Pet puta ono što niste znali o meni

16.07.2014.


Stara igra davnih dana
nudim vam da se upoznamo
da ne bude "Ono sve što znaš o meni"...

GLAZBA - Kantautori i kompozitori
MUSIKAL
GLAZBENI FILM

1. počnimo od franuske šansone i ostalih: Adamo, Aznavour, Brel, Montand, Arsen, Črnko, Hegedušić, Ibrica
2. klasika Vivaldi, Bach, Bethoven, Mozart, Brahms, Verdi, Pucini i ima toga…
3. Abba, Pink Floyd, Mody Blues, The Turtels, The Kinks, The Beatles, Mary Hopkins, Janis Joplin, Metalica, the Mamas and Papas, Donovan, eks Yu glazba, Leb i sol, Sting , Led Zepelin, Franz Ferdinand,
4. Etnoglazba svih naroda, Latino glazba, Astor Piazola (Tango).
5. Balašević, Balašević, Balašević, Balašević, Balašević…..
Obzirom da imam puno ploća, kaseta, CD-a, DVD-a to se broji na tisuće. Ovdje sam nabrojio ono meni drago.
Evo sad pet najdražih musikala:
1. Guslač na krovu
2. Jalta Jalta
3. Priča sa zapadne strane
4. Kosa
5. Isus Krist superstar

Pet najdražih glazbenih filmova
1. Moje pjesme moji snovi
2. My Fair Lady
3. Filmovi Beatlesa
4. Guslač na krovu
5. Šerburski kišobrani


Posebno izdvajam Kabare Magare i Tom&Twisters tu pjeva i svira moj sin




Zadovoljni?

Guknite sada

Valcer
Cyrano ili Andrija
Brigita3
MecaBG
Durica vozi kolica

Odgovorite i pošaljite dalje odredite novu petorku
da vidimo koliko nas zanima glazba
uživajmo

<< Arhiva >>