LIBER MEMORABILLIUM

26.01.2018.


Zapisi parohije Šestine vode se od 1847 u ovoj knjizi u župnom dvoru Šestine.
Meni je bilo potrebno otkriti dokumente od osnutka društva Sljeme, jer je i jedan od osnivača bio i župnik Miletić.
On je zapisao za godinu 1895. ove podatke dolje navedene.
1895.
Pod uplivom došljaka razvijala se društvenost. Trgovac u Lukšiću Bahorić Alexa
zasnovao je pjevačko i tamburaško "Sljeme" a trgovac u Kraljevcu Ivan Bartolić "Čitaonicu"
Usjevi i sieno osobito rodilo. Voća veoma malo, šljive ni jedne.
Novi vrt, koji sam prenesao radi hladovine, vrh dvorišta prema "Dragi" osobito uspio.
Rigolao sam ga 50 cmtra : Vina dobio sam u 3. vinograda stara do 10 hektol.
"Draga" (diel) prvi put rodila do 3. hekl. biela, crna pol hekl. Veselje veliko zbog
desperatnih dohodaka u inijeh naslovih.
Krov štale sam na vlastite troškove obnovio sa do 100 for. Već godine 1893. 24% namet
u to nije odobren, koji nisam dao utjerivati, pošto puk nerado daje i lukno - a kamoli
jošte šta i uneobičajnog. Vremena su medjutim zla po vjeru i materijalni boljak


Pristup dokumentima dopustio župnik Ilija Žugaj 2012. godine
Foto by Škrinjarić

<< Arhiva >>