subota, 26.09.2015.

Slobodno srce

Inspiriran motivacijskim tekstovima, vođen osjećajima ispravnosti i potaknut željom za promjenom, prošli tjedan sam dao otkaz na svom poslu. U vrijeme kada masa kuka kako nema posla i vode bitke sa naplatama, bez ikakvog zaleđa, bez ikakvog plana, odlučio sam promjeniti put po kojem kročim. Osjećaj olakšanja, trenutne ispunjenosti, unutarnje radosti i mira u tom trenutku bio je neopisiv. Prestanak opterećivanja ustaljenim obrascem, omogućio mi je gotovo trenutno pokretanje misli u pozitivnom smjeru i utvrđivanje opcija koje nisam bio u stanju ranije uočiti. Lov na novu poslovnu mogućnost planiram započeti tek idući tjedan iz nekih praktičnih razloga.
Kako nebi sve ostalo samo na afirmativnim mislima i rečenicama odlučio sam kroz praktični primjer stvoriti uvid u mogućnosti koje se pružaju donošenjem jedne ne baš lagane odluke i donesene iz srca.
Vođen osjećajima ispravnosti već sam odbio jednu mogućnost, koja je zdravo-logički značila, prelazak sa magarca na ždrijebe. Mehanizam je postavljen, kotačići su pokrenuti, očekivanja su šarolika. Poželite mi srećusmokin





19:15 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --