Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sisa

Marketing

mobilne reklame s okusom dreka



Dok seronje iz T-mobile i VIP-a još uvijek pokušavaju privući naivne korisnike idiotskim, snobovskim i kurčepušačkim reklamama kojima po sranju nema premca (jesu li oni ikada vidjeli duhovitu i smislenu reklamu ili znaju li oni kako izgleda moderna hrvatska tvrtka i znaju li koliki je udio ćevapa u njoj?), Tele 2 je izabrao daleko efikasniji način reklame: sprdnju na račun konkurencije.
Tko god da radi promidžbu dvaju mobilnih operatera, a vjerojatno rade idioti koji nas smatraju debilima i koji misle da je moderna hrvatska tvrtka nalik onima Donalda Trumpa, napokon je zagrizao u govno.
Bez obzira što se po netu odavna širi ukusna zajebancija pogotovo na račun T-mobilea, tek je Tele 2 uspio javno proljevom preliti reklamne «uspješnice» govnara.
Iako su tu sprdnju mogli izvesti i na daleko komičniji način, što bi autor ovih redaka s guštom i veseljem i napravio, ono što se prikazuje na televiziji i što se sluša na radiju dovoljno je da ostavi željeni trag na budućim korisnicima.
Ako nije, onda smo mi stvarno debili koji ne zaslužuju bolje no da pušimo japijevske reklame s uštogljenim pušačima malih kuraca.




Post je objavljen 21.09.2006. u 20:21 sati.