i nije

11.02.2014.



I nije da sam joj značio mnogo
Ukradoh negdje stih i tako miran i tih
Mjerim ulicu uzduž i nasuprost sa psom
Već sutra poruke šalje dogovara viđenja dalje
Nevažno je koliko smo dana proveli
Koliko smo se dana voljeli
Ma boli me znaš sve ti je jasno
Okrećeš mi leđa jutro je kao i jutro
Onoga dana neprospavane noći
Odsjaj na čašama ispražnjenim noćas
Saten 160 na dva mjera za ljubav
Tako je sve isprazno
Rekvijem i dalje svira
Našoj ljubavi pogrebne pjesme ne trebaju
I nije da sam joj značio mnogo
Ne vjerujem možda i jesam
Ona kava za dvoje
U posebnim za nas šalicama
Miris tosta Tiha kraj stola doručak
Kava ponovljena jutros
Danas ćemo dogovor za izlazak
Šetnju vožnju u nepoznato
Tišina neke klupe razgovor u dvoje
Leptiri plavi labudovi uz jezero
Jutra su tako lijepa kad protegneš se
Kad kavu popiješ i poljubac mi daš



<< Arhiva >>