petak, 23.05.2008.

* I wonder if it even makes a difference ;

ponekad velika doza uzbuđenja izaziva nelagodu.
onu tupu, glupu nelagodu.
onu od koje se komešaš svaki put kad zakoračiš u kuću i pogledaš ispod vrata.

ponekad i lijep dar, lijepa riječ, lijepa gesta, iskrena želja gube svaki sjaj zbog onog tupog osjećaja ..

nikada nisam mutnih misli.
pa čak i kad se događaju nepredvidive i pomalo zastrašujuće stvari, točno znam što mi je činiti.
znam da se sve u životu može mijenjati u svoju korist.

to je barem lako.
moć samovolje.
i to kakva moć.

sa mnom je teško igrati.
jedan krivi korak i .. paf , !

u mojoj glavi nema mjesta ljudima koji su neodlučni. ili nedosljedni.
iz jednostavnog razloga što sam ja odlučna osoba sa jasnim stavovima.

ne očaravaju me stvari koje „vise u zraku“, stvari koje nisu konkretne, osobe koje ne pokazuju hrabrost, ili osobe koje se previše uzbuđuju nečime što nemaju.

a nisam ni od onih koje se kao obični pas tragač daju navoditi na neki trag, ili koje maštaju o filmskim scenama.

i još nešto.
ne volim stvari kojima se ne nazire kraj. one ostavljaju dojam neodgovornosti.
a neodgovornost ne podnosim.

- 14:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.