbog kojeg sam je gledala.

varke:)

B: Ne trebaš biti toliko bliska s ljudima.
A: Ali volim ljude.
B: Ali ljudi su kometi.
A: Volim i komete!
B: Ali ti si planet. Ne smiješ im dozvoliti da uđu u tvoju galaksiju.
A: Želim da uđu. Griju me i vidjet ću ih bolje i bit će ljepši.
B: I uništit će te.
A: Zašto bi me uništili? Ne moraju me uništiti, neka samo prođu blizu mene.
B: Ako uđu, privući ćeš ih. Svaki komet u galaksiji padne na tu planetu. Ostavit će ožiljke.
A: .. . Neka ih ostave.

Ožiljci su uvijek dio mene i volim ih. Ne sve, ali ako je i jedan dobar, pretrpit ću ostale.
Ili: Ako je sve laž, slušat ću Plavi orkestar.

* Maksimir po noći je zbilja, zbilja prekrasan.

- 23:17 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle