nedjelja, 03.09.2006.

škola..šmrc..

Jedna slikica da vas smiri...

Image Hosted by ImageShack.us
Pa eto došlo vrime za zadnji post prije početka škole. iako mi je to stalno na pameti ,ne znan šta bi rekla,kako se izrazila jer su mi sve misli zbrčkane i nedokučive , bez bilo kakvog reda i smisla..
s čim započet? eto, sutra je nama prvojezičarima škola ujutro u 8 sati. prvi sat imamo razrednike pa onda nastavu po novom rasporedu. mogu se kladit da će nam se nasrat svi profesori koji te nikad ne bi pustili ranije,pa tako ni sutra, ne bi se ni čudila da već sutra dotična prof iz eng ne uleti da malo vježbamo rečenice jer nismo odavno..ta ista će garant reć da idući tjedan pišemo kon iz eng da se prisjetimo svega..a i novu lektiru će odma dogovorit za par tjedana ..hehe..a moje mišljenje o razrednici svi znaju..bit će zanimljiv izbor za novog predsjednika:'' ovaj put izaberite nekoga odgovornog,za razliku od prošle god..'' i pogledat me mrko, mrš!!!
vjerojatno ćemo se odma sutra upoznat sa nekim od tri nova predmeta, muka me vata od toga, niti jedan od tih predmeta mi se ne sviđa nešto posebno, nije mi to napeto uopće..
neki profesori su mi ok,ali kad i njih vidin past će mi mrak na oči,to je jednostavno tako..prirodna reakcija..
a o ljudima u razredu i školi ne ću ni pričat. doć ću u školu i otkrit da su svi već kupili knjige,teke..sve!! a ja još ništa...niti namjeravan,ima vrimena..jedino ako me mater ne natira ,ali ne virujen.
nema mi odvratnije stvari nego prvi dan škole kad svi glume neku veliku ljubav,svi se ljube,grle ,pozdravljaju,a u sebi misle : crkni!! ma prejadno..ali reka bi čovik ,aj dobro,prvi dan škole,vamo tamo...ali ima nekih koji tako kroz cilu godinu glumataju. to mi je prejadno,ako ti se neko ne sviđa i ide ti na živce jednostavno se makneš od te osobe i gotovo, ne može bit jednostavnije..stvarno!!a općenito mi nisu jasni ljudi koji nekoga mogu mrzit,pogotovo ako se deklariraju ka veliki vjernici,katolici..ja san nekonvencionalni vjernik,ali nikoga ne mogu mrzit,ne mogu zamislit da nekoga mrzin, još pokušavan nekoj osobi šta me iritira nać opravdanje . a jebiga nisu svi ka ja..:)) šalu na stranu..ljudi ako vas neko živcira jednostavno se maknite od te osobe, nemojte ulagat i bespotrebno trošit energiju na nekoga koga mrzite,uložite tu energiju za nešto dobro.javite se u koju udrugu,pomažite starijima i nemoćnima,bolesnoj dici,javljajte se na hrabri telefon...ima stvari na pretek..a ako i to ne pomaže,potražite stručnu pomoć kod psihijatra,psihologa,zavisno o tome o kakvom se stupnju neuroze, psihoze radi..ko zna!! možda ste već za psihijatra,možda vam koje tabletice da..a možda je riječ o zloći..a tu onda nema pomoći..
i šta još reć?škola počinje,slobode više ,u pravom smislu riječi, nema, ograničeni smo maksimalno..ljudi,tortura počinje,bježite dok još možete!!!još će mi sad probe počet, bit će veselo, svaki dan po nekoliko sati..hehe..ali bar ću u englesku, to me tješi..
eto ljudi moji dragi,želim vam puno uspjeha, nemojte prolupat,ostanite svoji,iskoristite ovu godinu maksimalno,lako za školu..bit će to sve dobro, ako smo već izdržali dvi godine valjda ćemo još dvi uspit..valjda..


p.s.ljudi pa nama je ove godine ekskurzija!!!! vi dekavci koji ovo čitate, moramo se dog di ćemo ić..moramo bit složni !!!!!!!

- 14:08 - Spread your wings ( ukupno: 7) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.