< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da or Ne

Dizajn : The Trooper

Opis bloga

Ja,i SCEnE still moga života u svijetu ljubičastih idiota...-i loše rime poput ove


...this is me...

O MENI

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Funny Picture Comments & Graphics
finoJa sam mala bočica otrova,izvana sjajna i ulaštena,a iznutra...pa tko je probao(pokoj mu u duši) zna!Zovem se Sweet Marilyn, pridjev Sweet dolazi od naziva pjesme moje omiljene grupe Guns n Roses
Pravo ime:IMAM
Pravo prezime: IMAM I TO
Godine:Premlada da bih umrla,prestara da bih još živjela
Grad:imam ja i srama....
slušam istari rock, punk,poetic,metal,alternative rock....Ono što slušam:Deep Purple,Simple Plan,Maron 5,My Chemical Romance,R.Stonese,Sum41,Linkin Park,HIM,Drowning pool,Plain white Ts,Poets of the fall,Puddle of Mud,RHCP,Bullet 4 my Valentine,The Clash,Skunk Anansie,Nirvanu,Pearl Jam,Pink Floyd,Led Zeppelin,Guns N ROSES ...
NAJ BENDovi NA SVIJETu:brEAKING BENJAMIN & Flogging Molly & Dropkick Murphys
podvučeno je za one koji ne znaju vrsta irskog punka
I da znam da mi je izbor glazbe čudan ali cjenim i prepoznajem kvalitetan zvuk ali mi je uz to i važna poruka i riječi pjesama...Jazz slušam zato što je to neprocjenjiv zvuk,a i vuče me iz beda i uživam u notama saksofona i dobrog ritma...Obožavam poeziju,naj pisac svih vremena mi je William Shakespire......Bavim se slikanjem,pisanjem i čitanjem poezije,plesom,taekwondoeom,crtanjem stripova,izradom animiranih filmova,između ostaloga pomalo i free runom.....
Slušam samo gore navedene skupine,od ostalog me bole uši...Sve gore navedeno OBOŽAVAM i nemogu zamisliti život bez My Chemichal Romancea , Gunsa i sum41-a


LINKichi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Patricija-cura s kojom sam djelila prva 4 razreda Oš Banije
AGRAMER-lud lik kojem iz nekog neobnješnjivog razloga smetam
ĐURO-zakon likich iz Novaka
TINACHA-fooooora likinja
UniQue SouL-jedinstvena i fora duša
Emo Cura-interesantna osoba,uvijek nađem vremena da pročitam postove

<

PjesMe i LyrIkSichi!!!!!!!!!!


breaking benjamin
BREAKING BENJAMIN 4EVER!!!


If I had to
I would put myself right beside you
So let me ask
Would you like that?
Would you like that?

And I don't mind
If you say this love is the last time
So now I'll ask
Do you like that?
Do you like that?

No

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
So tell me how it should be

Try to find out what makes you tick
As I lie down
Sore and sick
Do you like that?
Do you like that?


There's a fine line between love and hate
And I don't mind
Just let me say that I like that
I like that

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
As I burn another page
As I look the other way
I still try to find my place in the diary of Jane
So tell me how it should be

Desperate, I will crawl
Waiting for so long
No love, there is no love
Die for anyone
What have I become

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
As I burn another page
As I look the other way
I still try to find my place
In the diary of Jane

subota, 02.08.2008.

eSpANia fiesta

Los TuRiStAs

Još jedan dan u primorju ove divne europske države....Jučer navečer otkrila sam čari PRAVOG Jegermeister party-a sa jumbo party truckom,fejmus dj-evima,i hektolitrima jegermeistera....epruvetice na sve strane(kaj ćeš?!)...kada se vratim doma stavim vam slike,da vidite da ima i boljih party-a nego u riveru,pogotovo na Zrču...Osim toga podsjetila sam se zašto volim biti ovdije,dakle jučer sam imala čast upoznati 3 vrlo simplastična mlada španjolca(njih je zadivilo moje znanje stranih jezika=D)...Ignacio(Nacho),Pablo i Daniell sa još 6 prijatelja istražuju hrvatsku obalu i zadivljeni "ljepotama" naše krasne zemlje posjećuju sva veća turisička odredišta-meni su dečki totalno simpatični,komunikativni i čisto onak FORA...
Jučer me neki talijani na rivi pitaju gdije je TRUCk jeger party,a ne vide iza sebe Monster Truck sa 6-metarskom bocom jegermeistera(pa djecoooooo)....e takve baš i nevolim...

SMS-ovi

Danas u točno 4 sata i 13 minuta ujutro dobila sam poruku:"E ocemo se vidjet u ned. u 9 pod mostom,moramo nes vazno pricat?"
Poruka je od dečka u kojeg sam bila zaljubljena 2,5 godine....a s kojim sam si ostala donekle dobra frendica...Ja i on smo se već prije trebali nać no tog je dana planove sj. kiša i loše vrijeme...tako da je sve bilo otkazano...
I sada na toj poruci razbijam glavu i trgam živce iz korijena...
Jer kao prvo-mene u nedjelju još nema doma,dolazim tek u utorak
kao drugo-pojma nemam što je tak važno
kao treće-možda sam učinila nešto loše a da ni sama neznam za to!!!
kao četvrto-kad ćemo se onda naći ak ne u nedjelju!!!!????
Blago rečeno boli me glava i užasno sam ŽIVČANA (dere me apstinencija od svege)
Ufff a on ne odgovara na poruke ,citirat cu splify-GRRRRRRRR


NOSTALGIJA

E pa....poslala sam sveukupno 8 razglednica(s tim da će se neki raspiiiii_____ zato kaj sam ih "zaboravila"),14 mailova,i nebrojeno mnogo mms-ova...Svi mi jakoooo fale i jeeeeva čekam da dođem tamo i da se opet ludo zabavljamo....Andrea je prva osoba koje se sjetim kad si peglam šiške(ona me oduvijek zvala EMO KID),Ines se sjetim svaki put kada netko izvali neku foru ili spomene Blacky,Tinne se sjetim uvijek kada pogledam u prozor jer pomislim da će svakog trena provalit i odvuć me van u neku zabit...Svi mi tako fale,fali mi remi,i kupalište i most,i veslački treninzi,sve gluposti koje radimo...
Ah...NOSTALGIJA


Za kraj....

Po 48 put:
Ne bojite se uživjeti,život je zato!!!!








- 14:36 - Komentiraj (1) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.