Pričajući Cesarića

29.03.2017.


Pričajući Cesarića napisati pjesmu
Poigrat se slapom u plavoj modrini
Neće biti teško otkriti boje jeseni
Večeri jedne bit ćemo traženi
I neće nas biti u samoći noći
Zagrljeni otkrit ćemo tajnu
Nikad nisi sam kad cvate ljubav
Dodirni me u tmini
Život je ovaj tako ubav
Mornar nađe luku
Oblutak stvori krug
Pričajući Cesarića napisati pjesmu
Poigrat se slapom u plavoj modrini
Neće biti teško otkriti boje jeseni



ništa nije novo

27.03.2017.

ništa nije novo
nije ni isto
kad pronađemo sebe
kad se zbrojimo
postavimo red u neredu
i opet bismo ponovo
imenovali poznato
more morem nazivali
san snovima snivali
ljubav riječima dokazivali
kojim bi to morem plivali
neutješno utjehom pokrivali

koraci nam jednostavno u pomirbi nestaju
dvoje kulom svjetiljom nazivali
negdje u kraju punom ljubavi
riječi bez vage i privage prešutjeli
nepotrebno potrebnim nazivali
šutnjom ruku tražili
zajedništvo zajedno pronosili

potrebna je samo luna
utiha planktona
i radost u odjeku večernjega zvona

rano

23.03.2017.


pramaljeće


na vrata rano kuca


zeleno jutro

pogled




u vrućem danu
nebeske pale vatre
moje su staze

dan pjesnika

21.03.2017.


Kad ćeš mi napisati pjesmu ljubavnu
One dvije riječi nećeš spominjati
Uplest ćeš more i plavetnilo ponad nas
Bit ćemo jedini i sami u svijetu tišine
O niti vise naši osjećaji negiranje očitog
Dani prolaze sve bliže smo bljesku željenom
Kad ćeš mi napisati pjesmu ljubavnu
Vjeruj mi ne zaboravlja se doba iskrenja
Izmjenjivanje misli kroz dodire
Nabacujemo se riječima povremenim osmijesima
I opet skrivene čežnje željenih lutanja
Zatvoreni u sebe nikada nećemo priznati
Bili jesmo i trajemo neodlučni
jesen nas polako smiruje
jutro očekujemo ti i ja
pusti me da ne znam kada
dodirni me iznenada (mene neće smetati buđenje iz sna)
jer ti si moj san koji živim danima i satima
vrijeme u pijesku curi mi kroz dlanove
morska pučina ti i ja u otkucaju vremena



ne boj se

18.03.2017.



Ne boj se dodira nježnosti
Kad zagrlim te noćas
Ničeg nema više u sjenkama osim nas samih
Ti si to tražila pogledom usnama
Osmijehom me dotakla
Lice u licu tražila pustinjom života
Stazu si novu pronašla
Srebrna soba nas grlila
Daleko putovanje strasti do jutra tražila
Besana noć u zagrljajima našim
Nove vidike tvorila
Samo dva tijela prepletena
Licem u lice viđena
U prvom pogledu vječnost sliku gradila


Bročka

17.03.2017.

gustižž photo 7fe81082-1f07-4b30-9dde-a8f61e037d07.jpg

u Ložišća po med
u Škrip po sir
u Milnu po srdelu
u Dol po Viperu
u Smriku po plavac
u Bol na tulum
o kobasicama na metre
i jaretini da ne pričam
koji poskok na Vidovoj gori
mir u pustinji Blaca
kupanje u Lučicama i Osibovi
sve to vidi
i opet ako ti se svidi
u Vlaškoj gledaj zvijezde najljepšega neba



Kak se v Šestinama pral veš

14.03.2017.

Dvorana Centra za kulturu Novi zagreb

13.03.2017.








“Glazba je jedinstveni poklon za darivanje, bolje nego bilo koji materijalni dar dopire do srca onih koji je slušaju. Stoga se iskreno veselimo što kao mladi glazbenici možemo podariti takve darove onima kojima je to najpotrebnije.”

Ovim koncertom u 2017. godini tamburaški orkestar “Gaj” počinje s obilježavanjem 30 godina od osnutka i kontinuiranog djelovanja! Čestitamo!



Pokrovitelj, gradonačelnik Milan Bandić, je poklonio svakoj ženi cvijet!


Hvala mu!
Program je bio za pamćenje, a bome i zakuska, kolači i druženje!

nešto tu ne štima

09.03.2017.





Sretan vam Dan žena!

08.03.2017.

 photo cf10f1b6-4625-4831-acd6-cbb702464c25.jpg

dva

07.03.2017.



Neka

05.03.2017.



Neka pati koga smeta
meni je sedamdeset i dva ljeta!

Danas ja ne radim tortu!
Nazdravljam ružinim likerom iz Korčule

Narkoza

02.03.2017.


kada brojao sam bijele čovječuljke
penj*o sam se na brežuljke
davno je to bilo
malen i sam
ostavili me samog iza vrata
za dugu još nisam znao
bilo je i puno tuge
i nije još bilo vjetra
ni maksimirske šume
ni neke noći druge
znam da sam i plak*o
iza mutnoga stakla
ni sjena da se makla
stajala je daleka i strana
a ja malen
kada brojao sam bijele čovječuljke
čekajući vilu
gubio sam san
sva bjelina u dugu ode
što je bilo onda ne bih znao reći
pričali su o nebu
duši
sreći



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>