četvrtak, 27.10.2005.

Crvena, plava, zelena, narančasta, roza, žuta... nije mi jasno zbog čega se ljudi boje boja?!?!
Kad pogledam po ulici svi su obučeni u neke jednolične boje, nitko nema npr. crvene ili plave hlače i bijelu majicu, nitko ni ne nosi lijepe nijanse boja. Svi kažu da je to zato što bi time bili u centru pozornosti, a to ne žele. Neki kažu da je jesen pa da se sad nose tamnije boje. Gdje to piše??? Ok, jasno mi je da kad je snijeg i ona bljuzga ne možeš obući bijele hlače, jer bi se svašta dogodilo, ali sad dok je lijepo sunčano... Moja jakna koju nosim kad je jako zima i padne snijeg je kričavo plava i od umjetnog krzna. Moram priznati da me svi čudno gledaju, ali je baš i ne obraćam pažnju na to. Imam svoj stil i to je moje pravo. Pa što ako obućem rozu majicu i narančaste čarape, pa što ako suknja koju sam platila 400 kuna ima kombiniranu crvenu i ljubičastu boju, to je dio mene, ja volim boje i volim prelaziti granice što se odijeće tiće. Jednom mi je jedna cura rekla da izgledam egzotično, ko da nisam iz Hrvatske, nego iz nekih toplijih krajeva. Stvarno mi je svejedno. Ne volim slijediti trendove i ne zanima me ono što je sad moderno jer ja sam ja i to nitko neće promijeniti. Ljudi bi se trebali prestati brinuti što će netko reći ako oni na sebe stave nešto neubičajeno, ma, briga te, bitno je da se ti osjećaš dobro.

| 09:41 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>