You're gonna be the one that saves me?


Uvijek kad dođe mojih 5 minuta, stane sat!

Image Hosted by ImageShack.us

Wonderwall
Today is gonna be
the day that they're gonna throw it back to you
By now you shoulda somehow realized what you gotta do
I don't believe that anybody feels the way I do about you now

Back beat, the word is on the street that the fire in your heart
is out
I'm sure you've heard it all before but you never really had a
doubt
I don't believe that anybody feels the way I do about you now

And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would like to say to you
But I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

Today was gonna be the day but they'll never throw it back to you

By now you shoulda somehow realized what you're not to do
I don't believe that anybody feels the way I do about you now

And all the roads that lead you there were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
But I don't know how

I said maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

I said maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

I said maybe
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me


Time of your life
Another turning point a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist directs you where to go
So make the best of this test and don't ask why
It's not a question but a lesson learned in time

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

So take the photographs and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

->Jučer, hmm, ne da mi se pisati o tome, oni koju su bili znaju kako je bilo, raplesano (i like it)smijeh

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


28.01.2007. u 14:08 | K | 3 | P | # | ^

Snow (Hey ho)


Image Hosted by ImageShack.us

Prvi snijeg ove godine, nadam se i posljednji. Tako je kričavo bijel, mokar, hladan i bljutav. Neka mu je sretno i da što prije nestane sa lica zemlje.mad
Dok knjiga iz kirurgije čeka da ju siciram na komadiće, glavom mi lete razne ideje, a misao da nešto naučim nije mi ni na kraj pameti. Datum održavanja „operacije“ 30.1., volja na nuli, koncentracija također.
Prošlog vikenda postignut je dogovor koji je ovaj tjedan čekao da bude realiziran ali od realizacije ništa. Držimo jedno drugo za riječ. No, može li se njemu vjerovati na riječ? Bit ću naivna pa povjerovati ovaj put. I opet, i opet, i opet iz početka.
Inače ljudovi, ja sam uvijek za kompromis.rolleyes

Evo jedna pjesmica, uživajte dok možete:

Snow (hey Oh)
Come to decide that the things that I tried
Were in my life just to get high on

When I sit alone come get a little known
But I need more than myself this time

Step from the road to the sea to the sky
And I do believe that we rely on

When I lay it on
Come get to play it on
All my life to sacrifice

Hey oh listen what I say oh
I got your
Hey oh now listen what I say oh

When will I know that I really can't go
To the well once more time to decide on

When it's killing me
When will I really see
All that I need to look inside

Come to believe that I better not leave
Before I get my chance to ride

When it's killing me
What do I really need
All that I need to look inside

Hey oh listen what I say oh
Come back and
Hey oh lookey what I say oh

The more I see the less I know
The more I like to let it go... hey oh

Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow

Privately divided by a world so undecided
And there’s nowhere to go

In between the cover of another perfect wonder
and it’s so white as snow

Running through the field where all my tracks will be concealed
and there's nowhere to go

When to descend to amend for a friend
All the channels that have broken down

Now you bring it up
I’m gonna ring it up
Just to hear you sing it out

Step from the road to the sea to the sky
And I do believe what we rely on

When I lay it on
Come get to play it on
All my life to sacrifice

Hey oh listen what I say oh
I got your
Hey oh listen what I say oh

The more I see the less I know
The more I like to let it go... hey oh
woah woah

Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow

Privately divided by a world so undecided
And there’s nowhere to go

In between the cover of another perfect wonder
Where it’s so white as snow

Running through the field where all my tracks will be concealed
and there's nowhere to go.

I said hey hey yeah oh yeah, tell my love now.
Hey hey yeah oh yeah, tell my love now.

Deep Beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow

Privately divided by a world so undecided
And there’s nowhere to go

Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it’s so white as snow
Running through the field where all my tracks will
Be concealed and there's nowhere to go

I said hey oh yeah... oh yeah,
Tell my love now
Hey yeah yeah oh yeah


26.01.2007. u 12:09 | K | 3 | P | # | ^

Just like a pill


Image Hosted by ImageShack.us

I cant stay on your life support, theres a
Shortage in the switch,
I cant stay on your morphine, cuz its making me
Itch
I said I tried to call the nurse again but shes
Being a little bitch,
I think Ill get outta here


Mogu reći samo jedno: prejebeno. U ponedjeljak sam napokon napunila 20 godina. Jupi. Osjećam se predobro, a sve to zahvaljujući ljudima s kojima sam provela taj dan. Hvala svim dobrim ljudima koji su se sjetili tog dana i razveselili me čestitkom. Cmoknem vas sve po redu. Jedan sms me posebno razveselio, zato jer mi ga je poslala jedna VEOMA draga osoba. I suzica je potekla. Što starija, to emotivnija. Čak sam i poklone dobila: zeleni šalić, finu cugicu, kinder jajce i svoju prvu kostursku glavu u životu. Tnx ljudovi. Luv ya.cerek
Budući da sam bila u Zg, odlučila sam malo proslaviti, ništa posebno, malo cuganja i druženja. party Cugala jesam, a i družila se. Svakog ponedjeljka u Praćki se organiziraju karaoke, pa smo isplanirale otići i vidjeti čega tamo lijepog ima. Predobar doživljaj. Večer je imala neočekivan uspjeh. Ljudovi pjevaju svoje naj pjesme, trgaju se, uživaju u glazbi. Dobili smo super mjesta, točno ispred stejđa ( znam da neko jako voli stejđ ), a atmosfera je bila genijalna. Čim smo se ohrabrile Dark Angel & Ja smo čak zapjevale. Istina, ona to bolje radi, ali i ja sam totalno uživala skakutajući i cereći se u mikrofon. Otpjevale smo Just like a Pill i You give Love a bad name. Koji mi je vrag bio? Ja na stejđu pred hrpom ljudi, pjevam, a ne znam pjevati. Nije krivo ni bijelo ni žuto, nego samo alkohol. Dečki su rasturali po Blink-u 182, i svaka im čast, dobro im je išlo. Veselo, veselo. Od ovog dana sam velika obožavateljica karaoka.thumbup

Za statistiku:
-količina popijenog alkohola: dosta, ali ne previše (gemišt, pina colada, Stella, blacky)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Karaoke rulz:

You give love a bad name
Shot through the heart and you're to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
You give love a bad name
You give love a bad name
You give love a bad... (name, name, name, name)
Eah you give love a bad name
You give love a bad...


The Rock Show
I fell in love with the girl at the rock show
She said "what?" and I told her that I didn't know
She's so cool, better sneak in through her window
Everything's better when she's around
Can't wait until her parents go out of town
I fell in love with the girl at the rock show


Around the World
know I know for sure
That life is beautiful around the world
I know I know it's you
You say hello and then I say I do

Come back baby
'Cause I'd like to say
I've been around the world
Back from Bombay


Luv ya!

Hmm, da, zabrana kometiranja svim anonimcima, mutavcima, vanzemaljcima!lud Jer dok ja popizdim...


24.01.2007. u 13:56 | K | 2 | P | # | ^

All the Small Things


Naslov posta inspiriran je istoimenom pjesmom koja je na neki način obilježila jučerašnji izlazak.
Večer je kao i obično počela oko 19h u TNT-u, uz staro veselo društvo i Pan. TNT smo napustile sa simpa dečkima i pivom u ruci. U Nautilusu su svirali Pillow Pack i Debeli precjednik, tako da je ispred bila hrpetina razno raznih ljudi. Poznatih i nepoznatih. Baš smo se nagledale komada, kaj ne draga? thumbup
U Kugli smo popile bambus, prolile bambus i skakutale na Blink 182 na praznom podiju. Malo se zekale sa konobarom koji se lažno predstavio i malo me zbunio. Dalje smo produžile do Puba i luđački se trgale na Pink i Shakiru. Bile smo meta svih pogleda. Hmm nadam se da nismo jako očajno izgledale. Obišle smo i Club i Hollywood, ali šteta nisu svirali narodnjaci. Orinoco nije spomena vrijedan. Vratile se pred Kuglu sa određenim ciljem. Popričala na 5 min sa osobom koja me se boji.
Uspostavljen je dogovor.
Samo još čeka na realizaciju. yes
Dupe mi smrznulo sjedeći jedan sat vani, ali nije mi žao. Neke stvari su me razveselile, ali nešto me pomalo i rastužilo. No, otom potom.

Cmoknem sve dobre ljude.cerek

Image Hosted by ImageShack.us


21.01.2007. u 17:10 | K | 2 | P | # | ^

Uspomene


Čitam svoje stare postove. Sjećam se da sam za vrijeme pisanja jednog bila u depresivnom stanju, u kurcu kak bi se reklo. Bila sam ljuta na cijeli svijet. Ali evo, danas nakon 2 mjeseca neke stvari su se promijenile na bolje. Fkt mogu reći da sam zadovoljna, može se vidjeti osmijeh na mom licu. Uspjela sam preboljeti osobu koju sam jednom davno voljela. Napokon mi je impuls uspio doći do moždanih stanica i shvatila sam da ta ljubav nije bila ona prava, riješila sam se tereta. Ta osoba još uvijek postoji, negdje luta, izbrisana je iz mog sjećanja ali mi se uvijek opet i opet javlja. Ne razumijem zašto. On i ona se spuštaju na nisku razinu, ali valjda znaju čemu to rade. Mislite da me možete povrijediti, naljutiti, rasplakati? Ne možete, prerasla sam to! No, dosta o njima, ne želim trošiti riječi.
Toliko je razloga da budem sretna, možda tek koji da budem nesretna. Mislima mi prolazi izreka-život je jedan, mladost je jedna, iskoristi to. Želim se toga držati, nitko me ne može spriječiti od tog nauma.
Jučer sam razgovarala preko moba sa jednim frendom kojeg nisam čula jako dugo, a vidjeli smo se samo u prolazu i u pijanom stanju. prije smo jako puno razgovarali, pričali gluposti i hagali se. No, ta faza nije trajala dugo i osjećam kao da mi je iz sjećanja izbrisano to iskustvo. Slabo pamtim. Ta osoba je jedna od rijetkih koja me mogla oraspoložiti svojim pozivom, kojoj sam mogla puno toga reći. Dobila sam komplimente, a to je uvijek dobro radio. Zato mi je i godilo čuti se s njim. Hi, hi.
Nedavno mi je jedna osoba rekla: volim te. Hmm, ali nije to to. Sumnja se javlja. Istraga još traje.

Pozz i KISS

Image Hosted by ImageShack.us


20.01.2007. u 15:17 | K | 0 | P | # | ^

Raširi ruke


Ojla. Prije par sati sam doputovala iz ZG-a, bilo je baš ugodno i nice. Neko me zamolio da napišem novi post pa evo nešto malo da našvrljam. Neki dan sam razmišljala o tome kako neki ljudi na svojim blogovima vole filozofirati o raznim temama, pišu pjesmice, priče itd. i onda pogledam svoj i šta vidim? Nekakve prazne i nimalo dubokoumne spike. Jučer sam bila tu i tu, jela sam to i to, napila sam se tog i tog. Al kaj da vam kažem meni se sviđa ovakav. Prvenstveno je to tako jer ja ne znam filozofirati, nemam IQ 186, antitalent sam za pisanje pjesmica. Evo jednog pokušaja:

Ugledala te
i odmah poželjela
al nakon prvog poljupca se pokajala
što sam i pomislila

He he, kaj nisam dobra? Novi Goethe. Jbg.eek
Lagano počinju ispiti, trebala bi učiti, a meni se po glavi mota jedino kako ću se zabaviti, kako ću se napiti, kako ću šetati po Zagrebu sa jednom dragom osobom i šta ću jesti. Te četiri stvari trenutno okupiraju moj veliki i mali mozak. Ne znam šta se to događa samnom, valjda netko loše utječe na mene. Jesam li zaljubljena? Nisam. Ali mi je sa jednom osobom u posljednje vrijeme jako lijepo.cerek Sretna sam zbog toga. Ali ne potpuno. Nevezano uz ovu temu, našla sam dušu za kojom sam jako dugo tragala. Hvala Ti!

Image Hosted by ImageShack.us


19.01.2007. u 21:39 | K | 2 | P | # | ^

Movie manija...


Četvrtak, dan za odlazak u kino, tak smo si i mi mislile, ekipica od osmero ljudi uputila se u Cine star! Film je bio totalno romaničancerek, baš mi je tako nešto trebalo, dva sata u ugodnom položaju, uz kokice i colu. Nakon filma uputile smo se do Purgeraja, al kako smo došle tako smo i otišle, bilo PREgužva, i sve je nekak smrdilo na pivuparty Evo nešto malkice o filmu:

'Praznik' je dobar film za odlazak u kino za božićne praznike, kako po tematici, tako i po sadržaju. Radnja je smještena u vrijeme božićnih blagdana, a čitava priča toliko je bajkovita da zaboravite sve muke i strahote stvarnoga svijeta. A to i jeste ponekad funkcija kina, da zaboravite ono što vas tišti, da se opustite na dva sata i iz kina izađete zadovoljni što je nekome ipak dobro i lijepo u životu. Koncipiran po principima klasičnog holivudskog filma, 'Praznik' dobro funkcionira i u suvremenim uvjetima, obzirom da je Nancy Meyers darovita i iskusna redateljica

Dvije žene s istim problemom došle su do jednog rješenja - razmjene domova!

SADRŽAJ: Amerikanka Amanda (Diaz) i Engleskinja Iris (Winslet) žive na različitim krajevima svijeta, nikada se nisu srele, no imaju jedan zajednički problem: obje su prekinule sa svojim dečkima, no nijedna ne želi provesti Božić sama. Pretražujući internet pronađu portal koji nudi mogućnost zamjene vlastitog doma na određeno vrijeme i ta prilika nagle promjene u životu učini im se izuzetno privlačnom. Iris tako odlazi u Los Angeles, a Amanda u London. Pokaže se kako je, barem što se tiče ljubavi, zamjena bila pun pogodak: Iris upoznaje intrigantnog glazbenika Milesa (Jack Black), dok Amandu očara šarmantni Graham (Jude Law)…

Image Hosted by ImageShack.us


12.01.2007. u 21:12 | K | 3 | P | # | ^

Vikend je smisao tjedna


Eh da, obožavam vikende. Vikende provedene vani, u dobrom društvu, uz dobru mjuzu i puno plesa. To mi je jedini način da se ispucam, sve što se preko tjedna nakupi u meni, da napokon izađe na slobodu i otiđe daleko. U petak smo nas pet ženskica proslavile V. rođendan, prvo smo cugale u Starsu, dalje nastavile u Pubu, cure su bile totalno otkačene, raspoložene za ples, bile smo dancing queens.nut U Pubu se malo pospominjala sa jednim Likom. Kasnije smo otišle malo do Kugle. Baš sam bila u elementu taj dan. Jako, jako dobar izlazak. Do pet ujutro se smrzavala na stepenicama. Subotnji izlazak je započeo u TNT-u, uz pivu i metal zvukove, dobra ekipa bila, a netko se nije dao izvući iz tog birca. Nastavile smo u Nautilusu gdje je bio neki techno party iliti koji k. već, uglavnom borring mjuza, ali zato dobro društvo s kojim sam popila dvije pive. Odšetala u Kuglu, tamo visjela malo sa Natom malo sa Mrvicom. Jedina kvaka subote je što se nismo uspjele nagovoriti na ples, a plesni podij nas je tako željno iščekivao. Next time. thumbup

Za statistiku:
-količina popijenog alkohola: mnogo, mnogo piva
-posljedice ovog vikenda: upala grla, šmrcanje, povišena tjelesna temperatura

Image Hosted by ImageShack.us

Preporučujem: Overflow-Doraa (STISNI ME, STISNI ME, STISNI ME)
Dark Angel hvala na riječima pjesme. Misliš unparijed.zujo

Doraa
Another dreadful day with no place to hide
No perfect way to start this fight
With a broken heart and a broken mind
I wonder around the town tonight
And it is all the same like many years before
Like times when I was at her door
And it is crushing me like a running freight train
That all I’ve learned was done in vain

Dora

And she is right out there and she is watching me
Showing just those things that I have to see
She never wonders how she never wonders way
But she knows all about me
And ‘though I know that now and ‘though I know her game
‘Though I see through her and I see she’s lame
I take all of the fault and I take all the blame
Cause I’m nothing but insane

Dora

Stisni me



10.01.2007. u 16:16 | K | 3 | P | # | ^

Život u crticama


-višestruka žrtva prevara
-neprilagođena
-emotivna
-inteligencije na granici prosjeka
-latentna alkoholičarka
-egoista
-povučena
-homofob
-puna sebe i loših šala
-psihički i fizički zdrava
-povremeno asocijalna
-izražena želja za odrastanjem
-bez radnih navika
-voli knjige, šetnje i samoću
-ponekad dosadna
-rasplesana
-smanjen seksualni nagon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


03.01.2007. u 19:20 | K | 3 | P | # | ^

Nova novcata


Fotkice sa Dočeka (na njima su Sanja, Jurica, Janko, Zoran, Magični jezik & Ja):

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ah da HAPPY NEW YEAR!party
Doček 2007. godine protekao je hmm, da protekao je brzinom munje, da mogu vratit vrijeme na 31.12. u 22.00h nekome ne bi dala da pije votku i jegermajster.
Bed kombinacija.
Zagrijavanje je počelo oko pola osam u TNT-u sa starom, već dobro poznatom ekipom, uz zvukove metal glazbe koja mi para bubnjiće. Al izdržljiva sam ja žena. thumbupOko pola 10 krenule smo u Kuglu na nešto glamurozniji doček, i tamo Jurici („svi su se vozili“) radile društvo, hostesirale i badava cugale. Jele, jele i jele, fina papica bila. Upoznale novu ekipu, stvarno fora dečki, malo plesale, eh i onda incident, magični jezik se pojavio, sve ostalo je povijest i nije za javnost. Slala sam sms čestitke, nadam se da su svi dobili koji su trebali. Nekima neću više moći pogledati u oči (gluposti sam pisala).
Upoznala mnogo ljudi, ali pamćenje njihovih imena ne služi me baš naj. Ugodno druženje je završilo u „plavom podrumu“ uz dvije litre vode. Oko osam došla doma, a u 9h neki lik mutavim pozivom mi pokvario raspoloženje.namcor Spavala 10 sati.

Za statistiku:
-količina popijenog alkohola-4 čaše šampanjca,1.5 pan,4 tonik votk,3 dalmatino votke,1 tekila
-količina zbarenih komada-nula
-pjesma koja je obilježila Doček-Kurcem u čelo

Želim ti sve najbolje
Sviđaju mi se ove igrice to inače ne radim
Lijepe riječi i privlačne poljupce
Volim bol
Mala je granica između boli i užitka
Volim još čudnih stvari
Ne grizem jedino možda ako mi kažeš

SVE NAJ ŽELIM: party girl Ivani, Šestakovoj, Irinki, Horvatovoj, Peri, Crnom anđelu i Sebi-puno sexa, ljubavi, plesa i dobre zabave, uspjeha u svakom pogledu, sebi uz sve to želim i Mrvicu i malo Reggea. Mrvice, eh Mrvice!

Eh, još nešto važno moram reći, u subotu sam jednog forumaša upoznala u Kugli, čovjek me nanjušio i prepoznao, veoma, veoma drag dečko, volim to što mi se upucava. :) onak diskretno...

Pozz i Kiss!cerek


01.01.2007. u 22:01 | K | 6 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



A ovo sam vam ja:


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Antonela
Datum rođenja:22.01.1987
Lokacija:KC-ZG
Zanimanje:studentica
e-mail:sjajna-zvjezdica@net.hr
ICQ:406-053-506

Antonela-ime puno nemirnog duha, latentnog straha koji se najviše javlja kroz emocije, strah od odbačenosti, odnosno samoće, unosi krutost i nepovjerenje u emotivne odnose. Snažna vjera i upornost mogu prevladati takve zablude. Poslovni odnosi odišu tolerancijom i objektivnim u vlastite mogućnosti. Sklonost sportu i dobro fizičko zdravlje donosi puno zadovoljstva. U financijama iznimno su potrebni oprez, racionalnost i štedljivost.

Free Site Counter
Free Site Counter

users online

Blogovi i Sajtovi koje čitam


->Dark Angel-Sanja
->Ivanka
->Frances Cobain
->grafiti umjetnik
->kvartovski dečki u akciji
->usamljena
->BUBi-jev blog
->Radma
->MY space



->Kset
->dredli
->o radnoj terapiji
->Day and night life of Koprivnica
->Koprivnički studenti u Zagrebu
->jedno zabavno mjesto,Praćka
->pirsajte se
->lyrics



Fuck now, Suffer later


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-------------------------


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Treblebass

kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka
bolje ćemo znati
ništa nije teško

naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure
nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
jer ništa nije važno

raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage
nek se cijedi znoj
nek koža pukne mi
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i naša lica još su uvijek lijepa...

raširi ruke,ruke su ti snažne...

udahni zrak
koji dolazi
sve je gotovo
i mi smo spašeni

i naša lica još su lijepa

-----------------------------

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Nadahnuće

Nemir i histerija
noći preduge, dani sneni
često nisam bio svjestan ja
sreće koju donjela si meni.

Vrijeme me promjenilo i
malo toga sada me veseli
sve ono što se desilo
nije bilo namjerno
uvijek sam te volio
oprostit ćeš mi to.

Znaš li,da si moje nadahnuće samo ti,
znaš li,
sve je svemir od kad sreli smo se mi.

neka,vrag ih odnio,
pusti neka svatko misli svoje,
kad dobro znamo ti i ja,
da smo najbolji u dvoje.
Uvijek si me shvatila
i kad nisi trebala,uvijek sam te volio,
oprostit ćeš mi to.

znaš li,da si moje nadahnuće samo ti,
znaš li,sve se je svemir od kad sreli smo se mi.

Sve ono što se desilo,
nije bilo namjerno,
znam,oprostit ćeš mi to.

-----------------------------

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Silbermond - Das Beste

Ich habe einen Schatz gefunden,
und er trägt deinen Namen,
so wunderschön und wertvoll
und mit keinem Geld der Welt zu bezahlen.

Du schläfst neben mir ein,
ich könnt dich die ganze Nacht betrachten,
sehen wie du schläfst, hören wie du atmest,
bis wir am Morgen erwachen.

Hast es wieder mal geschafft,
mir den Atem zu rauben,
wenn du neben mir liegst dann kann ich es kaum glauben,
das jemand wie ich,sowas Schönes wie dich,verdient hat.
Du bist das Beste was mir je passiert ist,
es tut so gut wie du mich liebst,
vergess den Rest der Welt,
wenn du bei mir bist.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,
es tut so gut wie du mich liebst,
ich sag's dir viel zu selten,
Alle es ist schön, dass es dich gibt.

Dein Lachen macht süchtig,
fast so als wär es nicht von dieser Erde,
Das auch wenn deine Nähe Gift wär,
ich würd bei dir sein solange bis ich sterbe.

Dein Verlassen würde Welten zerstörn',
doch daran will ich nicht denken,
viel zu schön ist es mit dir,
wenn wir uns gegenseitig Liebe schenken.

Betank' mich mit Kraft,
nimm mir Zweifel von den Augen,
ich würd sie dir alle glauben,
doch ein Zweifel bleibt,das ich jemanden wie dich verdient hab.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,
es tut so gut wie du mich liebst,
vergess den Rest der Welt,
wenn du bei mir bist.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,
es tut so gut wie du mich liebst,
ich sag's dir viel zu selten,
Alle es ist schön ,dass es dich gibt.

Wenn sich mein Leben überschlägt,
bist du die Ruhe und die Zuflucht,
weil alles, was du mir gibtst,
Das einfach so unendlich gut tut.

Wenn ich rastlos bin,
bist du die Reise ohne Ende,
deshalb leg ich meine kleine,große Welt,
in deine schützenden Hände.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,
es tut so gut wie du mich liebst,
vergess den Rest der Welt,
wenn du bei mir bist.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,
es tut so gut wie du mich liebst,
ich sag's dir viel zu selten,
es ist schön, dass es dich gibt.


->rado bih vam prevela ovu pjesmu ali bi onda izgubila svu čar, predobra je, baš sam ju maloprije čula i par suza mi se skotrljalo niz lice
-----------------------------

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-----------------------------

Prekrasna!


Djevojke su poput jabuka na stablima.
Najbolje se nalaze na vrhu stabla.
Ljudi ne žele doći do najboljih, jer se boje da će pasti i ozlijediti se.
Umjesto toga, uzimaju trule jabuke koje su pale na zemlju, i koje, iako nisu tako dobre, do njih lakše dođu.

Zato jabuke koje se nalaze na vrhu stabla, misle da s njima
nešto nije u redu, dok su zapravo one veličanstvene. Jednostavno moraju biti strpljive i čekati da pravi čovjek dođe, onaj koji je tako hrabar da se popne do vrha stabla zbog njih. Ne smijemo pasti da nas dohvate, tko nas treba i voli napravit će SVE da dođe do nas. Žena je izasla iz rebra muškarca, a ne iz nogu da bude gažena, niti iz glave da bude nadmoćna. Nego sa boka da bude jednaka, ispod ruke da bude zaštićena, i blizu srca da bude voljena.

"Zemlja ima glazbe za one koje slušaju"
William Shakespeare

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-----------------------------

14 dana tijekom života prosječan čovjek provede u ljubljenju. Malo je to...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-----------------------------

Kap po kap

Jednom kad sretnes me, to necu biti ja
vec samo uspomene, mrve sjecanja
samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja.
I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.
-Jednom kad dani ovi
fino posive, ne zovi mene ti
i ne trazi me, hladno srce
meni dala si, hladno srce, ostani
I s kim sada si, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.
-I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.

-----------------------------


lyrics - runaway train



lyrics - boulevard of broke ...



lyrics - all the small thing


-----------------------------

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
moja razuzdana zvjerkanut

Pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Pratim te

-----------------------------

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I wish I was a punkrocker

Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In 77 and 69 revolution was in the air
I was born too late and to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn’t know everything

When popstars still remained a myth
And ignorance could still be bliss
And when God Saved the Queen she turned a whiter shade of pale
When my mom and dad were in their teens
and anarchy was still a dream
and the only way to stay in touch was a letter in the mail

When record shops were on top
and vinyl was all that they stocked
and the super info highway was still drifting out in space
kids were wearing hand me downs,
and playing games meant kick arounds
and footballers still had long hair and dirt across their face

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

-----------------------------

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Soundtrack za život

Oko mene i u meni je
U očima ljudi koje poznajem
U fliperu lica i ulica
Glasovi, tonovi rasuti

Otkada jesam, otkad postojim
Tražim tu pjesmu da mi bude štit
I prave riječi da mi budu mačeta
Kojom ću sjeći sve što mi smeta

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Pravi ritam za disanje
Pravi ritam za hodanje
I kad ga jednom uhvatim
Obećajem da odlazim

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

-----------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

Ne volim te

Ustao sam ujutro s glavom nateklom
I zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu otkinuo zastor i glavom puk'o u radijator

Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad' si se probudila i poslala me k vragu
Al' sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo

Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo

Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakoga dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška na nogama

Što se smiješ k'o hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit' što vreće od tampona bacaš stalno s balkona
Samo jedno ipak ne razumijem

NIJE MI JASNO ŠTO NE ZATVARAŠ ZUBNU PASTU!?

-----------------------------

Durch die Nacht

Kann mich wieder nicht ablenken
Alles dreht sich nur um dich
Ich liege hier und zähl die Tage
Wie viele noch komm ich weiß es nicht
Was hast du mit mir gemacht
Warum tust du mir das an
Was soll ich noch ändern
Ich komm nur wieder bei dir an

Ich will weg von hier
Doch es scheint egal wohin ich lauf
Das mit dir hört nich auf
Sag mir wann hört das auf

Und ich kämpf mich durch die Nacht
Hab keine Ahnung was du mit mir machst
Ich krieg dich nicht aus meinem Kopf
Und dabei will ich doch

Und ich kämpf mich durch die Nacht
Bin unter Tränen wieder aufgewacht
Ich krieg dich nich aus meinem Kopf
Und dabei muss ich doch

Alle meine Wünsche
Habe ich an dir verbraucht
Ich kann es selbst nich glauben
Denn nur ich hol mich da raus
Es fällt mir schwer es zu kapiern
Doch irgendwie wird es schon gehn
Alles würde sich verändern
Wenn ich dich nich mehr wiedersehn

Ich will weg von hier
Doch ich weiß egal wohin ich lauf
Das mit dir hört nich auf
Sag mir wann hört das auf

Und ich kämpf mich durch die Nacht
Hab keine Ahnung was du mit mir machst
Ich krieg dich nich aus meinem Kopf
Und dabei will ich doch

Und ich kämpf mich durch die Nacht
Bin unter Tränen wieder aufgewacht
Ich krieg dich nich aus meinem Kopf
Und dabei muss ich doch

-------------------------

The River


As I walk through the valley
of the shadow of LA
The footsteps that were next to me
have gone their separate ways
I've seen enough now
to know that beautiful things
don't always stay that way
I've done enough now
to know this beautiful place
isn't everything they say

I heard that evil comes disguised
Like a city of angels
I'm walking towards the light

Baptized in the river
I've seen a vision of my life
And I wanna be delivered
In the city was a sinner
I've done a lot of things wrong
But I swear I'm a believer
Like the prodigal son
I was out on my own
Now I'm trying to find my way back home
Baptized in the river
I'm delivered
I'm delivered

You're from a small town
you're gonna grow up fast
underneath these lights
Down in Hollywood on the boulevard
the dead come back to life
To the praying Mother
The worried Father

Let your children go
If they come back they'll come home stronger
and if they don't you'll know

They sing that evil comes disguised
Like a city of angels
I'm walking towards the light

Baptized in the river
I've seen a vision of my life
And I wanna be delivered
In the city was a sinner
I've done a lot of things wrong
But I swear I'm a believer
Like the prodigal son
I was out on my own
Now I'm trying to find my way back home
Baptized in the river
I'm delivered
I'm delivered

Baptized in the river (on my own)
Baptized in the river (on my own)
I wanna be delivered
(on my own)
(on my own)
Baptized in the river (on my own)
I wanna be delivered
Baptized in the river (on my own)
I wanna be delivered
Baptized in the river (on my own)
I wanna be delivered

I confess I'm a sinner
I've seen a vision of my life
And I wanna be delivered

-------------------------

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-------------------------

Better Than Me


I think you can do much better than me
After all the lies that I made you believe
Guilt kicks in and I start to see
The edge of the bed
Where your nightgown used to be
I told myself I won't miss you
But I remembered,
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me

While lookin' through your old box of notes
I found those pictures I took
That you were looking for
If there's one memory I don't want to lose
That time at the mall
You and me in the dressing room
I told myself I won't miss you
But I remembered,
What it feels like beside you

I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me

The bed I'm lyin' in is getting colder
Wish I never would've said it's over
And I can't pretend... I won't think about you
when I'm older
Cause we never really had our closure
This can't be the end
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me
(And I think you should know this)
(You deserve much better than me)

-------------------------

fOtOsešnwink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-------------------------

design by Spuky