srijeda, 11.10.2006.

pokušaj...

ovo je stvarno pomaknuto. zadnjih par dana bi došla kući puna entuzijazma i želje za pisanjem,ali ne bi imala vremena to realizirat,a sad kad sam prvi put nakon dugo vremena došla ranije kući nemam o čemu pisat. jednostavno mi ništa ne pada na pamet. život mi je i dalje prepun zanimljivih događaja,toliko zanimljiv da mi je jedna od zanimljivijih stvari bila rasprava sa gracijon o mom osmijehu. prvo me vriđa da mu se namišteno smijem,a onda je to pokuša ispravit slijedećim riječima-ma nisam ja krolo rekao da ti imaš degeneričan osmijeh...ali ko njega ne zna ne može skužit na šta je to ličilo...on je ka pojava za zavarit..isti gargamel iz štumfova!!ukratko naravno..takav se ne rađa dva puta...car je stvarno!!
sutra dolaze englezi,mogu mislit na šta će ličit...aj valjda će se nać ko pristojan..ne znan zašto,ali baš san se uživila! to sve je isto doživljaj..jedini problem mi je šta ću morat dignit kosu i franzete i nosit šudar...za ubit se..
ajme baš mi se ide nešto gledat u kino,nisan odavno..kulturni život nula..
e da!! počela mi je dramska,ali kako stvari stoje zbog probi ne ću moć ić dva puta..šmrc šmrc..ekipa mi je tamo odlična,išli smo baš posli do ghettoa..napravila san člansku..vauuu
i tako..to vam je dame i gospodo sve...ponestalo mi riječi..do sljedećeg puta!!!!čisto sumnjan da može zanimljivije od ovoga...


Image Hosted by ImageShack.us..presavršena slika

- 22:06 - Spread your wings ( ukupno: 22) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.