nedjelja, 22.10.2006.

nervoza



i tako je došao dan premijere..s tim danom su također došli problemi karakteristični za moju obitelj.
jedine dvije karte koje sam dobila su bila namijenjene mami i tati,i ja sam te karte držale na jednoj polici na svom stolu i niko ih nije dira.ali ana se jutros probudila i sinjala da nema karata.a jučer je ona ( moja mama) čistila sobu..hm...da mi je znat ko ih je bacia?? ali u redu,nema veze,ne ću se živcirat,ipak je to klasična priča kod nas doma,ništa ne ide glatko. e da,moram naglasit da sam ja kriva za to,jer mislin stvarno, ko drugi može bit kriv???
oni koji me poznaju ,znaju da me zbog nervoze muče još svakakve probavne smetnje,ali ne ću sad o tome..uglavnom,bojin se da ću nešto zasrat,ne ću se zamrznit kad triba ni ništa,ma bit će ajmeeee..bar mi se sviđa roba koju ću posli na domjenak nosit..uzela san prefancy čizme pa me to tješi..ajme bože pomozi!! nadan se da će bit dobro!! nemoj da nešto zeznen!!
u utorak ćemo imat ka party ,oproštaj od engleza i to sve..nadan se da će bit u skladu s mojim očekivanjima..upućeni znaju na šta mislin..
eto ljudi,javim vam sutra kako je to sve prošlo..byeeeeeeeee

- 15:14 - Spread your wings ( ukupno: 12) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.