myspace

images for blogs

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> myspace

images for blogs

,blog.dnevnik.hr/sjetnadusa" />

srijeda, 28.12.2005.

myspace

images for blogs


Ne mogu vjerovati da si ovakav. Dva dana mi govoris kako ti nedostajem i kako zelis ovo i ono kada dodes...I radim sve sto si trazio...Strepim i cekam te kao luda. Dolazis...Hladan kao i boca piva koju nosis...Led ti se osjeti u rijecima...pogledu...dodiru. Molim te za zagrljaj a ti ne vidis potrebu... Osjecam se prazno, nezeljeno...Ne dopustat mi da te zagrlim. Preci ti je jebeni film od mene...A bit cu ti draga dok ti budem pusila...Tada ti nece smetati, niti moji dodiri, niti prica. Mozda si ljubomoran. Na nju-na njih. Ali ja samo osjecam samocu. Ne primjecujes da me nema...to ti je nevazno. A zasto bi i bilo vazno??? Pa ti imas ono sto ti treba-pice, nju i njega. Mrzim ovaj osjecaj i polozaj u koji si me doveo. Zelim da sam daleko od tebe dok me ne prode ova srdba. Ne zelim plakati, a na ivici sam toga...Ne, necu ti dopustiti da me jos jednom vidis uplakanu...A sutra ces ipak mene kriviti za sve. Reci ces da je nisam trebala dovesti, da se ne znam ponasati, da ovo-da ono...a ja cu opet suteci slusati. I prihvatiti sve sto kazes...kao da je istina. Mozda me se jos uvijek stidis--ali zasto ako me oni prihvacaju??? Trazis me-ali ne trebam te. Ne zelim te blizu sebe jer nece izaci na dobro! A sta ti i znacim??? Sta te briga kako se osjecam?? Sta ja radim??? A probala sam. Probala biti sretna da te vidim-i bila sam, ali ne vise...Da li mi je krivo sto je ispalo ovako ili zato sto sam znala da hoce? Ma vise nije ni vazno. Nikad nije ni bilo. Zelim da svi sada odu-da me ostavite na miru...Zelim da budem sama...sa muzikom i pisanjem...Misli lete prebrzo...isplicu se na cudne nacine...Kako sve ovo zaustaviti? Kako se praviti da je sve u redu? Reci mi, objasni, pokazi i dokazi da moze biti ucinjeno. Samo zelim da na trenutak budes njezan prema meni...Da samo na minut sjetim se kako je biti voljena...Samo na tren, a onda opet postani onaj hladni stari poznanik, prijatelj, ljubavnik...sta god si vise poslije svega ovog. Pokusavam se smirit--trazim spas u ovome, ali slabo nesto ide...Zeljela sam da nam nocas bude lijepo...ali ti si i ovaj put morao pokvariti sve...Ali ne brini...u redu je...ipak ces naci razloga da krivis mene...Ne, ne govori...desilo se i previse puta do sad da bi uopce trebala primjetiti. A zeljela sam...samo jednu noc...da dokazem njemu...njoj...mada na kraju samo sebi...da ipak postoji neki osjecaji medu nama...da nakon ovih godina ipak imamo nesto zajednicko...nesto sto mozemo zvati 'svojim.' Samo jedan sat, jednu noc...samo malo vremena...Zar sam morala pogrijesiti???

- 17:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

GlittersBigoo.ws images for your blog

Sta god prsti budu htjeli tipkati...ovo je moj spas od stvarnosti...nacin na koji smiriti sve one vrtloge u dusi...samo ovo i ....


myspace

myspace graphics



I'll draw you a picture
I'll draw it with a twist
I'll draw it with a razor blade
I'll draw it on my wrist.

And if I draw it correctly
a red fountain will appear
Washing away my sorrow
washing away my tears.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Why do we love
if love hurts so much?
Why do we love
even if love is not returned?
Why do we suffer
through hurt and pain,
letting thousand of tears
roll down our cheeks in vain?
Every night we go through the same,
allowing tears to release our pain.
After all the pain is gone,
and after all the tears are dry
there is still one question left...
Why do we love, why?

myspace

images for blogs




****
PRIDI MI, ALI NE RECI NISTA...
NE ZELIM CUTI STA IMAS RECI...
ZELIM TE SAMO OSJETITI...
TVOJ TOPLI DODIR...
VRELE USNE...
SAMO NA TREN...

Glitters

ONO STO SE VOLI, VOLI SE I KAD SE IZGUBI




AAstonishing
NNaive
JJealous
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com