četvrtak, 30.04.2009.

Samo opušteno i pozitiva :)

Alles gut :)
Baš je sve super. Uživanje na maksimalnom nivou, uopće ne dopuštam lošim i crnim mislima da dođu do mene. ^^
Pozitiva je stvarno najbolja stvar. Nije mi nikada bilo jasno zašto se ljudi samo fokusiraju na negativno. Stalno se čuje ne želim bit sam, ne želim bolest, ne želim bit siromašan. E sada moja teorija je da ta neka viša svjest čuje samo sam, sam, sam, bolest, bolest, bolest, siromašan, siromašan, siromašan... Zašto se ne bi orijentirali na pozitivno. :)
Recimo želim se zaljubiti, želim bit zdrav, želim voljeti. I na taj način se ponašat prema ljudima, maknut sivi oblak iznad glave i loše misli iz glave :)
Ne košta ništa a djeluje i uživajte u svakom trenutku maksimalno i u onom lošem, pobjedite sve loše i samo pozitiva :)

- 21:35 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

<< Arhiva >>