siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da or Ne

Dizajn : The Trooper

Opis bloga

Ja,i SCEnE still moga života u svijetu ljubičastih idiota...-i loše rime poput ove


...this is me...

O MENI

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Funny Picture Comments & Graphics
finoJa sam mala bočica otrova,izvana sjajna i ulaštena,a iznutra...pa tko je probao(pokoj mu u duši) zna!Zovem se Sweet Marilyn, pridjev Sweet dolazi od naziva pjesme moje omiljene grupe Guns n Roses
Pravo ime:IMAM
Pravo prezime: IMAM I TO
Godine:Premlada da bih umrla,prestara da bih još živjela
Grad:imam ja i srama....
slušam istari rock, punk,poetic,metal,alternative rock....Ono što slušam:Deep Purple,Simple Plan,Maron 5,My Chemical Romance,R.Stonese,Sum41,Linkin Park,HIM,Drowning pool,Plain white Ts,Poets of the fall,Puddle of Mud,RHCP,Bullet 4 my Valentine,The Clash,Skunk Anansie,Nirvanu,Pearl Jam,Pink Floyd,Led Zeppelin,Guns N ROSES ...
NAJ BENDovi NA SVIJETu:brEAKING BENJAMIN & Flogging Molly & Dropkick Murphys
podvučeno je za one koji ne znaju vrsta irskog punka
I da znam da mi je izbor glazbe čudan ali cjenim i prepoznajem kvalitetan zvuk ali mi je uz to i važna poruka i riječi pjesama...Jazz slušam zato što je to neprocjenjiv zvuk,a i vuče me iz beda i uživam u notama saksofona i dobrog ritma...Obožavam poeziju,naj pisac svih vremena mi je William Shakespire......Bavim se slikanjem,pisanjem i čitanjem poezije,plesom,taekwondoeom,crtanjem stripova,izradom animiranih filmova,između ostaloga pomalo i free runom.....
Slušam samo gore navedene skupine,od ostalog me bole uši...Sve gore navedeno OBOŽAVAM i nemogu zamisliti život bez My Chemichal Romancea , Gunsa i sum41-a


LINKichi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Patricija-cura s kojom sam djelila prva 4 razreda Oš Banije
AGRAMER-lud lik kojem iz nekog neobnješnjivog razloga smetam
ĐURO-zakon likich iz Novaka
TINACHA-fooooora likinja
UniQue SouL-jedinstvena i fora duša
Emo Cura-interesantna osoba,uvijek nađem vremena da pročitam postove

<

PjesMe i LyrIkSichi!!!!!!!!!!


breaking benjamin
BREAKING BENJAMIN 4EVER!!!


If I had to
I would put myself right beside you
So let me ask
Would you like that?
Would you like that?

And I don't mind
If you say this love is the last time
So now I'll ask
Do you like that?
Do you like that?

No

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
So tell me how it should be

Try to find out what makes you tick
As I lie down
Sore and sick
Do you like that?
Do you like that?


There's a fine line between love and hate
And I don't mind
Just let me say that I like that
I like that

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
As I burn another page
As I look the other way
I still try to find my place in the diary of Jane
So tell me how it should be

Desperate, I will crawl
Waiting for so long
No love, there is no love
Die for anyone
What have I become

Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place in the diary of Jane
As I burn another page
As I look the other way
I still try to find my place
In the diary of Jane

ponedjeljak, 21.01.2008.

Bazen za utapanje

Uz zvuke drowning poola pišem noooovi post.....
Evo gotovo je...sva patnja i sve muke prekinute su...Zauvjek nestale u mojoj anarhiji....Da sjetila sam se što me to cijelo vrijeme nekako spriječavalo u svemu...Taj dio moga života koji jednostavno nije meni sličan,sklon pravilima i nekako vezan....U strahu od samoga života....Presjakla sam to uže što nas je vezalo....tako da se ne osjećam niti krivom ni dužnom!!!!!!Sada sam ja opet ja!!!Ona koja sam uvijek i bila...osoba koju sam i voljela...Anarhistica i jednostavno spontana i bez pravila koja bi me ičime vezala i ičime skratila moja slobodna krila nad izvorom svega što izalazi iz svijeta!!!!!!!!!!!!!!!!Im HERE!!!Tu sam!!! Živa!!!Im alive!!!
I super se osjećam....I johnny je super,ovo mu je drugi dan kod mene,igra se i skakuće ko zeko na feromonima...a ja sam ko....ko na prevelikoj dozici kofeina...Sutra imam natjecanje iz engleskog....super se osjećam...Sjetila sam se koliko volim svijet...Ovako gadan i grozan sa dobrim i lošim stranama...iz dana u dan živim život koji mi je poklonjen...okrutan je to dar...Vrijedi svake muke...8b volim vas....Tihana ti si prekrasna osoba.
Anamarija ti si najpametnija cura koju znam!Iva ti super plešeš!Toma ti si super frend!Siniša ti izvrsno znaš engleski.Ana ti si doista divna osoba.Angela ti si super zabavna i iskrena!Matija ti si stvarno zabavna osoba...Viktor tebe ću zauvijek pamtiti...Stjepan ti si pravi parijatelj...Brico ti si mi najbolji prijatelj.Cufa ti si nam svima zaštitnik...Inoslav nikada neću zaboraviti što je bilo...Nikolina ti si prava iskrena prijateljica...Sara ti si moja umjetnička duša...Roberto ti si jedinstven...Mario ti si suuuuuuper frend...Luka ti definitivno najbolje igraš igrice...Josip ti si najmirniji dečko i super frend...Lana ti si super cura,iskrena,odana i pametna...Ksenija,mjenjaš se ko prognoza...Svi vi ste veeeeliki dio mene...Postoji negdije mjesto gdije možemo pobjeći od stvarnosti,gdije ljudi neće znati tko smo...Postoji mjesto gdije možemo raditi što želimo,nitko neće znati tko smo,LET ME TAKE YOU THERE
by Plain white Ts....Let Me Take You There Lyrics
Artist(Band):Plain White T's Review The Song (49) Print the Lyrics

I know a place that we can go to
A place where no one knows you
They won't know who we are
I know a place that we can run to
And do those things we want to
They won't know who we are

Let me take you there
I wanna take you there

I know a place that we've forgotten
A place we won't get caught in
They won't know who we are (they won't know, won't know)
I know a place where we can hide out
And turn our hearts inside out
They won't know who we are

Let me take you there
I wanna take you there
Let me take you there
Take you there
Take you there
Ooohhh
Ooohhh
Ooohhh
Ooohhh

I know a place we'll be together
And stay this young forever
They won't know who we are

Let me take you there
I wanna take you there
Let me take you there
Take you there
Take you there
Ooohhh

We can get away to a better place if you let me take you there
We can go there now cause every second counts
Girl just let me take you there
Take you there

- 14:03 - Komentiraj (10) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.