utorak, 10.11.2015.

Srce uz doručak

116.

KLJUČNA JUTARNJA PITANJA (Nastavak)
3) Zbog čega sam u ovom trenutku života
ponosan? Što me u tome čini ponosnim? Kako se
zbog toga osjećam?
4) Zbog čega sam u ovom trenutku života
zahvalan? Što me u tome čini zahvalnim? Kako se
zbog toga osjećam?
5) U čemu u ovom trenutku svojeg života najviše
uživam? U čemu zapravo uživam? Kako se zbog
toga osjećam?
6) Čemu sam u ovom trenutku života posvećen?
Zbog čega sam tome posvećen? Kako se zbog toga
osjećam?
7) Koga volim? Tko voli mene? Što izaziva u
meni tu ljubav? Kako se zbog toga osjećam?
Sutra ćete naučiti kako da ovaj svakodnevni obred
za vas bude još učinkovitiji.

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Mela)


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --