|
|
|
|
Dok seronje iz T-mobile i VIP-a još uvijek pokušavaju privući naivne korisnike idiotskim, snobovskim i kurčepušačkim reklamama kojima po sranju nema premca (jesu li oni ikada vidjeli duhovitu i smislenu reklamu ili znaju li oni kako izgleda moderna hrvatska tvrtka i znaju li koliki je udio ćevapa u njoj?), Tele 2 je izabrao daleko efikasniji način reklame: sprdnju na račun konkurencije. Tko god da radi promidžbu dvaju mobilnih operatera, a vjerojatno rade idioti koji nas smatraju debilima i koji misle da je moderna hrvatska tvrtka nalik onima Donalda Trumpa, napokon je zagrizao u govno. Bez obzira što se po netu odavna širi ukusna zajebancija pogotovo na račun T-mobilea, tek je Tele 2 uspio javno proljevom preliti reklamne «uspješnice» govnara. Iako su tu sprdnju mogli izvesti i na daleko komičniji način, što bi autor ovih redaka s guštom i veseljem i napravio, ono što se prikazuje na televiziji i što se sluša na radiju dovoljno je da ostavi željeni trag na budućim korisnicima. Ako nije, onda smo mi stvarno debili koji ne zaslužuju bolje no da pušimo japijevske reklame s uštogljenim pušačima malih kuraca. |
|
Dnevnik.hr
Opis bloga
ČASOPIS TARZAN glavni i odgovorni urednik: Sisajed izdavač:www.blog.hr novinski majl: objes(e)ne@sise.hr |