petak, 13.10.2006.

guslač i krov..


Image Hosted by ImageShack.us


Pa moram priznat da su mi zadnja dva dana bila prilično zanimljiva..prvo; nisan bila u školi,šta je samo po sebi dovoljno...drugo; na probama je zasad super ,ekipa je skroz pristojna!! došli su nam Englezi,niko mi nema zanimljiv..pare mi se svi ok,ali nemam nikakvu potrebu s njima pričat. zanimljviji su meni moji Hrvati!! hehe !! a ne stvarno,tek san sad nakon toliko dugo vrimena s nekima ozbiljnije popričala i skužila da su odlični. npr . jedan lik mi je bia od početka prezanimljiv i tek san sinoć sa njin popričala kako triba i skužila da me instinkt nije prevaria. baš smo sinoć svi skupa s mjuzikla izašli vani,stvarno nas je bilo masu..išli smo bezveze do gusara,sidili i pili..jadni Englezi se skockali,mislili ko zna di će ić..kad ono završili na stinama uz more..zezali smo se cilu večer..ovi naši metalci su opalili po gangama i cajkama..kidali smo se..ovi jedan je već svog Engleza naučia šta je turbo folk, posli svake pisme bi mu reka -that's turbo folk!!ja san veliku većinu večeri bila zadubljena u taj jedan razgovor,tako da ni ne znan sve detalje,ali znan da su neki uletili u more!! angie...angie...a neki su se naroljali samo tako..ljubili i grlili sve oko sebe..
uglavnom ,nadam se da ću s nekim ljudima i posli ostat super,da se nećemo razić ko da nikad ništa nije bilo...malo san sređivala blog,ma ne sviđa mi se nikako,još nisan našla niti jedan dizajn koji mi paše.. večeras mi je isto bilo prejako, vidila sam nekoga ko me još više zbunia tako da još uvik ne znan šta da mislin!! mala obavijest: dajte ljudi,pa govorite šta mislite!! nemojte bit kukavice i jadnici..eeee....!!!stvarno neman sriće..
moć ću sutra ić na dramsku,yes!!! konačno malo prave akcije..pozdravljam puno svoju sanaderku,drž se mala!!!
toliko od mene za danas..čujemo se...


- 23:15 - Spread your wings ( ukupno: 13) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.