< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

for all of you

Ove priče su izmisljene i dadovezuju se jedna na drugu.
Priča ih Frida.
Napisala ih je ×Annabel Lee× ali ne smatram to previse vaznim.


ostavljajte komentare i reciti mi sta vam se ne svidja u pricama i sto bih vi ma mojem mijestu promijenili.





zuz i nj.Članovi

steeImage Hosted by ImageShack.us


Ja sam Frida.Jedno kreativno djevojce.Vokal grupe Zuz.
volim crtati,citati,pjevati,svirati.volim glazbu.
Imam tamnosmedju ravnu kosu koja mi seze preko ramena i smedje oci.
jednom mi je netko rekao da se mozes izgubit u njima.

Image Hosted by ImageShack.us

Na Jacku volim dvije stvari.Njegov stav,zbog kojega je kao rođen za slavu i njegovu iskrenost koja je još jedan razlog zašto je moj najbolji prijatelj.Njegova duga crna kosa,koja je čak i duža od moje i njegovih ramena te njegove duboko zelene oči obaraju me.Svira solo gitaru.U tome je zaista dobar.Njegova je i bila idea da okupimo ovaj bend. Svima nam se svidjela.


Image Hosted by ImageShack.us

Robi je zivahan tip decka,pomalo djetinjast.Basist iste grupe(Zuz).
Također kreativan..
ima kosu koja mu prekriva uši no nije nimalo duga kao Jackova ili kakvu ima Bob,pirsing na nosu i smedje oci.
Sve što mu se u životu dogodi može sastaviti u esej od 1000 stranica ili u samo jednu kratku rečenicu koja znači više od brojnih drugih.


Image Hosted by ImageShack.us


Dolazimo i do Boba.Svira bubnjeve i ima.hm.veoma mišićave ruke,dugu plavu kosu i predivne plave oči.Ima osamnaest godina.Pridružio nam se preko Jacka.
Bižan je


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19
Menađer Zuz-a.čovijek izrazito čudno oblikovanog lica te načina oblačenja.Ima obučene razne odjevne konbinacije.Sve se svodi na šarene kreacije.To su uglavnom sakoi u abnormalnim bojama i kravate koje na sebi imalju nacrtane likove iz crtića.Simpatican i saljiv.





soul kitchen

×××

Prosla su tri tjedna zabave,tri tjedna otkako Rafael i ja hodamo i jos su samo tri dana do mog putovanja.
Promatrala sam svoju sobu.Spremala sam se vec par dana.Soba je bila gotovo prazna.Krevet(inace uvucen u zid) bio je prepun odjece.Odlucila sam one cvijetice na zidu skinuti i odnjeti samnom
Kroz zavjese je prodiralo posljepodnevno sunce i sparina.Ormari su prazni i sve je tako cistio i bezzivotno.Pitam se dal ce tako biti i u ________.bezzivotno?ili zivahno?
Vec sm se pozdravila s Maggie i ostalima.Inace ne volim promijene...ali dosta mi je!!Svaki dan isto.Cijeli ______ me pozna, i ne samo zbo g zuza vec ii zbog moje obitelji i sl.Zelim nesto novo!Nove soping cetre,nove prijatelje,novu kucu..biiiiiiipppp-to je zacijelo moj mobitel.Rafael.Ah...-pogledaj kroz prozor-zar je to neka igra?Kroz prozor?Otisla sam,otvorila prozor i sjela na krevet.-i,sto sad?-odgovorila sam.Cula sam neko vibriranje u blizini.
-TADAAAAAA-
vrisnula sam.Rafael mi je uprav o skocio kroz prozor.!I to s nekim cudn im ruksakom.Napola otkopcanim.
-sto radis ovdje?-
-dosao sam te iznenaditi
-oh,Rafaele!pocascena sam.-bacila sam mu se oko vrata
-ali zasto mene?-upitala sam minutu poslije.
-falila si mi.-
-dobro,ali zasto bas kro z prozor?postoje vrata!-
-imam mali poklon za tebe-
-cekaj malo,uskocio si kroz prozor je r ti falima sad velis da imas poklon za mene?pa daj!!sto cekas?nemoj nm e tako dugo drzat i u neizvjesnosti.-kad je vidio da mi je drago sto ima poklon,uzeo je svoju zelenu kariranu torbu i otvorio je.Iz nje je provirila mala crne tockica a zatim cijela-njuskica.Pazljivo je izvadio neko malo,preslatko stvorenje.
-o moj boze!-uskliknula sam.
-vau vau-
-Rafael,pa to slatko cudo laje!-
-znam,to je psic.Dva mjeseca je star.-
Psic,psi...c!!Psic sa poludugom kovrcavom smeđom dlakom i slatkim malenim sapicama.Nos mu je bio crn,sladak je kao bombon!
-nisi trebao,zaista.-sjela sam Rafaelu u krilo i poljubila ga(uzela sam psica i cuvala ga)
-znam,ai zako je sladk,posjetio me na te be.-
-jeli curica ili decko?-
-mislim da je curic..ne,decko je.-
-stoposto sigurno?-
-da,sto posto.-
-onda ce se zvati...Puki.-
-Oke.Danas idem naci posao.Pozeli mi srecu.Moze da odemo u toplice za tri cetri dana?-ustao je i okrenuo se po sobi
-..ne.neznam..-
-sto je ovo?cistis ormare ili..negdje putujes?-oo ooo ne!! Mora m mu reci.moram.
Udahnula sam i pocela.
-Cuj,nesto sam ti zaboravila reci.-dosla sam do njega a on me pogledao,ko da je znao na sto smijeram
-kai,i ti za mene nesto imas?-primio me za ruku
-ne. Mislim,da.Jadnu losu vijest.-
-losu?-sad me pustio.
-nisi si valjda nasla drugog?-
-ne..nisam,jos gore.-sad je pozorno slusao i sjeo.
-za tri dana se selim u _____.Tamo ce mi biti blje jer mogu studirati i snimati albme s bendom.Ovdje nebi mogla oboje.Selim se u jednu kucu trokatnicu s Cordelom i deckima.-
-znaci..dajes mi nogu?-
-da..ne...valjda..neznam!!Morala am birati.Ti si ispao,zao mi je.-
-moram ici.-zagledao se u pod i otisao.Ptrcala sam za njim ali je vjesto skrenuo hodnikom i viknuo
-zadrzi Pukija.Sretno.-
O sto sam to ucinila?Puki.Ostali smo samo ti i ja.Brinut cu se ja za tebe.

Osjeam zrake sunca na licu i-pukijev jezik?!Puki!Fuj to!Slatkicu n emoj me sliniti.Bljak.Kolko je sati ti malo slinavo pseto?Uzela sam mobitel.Pola jedanaest?
Obukla sam se brzinom svijetlosti i odjurila u Cordelov ured.Umeđuvremenu sam kupila uzicu za Pukijja pa smo tako setali do Cordela.
Kako su mi vec dosadili ti njegovi saren i zidovi.Zasto ih jednostavno ne oboja u bijelo ili krem kao svaki normalan covijek?
Kad sam se popela stubama Cordel ja pakirao stvari ko lud.Isao je lijevo desno po sobi i uzimao sve sto mu padne pod ruku.
-kud ti se tao zuri?-upitala sam ga
-proooooomjena plana,putujemo danas.-
-danas??pa jeste vi ormaln?-
-daj pakiraj stvari,za 4 sata moramo biti na aerodromu.otkud ti sad to stvorenje?znas da nemoze s nama,ne pustam pse u privatni avion.-
-to je puki,a ako on neide neidem ni ja..a i dobila sam ga od Rafaela.-pogledao me
-dobro,ali ako se popisa ili pokaka leti kroz prozor!makar bili na visini od 2500 metara.-govorio je pokusavajuci se sjetiti sto jos mora uzeti
-tko je uopce Rafael?.-upitao me uzimajuci neke papire
-tto je onaj kojeg sam upoznala u klubu,znas ga.Upoznali ste se.-

Bilo je to jednog dana u centru kada smo Rafael i ja setal igredom pa smo sreli Cordela na sto se on poceo samo podrigljivo smijati.-

-aaa..znam sad.Pa dobro.Zao mi je sto ste prekinuli.-zaprepasteno sam ga gledala i nisam shvacala ovo..prekinuli?
-prekinuli?-
-pa da.nemislis valjda i njega zadrzati.veze na daljinu ne uspjevaju.-veze na daljinu ne uspjevaju,ve-ze n-a da-ljin u-ne-usp-je-va-ju...veze-na...dosta!!koliko lose moze biti?
-no Frida nisam tako mislio..razmisli jos o tome,okej?Idi doma i spremi se decki i ja doci cemo za dva sata po tebe.pozuri se.-


Nazvala sam Rafaela.Puki je u međuvremenu pio vodu.
Zvala sam ga deset puta i nije mi se javio.Izgubila sam svaku nadu i sjela za televizor.Nije bilo nista pametno na programu pa sam ga ugasila.Spremila sam stvari vec davno.Uzela sam gitaru i pocela svirati.Zaustavilo me Pukijevo lajanje.Skrenula sam pogled prema njemu i vidjela da mi vibrira mobitel.Skocila sam s fotelje.Napokon sam dosla do mobitela i javila se u zadnjoj sekundi.
-hlao?-
-odlazis?-
-tko je to?Rafael?Da,odlazim.-
-lagala si.-
-doslo je do promjene plana.ja tu nista nemogu uciniti.-
- i nisi mi javila,samo bi otisla,zar ne?-
-ne..ovaj..mozda..-
-znao sam!prekinut cemo zbog tebe!-
-pa mi vec jesmo prekinuli.Barem sam tako shvatila kad si otisao od mene bez pravog razloga-
-a sto si mogla ocekivati?puno mi znacis i nisam mogao to sam tako to podnjeti.-
-zao mi je-
-zao ti je,zao...mogla si prije misliti.-
-daj prestani!odlucila sam ici jer tamo mogu imati i skolu i karijeru.ako bend prestane biti u pogonu,barem cu imati posao.razmisli malo.sto mogu s tobom?ja cu nesto napraviti od zivota.-
-sad velis da nisam dovoljno dobar za tebe?-
-ne,nisi-
poklopila sam slusalicu.Ajme..zasto?mogla sam prije razmisljati.mozda bi on mogao zivjeti s nama tamo..ali moram imati neke grance,zar ne Puki?da,definitivno.sad je gotovo.

-Iskreno ja ni nisam bila toliko zaljubljena u njega.Koliko mi je ipak mogao biti drag ako smo se znali tri tjedna a uoznali se samo u nekom kulbu?Ima drugih ljudi i prilika..Zar ne?-
-Morala si prije razmisljati.-Maggie me slusala na telefon,jos je samo dva sata do poljetanja.
-Mozda..mozda ne...sad neznam..-
-prijedji preko toga.-
-KAKO DA PRIJEDJEM PREKO TOGA?-pocela sam se derati
-ej.smiri se.-Maggie je ipak ostala smirena
-sorri seko,sori,nije vrijedan toga.Mozda je on zaista bio jedan u nizu.Ni on mene a ni je njega nisam mogla zavoljeti u par tjedana.to se tice ovoga danas,moram priznati da sam bila malo preizravna-
-pretjerala si Frida,nisi mu mogla reci da nista ne vrijedi.-
-..nisam mu...-
-sad je ionako gotovo.Kreni dalje.Malena,sretan put,ja moram ici u ducan,javi se kad stignes.Volim te,pusa..-
-i ja tebe..bok-zavrsile smo razgovor.Petnaest minuta poslije,jos sam uvijek buljila u mobitel sve dok nije postao mala crna mrlja.Puki mi se vrpoljio u narucju.Kao da je sretan sto se Rafael vise nece pojaviti.Pogledao me i odjednom skocio,otrcao do vrata i poeo grepsti po njima.Ustala sa i otvorila ih.Ispred njih je stajao Robi.
-bas sam se spremao pokucati.Spremna?-
-Ej.mogu li ne odgovoriti na ovo pitanje?-rekla sam nezainteresirano
-koje?odal si spremna?mozes,jer vidim da jesi.-
dosao je kovcega i podigao ih
-uf..ovo je tesko.-
-imas ih jos dosta-
-zar zaista nisi mogla nesto ostaviti ovdje?-sjela sa na pod i tovorila lizaljku.Zar je zaista morao to reci
-ovdje sam ostavila i previse toga-
-ljubav te muci?Onaj tvoj..Rafel?Prekinuli ste?-
-daj prestani.-upozorila sam ga prijeteci mu lizaljkom.pogledala sam prema mobitelu i osjetila veli ku knedlu u grlu.Htjela sam biti sama i samo plakati.Cisto iz potrebe,ne iz tuge. Robi je poceo pjevati Poison od Alica Coopera.Nekad moja najbolja pjesma.
Izneneda se cuo zuk trube.
-ajmo,Cordel je vec zivcan-
-svi su vec u autu?Koliko nam uopce trba do tamo?-
-osam sati,a moramostici prije mraka.-
-onda bolje da pozurimo.-okrenula sam se zadnji put po preznom stanu.To je to.
Zakljucala sam i otrcala do kombja.Izasla sam iz zgrade i pocela se urnebesno smijati.
-kakvo je ovo c.c.ccudo?-jedva sam progovorila.Prisla sam kombiju koji nas je trebao dovesti do aerodroma.Bio je u stilu 60-tih.Zuti sa cvijeticuma,po meni vrlo lijepo,samo sto je brujio i boja se ljustila.Kao da ce se sve raspasti.
-ajde,pozuri.-gurao me Robi koji je vec stavio kovcege..nekamo.Sumnjam da ova krnntija ima haubu.
-to ce se raspasti prije nego i dođemo do aerodroma.-gunđala sam i dala Robiju da prvi uđe
-neidemo avijonom.-
-nego?-zastala sam
-ovim.-cudno me pogledao
-haaa?s tim idemo do ______?nemoguce.-
-ajde ne genđaj i uđi-napokon me ugurao u kombi a ja sam ostala paff
-ovo je..kak se veli...WOW!!!-vrisnula sam i pocela skakati.Decki su se valjal i od smijeha.
-jos uvijek nezelis ici ovim?-upitao me Bob
-ne!!zelim.Kreni.-Sjela sam u kut fotelje.Zaista sam bila zacudjena kad sam ugledala prostranost kombija.Sve te kozne fotelje,stolic,dva minibara,izgledalo je ogromno.Nije bilo kao obican kombi,mozda malo vise kao limuzina no ,po mojem misljenju puno,puno lijepse.
Mijesto za vozaca bilo je odvojeno od straznjeg dijela u kojem mo se mi nalazili.Zidovi su bili crveni a svijetlo priguseno.Sa stropa je visio plazma televizor a na jednoj je strani bila velika linija.

Decki su sijedli.Jedan s nogama na stolu,drugi raspruzen cijelom klupicom,noge naslonjene na zid.Jedino je Bob bio zavaljen u fotelju tako da je imao noge na poduJa sam sjela pored njega i stavila mu noge u krilo.Coredel je vidio moje odusevljenje i pruzio mi limunau.
-bolje ovako go da smo isli a vionom,zar ne?-pitao je
-ovisi sto bi nas sve tamocekalo.-Bob
-mislio sam da ce vam se ov o vise svidjeti.Meni se uvijek svidaju putovanja u dobrom drustvu pa zelim da duze raju.Da smo isli s avionom nebi mogli stajati na najpoznatijim odmaralistima.
-pocasceni smo,hvala-rekao je robi ne skidajuci oci s nekog casopisa.

Krenuli smo.Kad smo se udalljavali od grada shvatila sam koliko ce mi nedostajati
-da vidimo.-uzviknuo je C ordel nakon dva sate voznje.
-robikoje filmove si uzeo?-
-a..umph..ovaj..-spustio je casopis i poceo mucajuci nesto mrmljati
-no gukni vec jednom.-lagano a je udario jack po ruki
-nisam uzeo nista od filmova.mislio sam...nisam mislio da cemo imati telku.-cordel me pogledao.Nisam znala zasto
-nema veze Robi.ja sam uzeo neke kazete.-cula sam Boba kako smireno govori.
-stail sam ih na stol.Sigrno su tu negje.-nagnuo se i poceo kopati po hrpi razbacanih casopisa na stolu
-na stolu nem kazeta.-pogledao je Jack
Puki!Sjetila sam s eodjednom,pa naravno.Di je to malo cudovise?Sagnula sam se i vidjela kako je upravo znakao vrpcu od filma.Zaustavila sam dah i sakrila ga nogama.


20:49 - Komentari (5)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.