ponedjeljak, 17.10.2005.

Ajme ponedjeljka, a baš je bio dobar vikend! Moja prijateljica snima pjesmu, točnije, snimila ju je. Neki menađer ju je nazvao, jer je čuo njene pjesme iz karaoka koje su bile na televiziji. Tako ona propjevala, snimila pjesmu, nisam ju još čula, ali prema tekstu sam zaključila da je poprilično dobra. Baš sam sretna zbog nje. No, kako mora imati i slike jer singlica i službeno izlazi, fotografirao ju je neki njen frend iz srednje. Vidjela ja te slike i kak je ona sretna, nisam htjela ništa reći, pa mi je sad bed. Dobro, te slike nisu bile retuširane, pa ako dođu u kvalitetne ruke još se mogu čuda napravit, ali ovo što sam ja vidjela mi se ne sviđa. Cilj slika je bio da budu sexy, ali meni to izgleda više vulgarno nego sexy. Ima i nekih dobrih, ali stvarno ne bih željela da mi frendica u takvom izdanju izađe na oči ionako kritične javnosti. Sve što ima na sebi je preotvoreno, nikak se ne slaže jedno z drugim. Ona inače ima stila i stvarno mi nije jasno kaj joj se taj dan dogodilo. Ne bih htjela da ju kritiziraju, ali kad je ona tak sretna, stvarno ne znam kaj da joj kažem. Ima nekih crno-bijelih i rekla sam joj da mi se te više sviđaju od onih u boji što je i istina, nadam se da će na kraju izabrati te crno-bijele.
Kada singlica službeno izađe objavit ću sliku naslovnice na blogu.

| 14:53 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>