skolioza

petak, 25.02.2011.

svaki put kad imam naporan dan, a posebno kad moram puno nositi kicma mi bude nizasta. u ponedjeljak sam imala jako naporan dan i evo do danas (petak) nisam bas potpuno mogla doci sebi. nisam uopce ni isla na jogu i plivanje ovaj tjedan. jedino sam se malo istezala doma. kad bih obavila sve svoje dnevne obveze, samo bi se srusila u krevet, nije bilo nikakve snage da se posvetim svom tijelu.

mislim da mi je u pon sipka opet malo iskocila, i jos uvijek je osjecam s lijeve strane vrata. nista strasno, ali naguran osjecaj, znam da moze bolje.

takodjer navodno mi je pukla neka arterijica bas tamo gdje je grba, pa je taj dio sad plavi. nista me ne boli niti osjecam ikakve promjene u tom dijelu, osim te opcenite malaksavosti.

- 10:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #