utorak, 09.02.2016.

Uzneseno srce

181.

Katkad je metafora najbolji način da nekome
pomognete.

Kad je mojemu sinu Joshu bilo šest godina, jedan
od njegovih prijatelja je umro i Josh je došao kući sav
u suzama.
"Zlato", rekao sam, "znam kako se osjećaš. Ali to
je zbog toga što si još uvijek gusjenica." To je
prekinulo njegov obrazac. Zatim sam mu objasnio
kako, kad se gusjenica probija iz svoje čahure,
zapravo izgleda kao da umire. "Ali, što se doista
događa?" pitao sam ga.
"Pretvara se u leptira", rekao je Josh.
"Tako je", rekao sam. "To je početak posve
novoga života. Ti ne vidiš svojeg prijatelja zato što
on lebdi iznad tebe, ljepši i snažniji nego ikada prije.
Katkad jednostavno moramo vjerovati da Bog zna
kad je vrijeme da postanemo leptiri ... "

Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --