nedjelja, 23.09.2007.

Što na umu to na drumu.

Ova piskaranja na blogu nemaju nikakvu svrhu.
Zna mi se dogoditi da netko meni jedva poznat kaže da je čitao blog i osjetim nelagodu jer sam toliko svoje intime i ludosti rasuo tipkajući ovdje.
Puno je tu stvari napisano koje bi me mogle povrijediti ako bi se upotrijebile protiv mene.
Život koji trenutno živim je uobičajeno jadan i nemam nikakve želje da ga prezentiram sa humorističnim doskočicama kojima blogovi obiluju.
Dnevno političke ili, ne daj bože, estradne teme me ne fasciniraju a priče, priče jednostavno ne dolaze više, od kako sam počeo žvakati novu molekulu nemam nikakvih zanimljivih ideja niti asocijativnih nizova.
Moderna medicina čini čuda postao sam od opasno nesretnog čovjeka jedan posve pristao nesretan čovjek koji će si vrlo vjerovatno, ako mu budućnost unatoč toj dobrovoljnoj kapitulaciji ne donese ništa dobra, jednostavno navući omču oko vrata i hop, skončati ovu bijednu pizdariju od života.



- 19:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.