skolioza

petak, 29.10.2010.

ovo je nešto najinspirativnije što sam vidjela u životu

http://www.wimp.com/watchingthis/

- 10:39 - Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 27.10.2010.

a ne zaboravimo ni facebook page

link

- 17:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 26.10.2010.

ajme! u nedjelju sam isla na neki kvazi plivacki trening. od pola sata treninga me sve zivo boli, pogotovo oni misici za koje ni nisam znala da postoje

- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 13.10.2010.

šta sam danas naučila

znači i 4 i pol godine nakon operacije i s uvježbanim leđnim mišićima nije pametno cijieli dan nositi težak ruksak. vrat me boli, a i šipke su malo se pomjerile, boli me desna ruka, a rame i cijeli taj dio gdje je grba naprosto traže stari, uhodani, iskrivljeni položaj. untaoč tome što taj položaj boli. moje tijelo radi samo protiv sebe. posebno osjećam krivinu na vratu jer mi glava stalno teži prema desnom ramenu.

- 22:02 - Komentari (25) - Isprintaj - #

subota, 09.10.2010.

lijevo ili desno?

zanima me, jeste li vi skoliotičarke i skoliotičari ljevaci ili dešnjaci?

i na kojoj vam je strani grba? j

a sam dešnjakinja (ali kad sam počinjala pisati bila ambidekster,) i grba mi je na desnoj strani. možda vi imate slična iskustva? ja znam da kad sam bila mala činilo mi se više kul da budem dešnjak pa sam onda stalno forsirala tu stranu.

znalo mi se desiti u školi da bi mi se desna ruka umorila i onda bi pisala lijevom.

koja su vaša iskustva?

- 21:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 06.10.2010.

Privatni pregled kod Kovača

Privatni pregled kod Kovača !
Adresa - Horvaćanska 17a
tel-013649013

Hvala skolly BiH na kontaktu

sve mi se nešto čini da sve i kad ode u mirovinu, još uvijek će dr. Kovač biti tu negdje... na konzultantski način

- 21:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 01.10.2010.

fejsbuk grupa

koju sam tek sad otkrila a u komentarima se spominje odavno!! bravo kety!

mislim da će većini vas biti jednostavnije komunicirati tamo nego preko bloga. pa kliknite ovdje

pogotovo vi koje zanima halotrakcija - imate savršenu sugovornicu u toj grupi

- 22:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

preronila sam cijeli bazen!!

PRERONILA SAM CIJELI BAZEN!!!
tako sam sretna!! bilo je strašno jednostavno zato što sam se opustila. koji osjećaj. savršenstvo!!!!

oke za većinu ljudi to i nije neka vijest ali meni je ovo jako važno. ima veze s tim kako dišem, koliko zraka nosim sa sobom i koliko sam ukočena i zgrčena i opuštena.

a ovo je Goran Čolak koji je preronio 200m i postavio novi HR rekord. Svjetski je trenutačno 218m

- 21:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #