< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

for all of you

Ove priče su izmisljene i dadovezuju se jedna na drugu.
Priča ih Frida.
Napisala ih je ×Annabel Lee× ali ne smatram to previse vaznim.


ostavljajte komentare i reciti mi sta vam se ne svidja u pricama i sto bih vi ma mojem mijestu promijenili.





zuz i nj.Članovi

steeImage Hosted by ImageShack.us


Ja sam Frida.Jedno kreativno djevojce.Vokal grupe Zuz.
volim crtati,citati,pjevati,svirati.volim glazbu.
Imam tamnosmedju ravnu kosu koja mi seze preko ramena i smedje oci.
jednom mi je netko rekao da se mozes izgubit u njima.

Image Hosted by ImageShack.us

Na Jacku volim dvije stvari.Njegov stav,zbog kojega je kao rođen za slavu i njegovu iskrenost koja je još jedan razlog zašto je moj najbolji prijatelj.Njegova duga crna kosa,koja je čak i duža od moje i njegovih ramena te njegove duboko zelene oči obaraju me.Svira solo gitaru.U tome je zaista dobar.Njegova je i bila idea da okupimo ovaj bend. Svima nam se svidjela.


Image Hosted by ImageShack.us

Robi je zivahan tip decka,pomalo djetinjast.Basist iste grupe(Zuz).
Također kreativan..
ima kosu koja mu prekriva uši no nije nimalo duga kao Jackova ili kakvu ima Bob,pirsing na nosu i smedje oci.
Sve što mu se u životu dogodi može sastaviti u esej od 1000 stranica ili u samo jednu kratku rečenicu koja znači više od brojnih drugih.


Image Hosted by ImageShack.us


Dolazimo i do Boba.Svira bubnjeve i ima.hm.veoma mišićave ruke,dugu plavu kosu i predivne plave oči.Ima osamnaest godina.Pridružio nam se preko Jacka.
Bižan je


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19
Menađer Zuz-a.čovijek izrazito čudno oblikovanog lica te načina oblačenja.Ima obučene razne odjevne konbinacije.Sve se svodi na šarene kreacije.To su uglavnom sakoi u abnormalnim bojama i kravate koje na sebi imalju nacrtane likove iz crtića.Simpatican i saljiv.





upssss(prt.5.)


Pozvala sam sljedećeg dana Maggie na čaj.
Ona je moja starija sestra.Priopćila sam joj sve što se događalo i bila je veoma zadovoljna sve dok joj nešto nije sinulo.
Maggie je jedna vrlo temeljita,brižna,dobra,lijepa,pametna i necinicna osoba.Sa velikom brigom upitala me
-Ej Fridek,ti sad zaćas moraš na faks,zar ne?Mislim da je sve ovo divno i krasno i pošto zasad imate koncerte samo vikendom,sve ide po planu.Ali što kad postanete slavniji i što kada dođu ljudi za spotove i te stvari...to će te stajati znanja.Ti si pametna i sposobna pa sumnjam da bi ti bilo drago prekinuti školovanje na par godina ili pa da ostaneš cura samo sa srednjom.- Pogledala me pitnim pogledom a njene oci koje su treperile na jutarnjem suncu trazile su odgovor na to pitanje.I tu je imala pravo.Nisam zaista razmišljala o tome
-heh,pa nisam ni rekla da želim prekinuti sa školom-
-ali znam da nisi mislila o tome.-
-pa...-
-pa?-
-Faks na koji ću ići biti će šo mojm ukusu ineće biti zanemaren.-
-.a koji će to faks biti?-opet me pogledala.Oci u joj bile sive sa zelenim rubom oko zjenica.Kosa joj se danas kovrcala na vrhovima i bila je svezana u visok konjski rep.Znatizeljno.
-razmišljala sam o...-
-o?-
-arhitekturi-
-pa to je krasno!Na kraju sedmog mijeseca su prijamni.-
-Već?-
-Da,nabavit ću ti neke kn jige da se naučiš.-
-ali ja...-
-nisi prije mislila,a?-
-Pa ni neznam kamo ću,u koji grad?Nšta.-
-nema veze.Ućit ćeš, ja ću te gnjaviti a ako ne uspiješ na prijamnom,ništa od tvoje pjevačke karijere.-
-ok,učit ću.-
-ajde,idem sada.-
-idem i ja.-
Otpratila sam je do vrata moga stana i nakon toga otošla do Cordela.Pa ipak je dan koncerta a čini mi se da je on bas taj koji mi moze pomoci.Uzela sam taksi i po stoti put se spustila po hodniku i usla u blagavaonu.
-o,vidi ko je tu.sigurno imas neki jako dobri razlog sto si tu cak sat vremena prije probe.-cita me kao knjigu.kako je smo mogao znati da trebam njegovu pomoc?
-daj,sto te muci?-odmah je presao na stvar.Znatizelja mu se osjetila u govoru makar ju je silno pokusavao obuzdati.
-neznam zasto sam uopce dosla i zasto mislim da ces mi ti pomoci..-
-..ajde,u cemu je problem?potrudit cu se da ti pomognem.-
-problem je..idemo ispocetka.danas sam bila na caju s Maggie,a ona je vrlo du...
-..sto?prvo,tko je Maggie?-
-o pa ti ju ni neznas...ona je moja starija sestra.Sasvim sam zaboravila da ju nepoznajes.Uglavnom,ona voli stvari razmotriti u potpunosti.Danas me pitala sto kanim uciniti sa skolom i sa faksom i sa svime sto sam kanila uciniti u vezi tog dok sam bila...obicni smrtnik?-
-to mi se sviđa.to..smrtnik..no,nastavi.-
-..ja sam se zapitala tek nakon sto me ona na to podsjetila.Razmisljala sam o tome veoma dugo...-
-..I?Sto si smislila?-opet me prekinuo.
-sto sam smislila?nista,u tome i jest problem.zeljela bih zavrsiti taj faks i sve,ali opet taj cudesan svijet «bogatih i slavnoh» o kojem ljuditoliko trabunjaju cini mi se blizi i zabavniji.ako ne nađem nikakvo resenje do 7. nijeseca,morat cu se prisiliti napustiti bend i...otici.-
-smislit cemo nesto ali znas da se za slavu treba zrtvovati.-
-aha,ali ne i ugroziti buducnost.-
tog trena pojavio se Jack
-jesa vas..jesam va!Uhvati osam vas!-
-Što bi to sad trebalo znaciti?-
-hmm..vi dva to najbolje znate.poceo je bacati razne ljubavne pjesmice i zezati nas,a ja sam nastojala promijeniti temu tek da se Cordel slucajno nepocne braniti i pricati o cemu smo razgovarali.Namjeravam,naravno reci mojim dragim «Zuzovcima» o poteskocma ali..ne jos.
-I jack,jesi vjezbao?-guknula sam.Jest najjadnija stvar koju sam mogla reci no.pomoglo je.
-hmm,da.-rekao je pomalo zbunjen zbog nagle promijene teme.
-ej ljudi!-u sobu su usli zadihani Bob i Robi.
-no,šta ste vi radili?-upitao je Cordel vidjevsi umor na njihovim licima.
-pa zadihani ste.zato vas pita.-ponosno je zakljucio Jack.
-hvala na pomoci,nebi sami shvatili.-nasalio se Robi.-
-necete vjerovati sto nam se desilo!-Bob
-mislis?-Cordel.Bob ga je samo pogledao i nasmijesio se.
-bili smo vani kad je do nas dosao Matija...-
-tko je matija?-opet ga je prekinuo Cordel.
-to je nas stari prijatelj koji nam je sredio prvu probu.-objasni jack-njega nisam vidio godinu dana.kao da se skriva ili nesto..-
-on sad studira.graficki dizajn u londonu.Tko bi rekao.ona je inace..-
-..netalentiran.-nadopuni ga Robi uzevsi juice iz frizidera.
-bas tako.-Bob također krene po sok.
Ja sam stajala ko kip i zamislila se.Trznula sam samo kada je rekao «studij».Okrenula sam se i otisla u garderobu.Tamo mi se jako sviđalo.Zavukla sam seu kutao među kapute i razmisljala.Iz džepa sam uzela mp3 i slusala Cranberise.Zazmirila sam.Uvjeravala sam sama sebe da je ovo sve usputno i da ce se ubrzo naci resenje za sve.Mora da sam zaspala i tako ostala u garderobi veoma dugo jer je Jack upao u garederobu i poceo histerizirano govoriti.
-Pa gdje si ti?Trazimo te po cijeloj zgradi,jesi dobro?-
protrljala sam oci i ustala.
-ajde.pozuri.se moramo odsvirati onu pjesmu koju uvijek zeznemo i onda krecemo.-
-krecemo gdije?-
-ah,pa idemo na koncert!HELLO!-
-Dolazim odma.- otisao je.mp3 mi je prestao raditi.preslaba baterija.zakljucih.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19


12:13 - Komentari (5)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.